Moguće je zaključiti kako je povjerenje za upravljanje, 24 sata na dan 365 dana u godini, 17-oricom zaposlenih na JANAF-ovom terminalu i Toyotom Auris, dobio mlad, stručan i ambiciozan lider, a ne stranački uhljeb.
DONJA VRBA - Domagoj Bartek je ponajbolji brodsko-posavski političar s obzirom na osobni (hrv. lični) uspjeh
u danim okolnostima - član je majušne hrvatske političke stranke, a ništa nije 'subspecijalizirao'.
Postao je prvi čovjek moćnog JANAF-a u upravljanju jednim od najvažnijih
distributivnih čvorišta te bogate državne tvrtke - onim u Donjoj Vrbi. Dakle, s
malim imputima dosegnuo je visoku razinu kadrovske piramide u tako vrijednoj državnoj tvrtki.
O efektima Bartekova
bavljenja politikom, prvi put, pisali smo 19. svibnja 2012. godine -
najavljujući njegovo moguće zaposlenje u JANAF-u kao 'tehničara
građevinskog održavanja' - s upitom u naslovu članka: Za
koga je raspisan natječaj?
Tada,
pisali smo da ostaje vidjeti kako će ta priča završiti te da Bartekova prava ne
bi smjela biti ništa manja od prava drugih natjecatelja na to radno mjesto, niti obrnuto. Dakako.
Nakon što je JANAF-ov vanjski
suradnik za izbor radnika utvrdio kako je upravo Bartek najbolji kandidat,
primljen je na posao, a mi smo potom, 3. srpnja 2012., objavili kako je generalni direktor te tvrtke ignorirao naš pismeni upit - zašto
su otvorili to radno mjesto?
Ako
smo onomad i mogli sumnjati kako je radno mjesto 'tehničar građevinskog održavanja' bilo izmišljeno radi - funkciji u stranci
primjerenog - materijalnog zbrinjavanja ondašnjeg predsjednika ovdašnjih HNS-ovaca, za
njegovo napredovanje u hijerarhiji tvrtke to nije moguće. Sumnjati.
Naime, šest
mjeseci nakon zaposlenja, Bartek je imenovan poslovođom, a četiri i pol godine
kasnije, 1. srpnja 2017. godine, postao je šef Terminala za 'južni krak, koji vodi do granice s BiH, odnosno
prema Rafineriji nafte Bosanski Brod'. I sve to mada od 2015. godine nije predsjednik
brodsko-posavskih HNS-ovaca, niti član nekog od stranačkih tijela na razini
države.
Dakle, moguće je zaključiti kako je ovaj mladi JANAF-ov
student menadžmenta u Slavonskom Brodu napredovao, isključivo, zahvaljujući svome
znanju i rezultatima rada koje je postizao proteklih pet godina, radeći kao 'tehničar građevinskog održavanja', odnosno kao 'poslovođa terminala'.
Moguće je
zaključiti kako je povjerenje za upravljanje, 24 sata na dan 365 dana u godini, 17-oricom zaposlenih na Terminalu i Toyotom
Auris, dobio mlad, stručan i ambiciozan lider, a ne stranački uhljeb.