Prijelaz u Martićevoj ulici(Foto: Ž.G./SBplus )
Osim što će stanarima ulica uz prugu tekući radovi donijeti veći mir i zaštitu od buke, utjecat će i na taj veliki problem 'divljih prijelaza'.
SLAVONSKI BROD - Duž 335 metara slavonskobrodske Ulice fra Grge
Martića posljednja dva mjeseca u tijeku su sve pripremne radnje koje prethode postavljanju
bukobrana. Radovi vrijedni 1,6 milijuna kuna bez PDV-a trebali bi biti dovršeni
tek najesen, ali postavljanje pregrada već je počelo na dijelu gdje su opasni
prelasci pruge najčešći.
Bilo je tu ranijih godina i
smrtnih slučajeva, a zbog činjenice da je u blizini zona Željezničkog kolodvora
Slavonski Brod prometno je ta dionica pruge iznimno frekventna.
Pješaci su to dosad, nažalost,
ignorirali te si put do trgovina kratili preko nekoliko kolosijeka. Često su to
činili i đaci koji su iz naselja Mali Pariz išli u Osnovnu školu „Antun
Mihanović".
Osim što će stanarima ulica uz
prugu tekući radovi donijeti veći mir i zaštitu od buke, utjecat će i na taj
veliki problem 'divljih prijelaza'.
- Sva sreća da stavljaju
bukobrane i onemogućuju prijelaz jer se sam nikad ne bih mogao natjerati da
idem okolo, mada sam svjestan velike opasnosti. Sad do Kauflanda moramo ići okolo
podvožnjakom, ali mislim da je to pametnije nego ovo pretrčavanje koje je dosad
bilo normalna pojava. - za SBplus prokomentirao je stanar obližnje Tomićeve
ulice.
Sigurnosni aspekt i za Hrvatske
je željeznice 'dodatni plus' koji dolazi uz ovo postavljanje bukobrana.
- Napominjemo kako na
spomenutoj lokaciji nema službenog pješačkog prijelaza preko pruge. Svako
prelaženje pruge na takozvanim divljim prijelazima kao i na otvorenoj pruzi
strogo je zabranjeno i po život opasno. - za SBplus su ranije poručili iz
Korporativnih komunikacija HŽ Infrastrukture d.o.o.
Nasreću, stanovnici Martićeve i
ostalih ulica s druge strane pruge u budućnosti će dobiti i novi pješačko-biciklistički
podvožnjak koji će Ulicu Dimitrija Demetra spajati s Ulicom Ivana Gorana
Kovačića. Više je o tomu moguće pročitati OVDJE.