SLAVONSKI BROD - Popularni brend koji jednu od svojih 4700 poslovnica ima i u brodskom trgovačkom centru našao se u problemima. I dok su Brođani u prvoj godini otvorenja (2013.) hrlili u H&M, danas su samo police pretrpane, a kabine za isprobavanje novih stvarčica, prazne.
Kako piše Poslovni dnevnik, lanac je zatrpan robom koja nije prodana u vrijednosti od nekih 3,5 milijardi eura.
Nekad je to bila prva adresa za mlade, a danas je sve više zaobilaze. Zamjeraju što su trgovine pretrpane, neuredne, a ni odjeća više nije dobre kvalitete ili urbanog stila nekad karakterističnog za H&M.
Naravno da ni konkurencija ne spava, ostale su robne marke ojačale, pojavile su se neke druge, a tu je i činjenica da mnogi mladi sve češće kupuju preko interneta.
Situaciji ne pomažu ni skandali koji su proteklih godina bili povezani s tim trgovačkim lancem. Godine 2016. novinari su otkrili kako u H&M-ovim pogonima u Mijanmaru rade i malodobnici od 14 godina po 12 sati na dan za satnicu od 15 eurocenti, što je polovica minimalne satnice čak i za tu zemlju.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -