
Foto: Čitatelj SBplus-a

Foto: Čitatelj SBplus-a

Foto: Čitatelj SBplus-a

Foto: Čitatelj SBplus-a

Foto: Čitatelj SBplus-a

Foto: Čitatelj SBplus-a

Foto: Čitatelj SBplus-a

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa

Foto: čitatelj SBplusa
"Nedavno je na Vašem portalu objavljen članak o barama i ogromnim lokvama vode kada pada kiša i snijeg se otopi. Evo ista stvar događa se i u našem Naselju. Do kontejnera se ne može prići ako nemate ribarske čizme ili gumeni čamac."
SLAVONSKI BROD - Nakon što je SBplus jučer izvijestio o problemima stanovnika Naselja Kraljice Jelene koji se, nakon otapanja snijega susreću s lokvama vode, danas su se SBplusu javili i stanovnici ostalih dijelova Slavonskog Broda. Obzirom na kišu koja je danas padala situacija u pojedinim dijelovima grada je, blago rečeno, neizdrživa.
"Nedavno je na Vašem portalu objavljen članak o barama i ogromnim lokvama vode kada pada kiša i snijeg se otopi. Evo ista stvar događa se i u našem Naselju", piše nam čitatelj koji živi u žutim zgradama u Naselju A. Cesarca na kućnom broju 76.
A situacija je u tom naselju čini se, puno gora, od one u Pejtonu. - Do kontejnera se ne može prići ako nemate ribarske čizme ili gumeni čamac", poručuje čitatelj prilažući svojim riječima fotografije koje, kako sam kaže, najbolje prikazuju sliku na terenu.
Kompletno naselje, uključujući i staze i zelene površine velikim su dijelom prekrivene ogromnom količinom vode koju je nemoguće zaobići.
Prizori kakvi su uz staze i ceste u naseljima Kraljice Jelene i A. Cesarca mogu se, pisali smo već, izbjeći poboljšanjem oborinske odvodnje s asfalta. Kad već nadležni do sada nisu uočili i riješili taj problem, na njega bi trebali ukazati sami stanari. Tako bi žitelji žute zgrade Gradskoj upravi, putem nekog od gradskih servisa (48sati, CityHub) trebali ukazati na veliki problem s kojim se susreću i tražiti njegovu žurnu sanaciju.