SLAVONSKI BROD- Na sabajle (zorom ranom) jedan od uglednijih brodskih odvjetnika poslao nam je dvije fotografije iz kojih je, kako navodi, vidljivo: Prvo, Moto klub je pod vodom, kao i ne sagrađeni Kamp i drugo: Može Grad praviti pješačke i biciklističke staze, održavati zelenu površinu… koliko hoće, kad se ovako vozi. Jedino ispravno prometuju automobili. Jučer je, u Splavarskoj ulici, policija mogla olakšati više kućnih budžeta, veli.
Ne samo zbog zabrinutosti našeg jutrošnjeg fotografa, nego i zbog učestalih sarkastičnih primjedbi kako je samo idiot mogao planirati kamp na Poloju - jer je taj prostor, tijekom svake godine, određeno vrijeme pod vodom - podsjećamo kako se nositelji ideje i sami projektanti nisu bojali suda javnosti jer, u protivnom, ne bi organizirali niz javnih rasprava o tome.
Ne želeći ponavljati dosad napisano na temu: Poloj i njegove sportske, rekreativne, kulturne, poslovne itd. mogućnosti, naše posjetitelje upućujemo na OVAJ i njemu slične članke, objavljene na SBplusu ili drugim lokalnim medijima. A ako vam se baš i ne čita cijeli članak, pogledajte samo idejnu studiju koja je objavljena u njegovu sklopu.
Temeljna poruka mogla bi glasiti: Poloj će njegovim namjernicima na raspolaganju biti, tek, više od 330 dana u godini. I? U čemu je problem?
Kako saznajemo, iz vrlo pouzdanih službenih izvora, uskoro će Slavonski Brod dobiti svoju prvu biciklističku stazu od zapadnog ulaza u grad do povremeno (i) romantično poplavljenog Poloja.
Kad je, i koliko dugo, cesta pod vodom
Iz Hrvatske voda dobili smo informaciju kako je cesta na Poloju pod vodom kad je vodostaj Save iznad 680 centimetara. A to se dogodilo: 2004. god. 22 dana; 2005. god. 19 dana; 2006. god. 4 dana; 2007. god. 0 dana; 2008. god. 0 dana; 2009. god. 0 dana; 2010. god. 29 dana; 2011. god. 0 dana: 2012. god. 0 dana; 2013. 38 dana; 2014. god. 14 dana - zasad.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
manemoj11.03.2014. u 18:21
Google kaže...."Biciklistička staza" je izgrađena prometna površina namijenjena za promet bicikala koja je odvojena od kolnika i obilježena propisanim prometnim znakom (naglasak na propisanu prometnu signalizaciju). To je prvi preduvjet da bi meni netko mogao olakšavati kućni budžet 2 kilometra... Prikaži sve od grada u šumi punoj komaraca!! Veću opasnost tamo čine vozači motora...koji se ponekad zaigraju na gasu!! Ako jedan od njih zapleše i padne..pokosit će ove i po nasipu i po stazama i po cesti!! Kad čovjek ljudski i realno razmisli...postoje i veći problemi i zlodjela od toga što se pješak kreće po stazi za bicikliste..ili obrnuto..neš ti zločina!! Dajte se osvrnite oko sebe i pogledajte u kakvom društvu živimo!! Na rubu smo litice..
-
manemoj10.03.2014. u 19:57
Ma sve pet dečki..ja eto nisam stvarno stručan..i eroodova@ teorija kretanja pješaka biciklista i ostalih bi pila vode da tamo postoje biciklističke trake ili staze!! Ja sam eto neuk..i često se tamo vozim..i nisam uočio da igdje postoje te staze... Prikaži sve ili trake za nas bicikliste (barem ne u formalno-pravnom smislu)!! Ovo na fotografiji za mene su dva pješačka nogostupa i cesta prema Poloju!! Pa eto..opet bih zamolio da mi pojasnite meni nestručnom biciklistu rekreativcu amateru gdje počinju te staze ili trake da se slučajno ne zapletu u žbice mog bicikla!!?? Ja ovako neuk sam išao na "guugle strit vjuv"....da se uvjerim pa nisam našao niti jednu traku ili stazu za bicikliste!!
Prikaži sve komentare
-