Ilustracija(Foto: AL/SBplus/arhiva)
Žele li pomoći bržem radu sustava, građani pri slanju zahtjeva trebaju slijediti upute i nasloviti svoje e-poruke na adekvatan način - kategorijom i datumom za koji im propusnica treba.
SLAVONSKI BROD - Zbog velikog pritiska na sustav izdavanja
propusnica za međužupanijsko kretanje, Stožer civilne zaštite Brodsko-posavske
županije, objavio je novi naputak za podnositelje takvih zahtjeva.
- Zbog velikog broja zahtjeva za propusnicama koji
neprestano pristižu, a s ciljem brže i kvalitetnije selekcije prioriteta,
molimo građane da prilikom podnošenja zahtjeva na adresu: propusnice@bpz.hr u
naslov poruke elektronske pošte naznače jednu od ponuđenih kategorija ('posao',
'medicinska skrb', 'ostalo') i obavezno datum za kada im propusnica treba. -
poručili su iz Stožera, a cilj je selekcija hitnih zahtjeva i njihovo
rješavanje prema listi prioriteta, kako bi propusnice do građana stigle na
vrijeme.
Kako saznaje SBplus, na adresu brodskoposavskog Stožera
pristiglo je nekoliko tisuća zahtjeva, a manje od 50 posto njih je odobreno. Oni koji su
'prošli' odnose se uglavnom na putovanje u drugu županiju na posao ili
ugovorene medicinske preglede i operativne zahvate, a tek manji dio na ugovorena
turistička putovanja.
- Kroz cijeli sustav je zaprimljeno 3800 zahtjeva, od čega
preko sustava e-Građani njih 1116. Pozitivno su riješena 1704 zahtjeva. - za SBplus kazao je Zvonimir Penić, voditelj županijskog Ureda za odnose s javnošću.
Na odobravanju zahtjeva u zgradi Uprave Brodsko-posavske
županije radi desetero ljudi u dvije smjene - od 8 do 15 te od 15 do 22 sata,
tako da se i na Badnjak - kada se također očekuje pristizanje velikog broja
zahtjeva - radi punom parom.
Kako telefonski kanali i e-pošta Stožera ne bi bili dodatno opterećeni pitanjima građana (što prilično troši dragocjeno vrijeme), odgovore na najčešće nedoumice i različite hipotetske situacije, moguće je pronaći OVDJE.
Važno je pritom napomenuti kako bi svi građani koji imaju tu mogućnost, propusnice trebali ishoditi putem sustava e-Građana i NIAS-a jer Stožer takve zahtjeve (za razliku od onih pristiglih mail-om) brže i jednostavnije obrađuje. U nastavku, stoga, postupak kako to učiniti.