Povodom zatvaranja dijela Osječke ulice zbog radova na budućem podvožnjaka, jučer je u PU Brodsko-posavskoj održana konferencija za medije na kojoj je Franjo Galić, voditelj odsjeka za sigurnost cestovnog prometa te Policijske uprave, ponovio najvažnije promjene koje će, na duže vrijeme, dogoditi se u brodskom prometu.
- Za pretpostaviti je kako će velika većina građana, u narednim danima, tražiti najbolje moguće rješenje do svog odredišta. No moraju shvatiti da je Osječka ulica postala gradilište. Promet je zatvoren za sve, osim za vozila gradilišta i vozila stanara, a dosta ljudi to ignorira.
Treba biti svjestan da je to gradilište na kojem su građevinska vozila: kamioni, bageri... Kolnik je pokriven blatom. To je izuzetno opasno mjesto. Vozač bagera ne može posvetiti potpunu pozornost vozilu koje mu se približava brzinom od 50 ili 60 kilometara na sat.
Ovdje neće biti riječ o običnom prekršaju, ovdje će biti riječ o opasnosti po život, a ljudi bi to trebali shvatiti i prihvatiti činjenicu da je ta ulica zatvorena te da će tako biti narednih godinu i pol dana.
Već idući tjedan doći će do skidanja zastora, nakon čega će taj dio Osječke ulice biti potpuno neprohodan, kazao je Galić.
- Zabrana prometa vrijedi za bicikliste i pješake, nastavlja Galić. - Što se tiče pješaka, oni se ponekad ponašaju kao posebna kategorija u prometu i misle da se na njih neka pravila ne odnose. U Osječkoj ulici postavljen znak da je promet zatvoren za sve i da je taj dio ulice gradilište, koje potencijalno može biti i opasno po život...
Na pitanje Radio Slavonije o regulaciji prometa za vrijeme skore izgradnje rotora na križanju Gupčeve i Svačićeve, te upita građana o njegovoj funkcionalnosti s obzirom da iza njega (sjeverno i zapadno) slijede raskrižja sa semaforima, Galić je kazao:
- Policija će po potrebi, za najvećih gužvi, regulirati promet uz pomoć prometne jedinice mladeži i prometnih policajaca, a kad je u pitanju izgradnja spomenutog kružnog toka, odgovor je vrlo jednostavan – na raskrižjima sjeverno i zapadno od križanja Svačićeve i Gupčeve – nema dovoljno mjesta, odnosno nisu dovoljno prostrani za gradnju kružnog toka. No ipak, naše su procjene da problema, po pitanju gužve, ne bi trebalo biti.
Semafori su postavljeni na način da su sinkronizirani, odnosno kad vozači koji prođu kroz zeleno svjetlo uđu u kružni tok i krenu prema slijedećem raskrižju, zbog zelenog vala, i na slijedećem raskrižju će ih čekati zeleno svjetlo.
A što se kružnog toka na raskrižju Svačićeve i Gupčeve tiče, on je apsolutno dobrodošao i sigurno će omogućiti daleko veću protočnost prometa – zaključio je Galić.
Članak Maria Jurkovića, u cijelosti, možete pročitati na Radio Slavonija.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
plavisafir21.11.2014. u 09:42
Moram priznati da smo očekivali puno veću gužvu , te također smatram da policija odlično odrađuje prometnu regulaciju i svaka pohvala za sva razumjevanja i pomoć !
-