'U tom crno-bijelom minimalističnom stilu izgledaju kao generacijski obračun. Ili provociranje konkurencije, a možda je u pitanju osobni obračun.'
SLAVONSKI BROD - „Zadnji put moderno u vrijeme Juge!", „Od 1918.?
Tako i izgleda!",... - tako glasi samo dio poruka s plakata koji su najprije
osvanuli u hrvatskoj metropoli, a posljednjih ih je tjedana moguće vidjeti i na
slavonskobrodskim ulicama.
Međutim, ni internetsko bespuće
niti inače pouzdani izvori, ne znaju o čemu se konkretno radi. S obzirom na
pokušaj privlačenja značajne pažnje i činjenicu da se radi o oglašavanju na nacionalnoj
razini, vjerojatno iza svega ipak stoji nešto veće.
- U tom crno-bijelom
minimalističnom stilu izgledaju kao generacijski obračun. Ili provociranje
konkurencije, a možda je u pitanju osobni obračun. Kao da se netko tko je do
sada živio pod staklenim zvonom, napokon oslobodio i želi se javno obračunati s
prošlošću. - komentirali su intrigantne poruke na portalu 24sata.
SBplus doznaje kako je riječ o marketinškom triku i novoj reklamnoj kampanji trtke Varteks - vodeće hrvatske modne i tekstilne kompanije u segmentu proizvodnje i prodaje odjeće koja je osnovana 1918. godine. Sudeći prema sadržaju poruka, iz Varteksa se itekako znaju šaliti na svoj račun. Upitno je, ipak, tko će to zaključiti bez pojašnjenja.