SLAVONSKI BROD - Ideja izgradnje spoja kružnog toka u Svačićevoj ulici i Gundulićeve ulice nastala je kao rezultat otvorene komunikacije Gradske uprave i građana koji su sami u više navrata tražili ovakvo prometno rješenje. Upravo zbog toga što uvažava njihovo mišljenje, Grad je ranije objavio i javni poziv građanima da iznesu svoje primjedbe vezano uz ovaj projekt, a prije desetak dana organiziran je i zbor građana sa stanarima MO "Antun Mihanović" na kojem su oni imali priliku postaviti sva pitanja i iznijeti svoje pritužbe izravno predstavnicima Gradske uprave.
Tada je dogovoreno i da će predstavnici stanara službeno predati svoje primjedbe na javnom uvidu u spise projekta u zgradi Gradske uprave, što su oni i učinili. Danas su, uz prisustvo pojedinih lokalnih medija, u zgradi Gradske uprave, predali i peticiju s ukupno 260 potpisa građana koji su protiv izgradnje nove spojne ceste.
Grad Slavonski Brod uvijek je uvažavao mišljenje svojih građana i osluškivao njihove potrebe. U konačnici i prijedlog ovakvog prometnog rješenja nastao je na temelju prijedloga i molbi stanovnika s područja MO „Antun Mihanović" koji ima 4381 stanovnika.
Gradska uprava (i) ovim putem ističe kako zaista nije bilo, niti ima ikakve daljnje potrebe za medijskim pritiskom u ovom slučaju. Naime, iako predana peticija i prikupljenih 260 potpisa predstavlja mišljenje samo jednog manjeg dijela stanovnika MO „Antun Mihanović", Gradska uprava će, kao i uvijek dosad, ozbiljno shvatiti sve primjedbe svojih sugrađana - tvrde na službenoj stranici grada.
Komentar
Nakon što brodska gradska uprava nije, izrijekom, kazala hoće li, ili neće, odustati od spajanja Gundulićeve i Svačićeve ulice u prvom brodskom rotoru, držimo korisnim potaknuti ih neka precizno, bez uvjeravanja javnosti kako imaju dobar sluh, kažu što su čuli, a što u odluku pretočili.
Kao čovjek koji je 2002. godine izravno sudjelovao u osiguranju tzv. 'lijevog skretača' za Kaufland i Konzum (izgradnjom tog malog rotora) držim korisnim istaknuti kako je on zamišljen kao privremeno rješenje, dok Svačićeva ulica (avenija) ne dobije svoje konačne gabarite i konačno prometno rješenje.
Čim bude gotov kružni tok na čvorištu Svačićeva-Vukovarska ulica te cijelu aveniju spoje s kružnim tokom kod Hebranga, prvi brodski rotor treba ukloniti - jer će postati nepotreban. Ili? (J. Zovak)
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
iceland22.11.2016. u 15:08
Gundulićevu svakako treba probiti do Svačićeve, ali ne treba joj kružni tok već samo desno skretanje, isto kao što već postoji na Slavoniji I (izlaz s parkirališta kraj kotlovnice). Izgradnjom (velikog) kružnog toka kod I.G.Kovačića svatko bi se tamo mogao... Prikaži sve polukružno okrenuti i ići kamo želi uključujući trgovačke centre. Neće valjda iz Lidla i Bille tražiti da i njima naprave po jedan rotor. Mogli bi se i oni dosjetiti...
-
The_Ryder22.11.2016. u 15:07
Šalu na stranu, kružni tokovi su se u Europi već odavno pokazali kao optimalno rješenje (ako su dobro projektirani i izvedeni). A ako se već pitaju građani, onda se treba uključiti cijeli mjesni odbor, a ne samo stanari Slavonije II.... Prikaži sve Svako jutro promatram mnogobrojna vozila iz Slavonije II, "žutih zgrada" i Bloka B kako se naguravaju između djece koja prelaze cestu prema školi i vrtiću na Tomislavovom trgu. Probijanjem Gundulićeve imat će izravan pristup prema Malom Parizu i kolodvoru.
-
The_Ryder22.11.2016. u 13:57
Mislim da treba probiti Gundulićevu i spojiti ju na rotor. Ne znam zašto se stanari Slavonije II protive, pa preko rotora će odmah imati pristup trgovačkim centrima i Malom Parizu. Osim toga, stanari tog naselja, "žutih zgrada" i Bloka B... Prikaži sve više neće zbog opsežnog obilaženja Cesarčevom, Mihanovićevom i Tomislavovim trgom (ŠKOLA I VRTIĆ!) prekomjerno opterećivati nabrojane mirne i uske ulice. Naravno, osnovni preduvjet za probijanje Gundulićeve je izgradnja primjerenog parkirališta na dijelu zelene površine na istočnoj strani Gundulićeve (od pekare pa dalje u pravcu rotora). Ponavljam, produženom Gundulićevom najviše će se služiti sami stanari, i ne vjerujem da će sada cijeli grad navaliti na tu ulicu.
-
Pele22.11.2016. u 13:55
Problem je dosta kompleksan i doista ga treba dati na razmatranje prometnim stručnjacima. Ono što bode oči je postupak gradske uprave. Ako je uputila ,,Javni poziv" to znači da je pokrenula postupak ishođenja lokacijske dozvole za navedeni projekat. Čemu onda... Prikaži sve ovo lamentiranje, treba li ili ne treba ukidati rotor!? Primjedbe na lokacijsku ionako mogu dati samo vlasnici parcela koje graniče sa cestom. Ostali mogu potpisivati peticije ali prema broju stanovnika naselja i broju potpisa čini se da ih je premali broji ne odražavaju volju većine. Onima koji stanuju na naselju biti će lakše uključiti se u promet Svačićevom nego ići Zrinskom ili Pilarevom do semafora. Čini mi se da su mnogi sa naselja to shvatili. Ostaje problem parkiranih automobila u Gundulićevoj koje Grad može riješiti izgradnjom parkirnih mjesta iza pekare i sve ovce na broju. Proširenjem Svačićeve i ukidanjem rotora trgovački centri su u nezavidnom položaju i to bi se moglo iskoristiti kao argument za participaciju u troškovima ovoga rješenja.
Prikaži sve komentare
-