SLAVONSKI BROD - Od ponedjeljka vrijede izmijenjena pravila u odnosu na prodaju preko sredstava daljinske komunikacije i izvan poslovnih prostorija operatora, a svi kvarovi na opremi koju je operator ustupio korisniku na korištenje ili iznajmio za vrijeme trajanja ugovora (npr. modem) moraju biti uklonjeni za najviše pet dana, piše Glas Slavonije.
U suprotnom korisnik ima pravo raskinuti ugovor bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid. Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) podsjeća kako se odredbe izmijenjenog Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga počinju primjenjivati od ponedjeljka, 4. srpnja, a iste donose nova korisnička prava i obveze operatorima.
Jedna od novina je i ta, kako bi se u cijelosti izbjegli slučajevi prijevara i krađa identiteta prilikom zasnivanja pretplatničkih odnosa, u kojima je glavni cilj prevaranata domoći se skupih uređaja, a pretplatu "prepustiti” korisniku s ukradenim identitetom, isporuka uređaja moći će se obaviti samo na adresu korisnika. Također, ako operator omogućava sklapanje ugovora preko interneta, onda mora jasno navesti i način raskida ugovora, koji mora uključivati i raskid preko interneta, odnosno elektroničkim putem. Obveza operatora da korisnicima moraju osigurati minimalnu brzinu širokopojasnog pristupa internetu od 70 posto maksimalno ugovorene brzine, kao i obveza da u slučajevima kvarova dužih od 24 sata, operatori korisniku uvijek moraju ponuditi smanjenje računa ili drugi oblik odštete, no to će se pravilo primjenjivati od 1. siječnja 2017.- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -