SLAVONSKI BROD - Želeći dati svoj doprinos uspjehu Festivala CMC 200 Slavonski Brod - kao niti jedan drugi lokalni medij - SBplus najavio je i predstavio svakog izvođača programa te objavio 15-ak članaka s prilozima. Po gotovosti spektakla, naše posjetitelje namjeravali smo informirati o materijalnoj strani medalje. Nakon kraće korespondencije s glavnim organizatorom i nositeljem projekta - brodskom Turističkom zajednicom - tijekom koje smo molili uvid u konačni račun CMC Festivala u Slavonskom Brodu, od kooperativne direktorice dr.sc. Biljane Lončarić, dobili smo odgovor kojeg, u nastavku, objavljujemo u cjelosti.
"Uvidom u dokumentaciju i ugovore potpisane između partnera u organizaciji CMC festivala (Grad Slavonski Brod; Turistička zajednica grada Slavonskog Broda d.o.o. i Autor u svojstvu vlasnika CMC televizije), koristim prigodu da Vas izvijestim da su, prigodom reguliranja međusobnih ugovornih odnosa, ukupni troškovi CMC festivala procijenjeni na 956.875,00 kuna brutto, od čega se iznos od 481.250,00 kuna brutto odnosi na troškove promocijskog miksa prema važećim cjenicima sa CMC televizije (osam specijaliziranih emisija u produkciji CMC TV-a; produkcija i emitiranje reklamnih spotova na CMC televiziji u ukupnom trajanju od 15.600 sekundi; organiziranje press konferencija; suradnja s medijskim kućama; službeno izdavanje nosača zvuka CMC festivala; on line promocija, sve tijekom srpnja, kolovoza i rujna 2016), a ostatak iznosa (475.625,00 kuna brutto ) odnosi se na ostale troškove (razglas; pozornica; smještaj i angažman izvođača, voditelja i producenata;redari; ZAMP-a i sl).
Grad Slavonski Brod, na poziciji raspoloživih sredstava za podmirenje troškova, trenutno raspolaže s iznosom od 213.000,00 kuna, a Turistička zajednica s iznosom od 60.000,00 kuna (od čega Hrvatska turistička zajednica refundira iznos od 20.000,00 kuna), uz opasku da je sukladno ugovorenom sa CMC televizijom:
- Turistička zajednica grada Slavonskog Broda bila je dužna osigurati smještaj za izvođače u brutto iznosu do maksimalno 60.000,00 kuna, što je u potpunosti riješeno kroz sponzorstva od strane slavonskobrodskih vlasnika smještajnih objekata kojima je CMC televizija, kao protuuslugu, ponudila gratis pakete promocije na CMC televiziji.
- Gradu je omogućeno da, u svoje ime i za svoj račun, iznajmi javnu površinu u vrijeme festivalskih dana te na taj način ostvari određene prihode, s tim da informaciju o tome koliki je bio gradski prihod po ovoj osnovi molim potražite u gradskoj upravi. (Informaciju smo potražili... 31.858,00 kn op.a.)
- svim partnerima bilo je omogućeno da traže sponzore za pokriće dijela troškova festivala, i to, kao i u slučaju kod sponzora na strani vlasnika smještajnih objekata, za gratis pakete promocije na CMC televiziji kao protuuslugu (iz privitka možete vidjeti popis sponzora).
Na kraju želimo napomenuti i to da, sukladno potpisanom ugovoru zaključenom na razdoblje od 4 godine, CMC televizija može (a i ne mora) najkasnije do 15. siječnja 2017. predložiti Turističkoj zajednici, odnosno Gradu, održavanje CMC festivala u 2017., što, slučaju ne potvrđivanja prijedloga CMC televizije, znači automatski raskid ugovora.
Stoga sam mišljenja da je sada, kao što ste i Vi poentirali, pravo vrijeme da se rade analize, i to ne samo od strane medija, već i od strane javnosti, odnosno gradskog ugostiteljsko-turističkog sektora, kako bi gradska uprava prije donošenja konačne odluke o ne(nastavljanju) projekta, uzela u obzir sve komponente kao što su: ostvarena turistička potrošnja u gradu tijekom festivala; pozicioniranje na turističkim tržištima; zadovoljstvo lokalnog stanovništva; zainteresiranost sponzora za sudjelovanje u projektu i dr.
Turistička zajednica će, po završetku cijelog projekta (kao što sam prije napomenula računi još nisu podmirivani jer su neki projektni zadatci poput izrade reklama za sponzore još uvijek u tijeku) također, i to na sjednici Turističkog vijeća, koja će biti održana sredinom prosinca, analizirati efekte festivala te gradskoj upravi Slavonski Brod dostaviti svoje mišljenje, koja će potom (kao i u slučaju započinjanja projekta) donijeti konačnu odluku".
Za isti projekt u Vodicama, tamošnja lokalna uprava donirala je: 2014. godine 300 tisuća kuna; 2015. godine 375 tisuća; a 2016. godine 300 tisuća kuna. (SBplus)
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
voles18.10.2016. u 08:45
Kada usporedite ove iznose sa slicnim projektima u ostalim gradovima tipa Pula Rijeka Zadar Vodice Varaždin itd. ovo kod nas nije niti u pola troškova ... U svakom slucaju ,spektakl kakav još nije viđen u široj okolici , vrhunska profesionalna... Prikaži sve organizacija ,promocija tvrđave ne procjenjiva.. Plodovi isplativosti u turistickom smislu, tek predstoje u narednim godinama....
-