SLAVONSKI BROD - Internetski oglasnik „Njuškalo" i dalje je među popularnijima u zemlji. Preko njega se Brođani mogu odjenuti od glave do pete, nabaviti najnovije krikove tehnologije po nižim cijenama, pronaći ukrase za dom, izabrati nekretninu iz snova ili kupiti nešto na četiri točka.
Upravo je „Auto Moto" rubrika najpopularnija na Njuškalu i bilježi više od 450 tisuća oglasa. U toj se kategoriji oglasa nalaze osobni automobili, rezervni dijelovi i oprema, gospodarska vozila, oldtimeri i drugo. Prosječno je mjesečno posjeti i „prelista" 700 tisuća potencijalnih kupaca, a u prosincu je u njoj zabilježeno 25 milijuna detaljnih pregleda oglasa, piše Poslovni dnevnik.
Tada je objavljeno više od 14 tisuća novih oglasa rabljenih automobila. Posjetitelji i potencijalni kupci mogu birati između 68 marki i 821 modela različitih automobila koji su oglašeni.
Najzastupljenije marke su VW i BMW, dok se od modela najviše nude VW Golf, BMW serija 3 i Opel Astra. Jedini francuski automobil u top 10 najzastupljenijih modela je Renault Clio koji se nalazi na petom mjestu.
Starost trenutno oglašenih automobila za prodaju je otprilike devet godina, dok je prosječna kilometraža istih 146 tisuća kilometara.
Pogledamo li godišnju kilometražu koju vlasnici prelaze u svojim limenim ljubimcima, uočljivo je kako vozači BMW-a i Audija prelaze najviše kilometara, u prosjeku gotovo 20 tisuća godišnje.
U top pet marki automobila u kojima se prelaze najveće kilometraže nalaze se Škoda, čiji vozači prijeđu nešto više od 19 tisuća kilometara godišnje te Volkswagen i Volvo koji odvoze nešto više od 18 tisuća kilometara u godini.
I dok žene na e-bayju, Mojim krpicama i sličnim stranicama klikaju u potrazi za savršenom haljinom ili svečanim cipelama, čini se kako su muškarci i dalje usmjereni na brze jurilice i sport.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -