7664
Prikaza
29
Komentara
SLAVONSKI BROD - "U jednoj od najciviliziranijih urbanih sredina Hrvatske (po izgrađenosti infrastrukture) sredinom 1997. započelo je natjecanje u proizvodnji šteta, parazitiranju i drugim upravljačkim glupostima. Mada to nije ni najveća šteta ni najveća glupost koju su općinske uprave počinile od tada do danas, na fotografiji je vidljiv još jedan zoran primjer razine liderskih kompetencija aktualnih andrijevačkih komunalnih političara". Tako je potpisnik ovog priloga, prije godinu dana, pisao nakon što je ugledao kako su andrijevački općinski načelnik i njegovi diletantski pobočnici sanirali mjesnu pješačku stazu.
Iako slučaj nije isti, kad smo vidjeli način na koji su počeli sanirati katastrofalno stanje u kojem se nalazi(o) brodski pješački plato u naselju Slavonija I, bili smo vrlo začuđeni činjenicom da, gradski eksperti za komunalni sustav, ustvari, plagiraju andrijevačke diletante.
Mada će, u konačnici, brodski zahvat ispasti bolji od andrijevačkog orginala, još uvijek je to tek plagijat.
Ne želeći onim kolegicama i kolegama iz ovdašnjih medija, koji aktualnog gradonačelnika Mirka Dusparu, otvoreno, više ne žele vidjeti na toj funkciji, kvariti zadovoljstvo kritiziranja njegova načina sanacije nogostupa, staza, trotoara (ili kako se već zove ta ploha u Naselju Slavonija I) čekali smo njihove javne reakcije. Budući da reakcija nema, mada 'Dusparin portal', odlučili smo sami osvrnuti se na taj postupak.
Iako je istina da Duspara potpisuje fakture kojim plaća naknadu za suradnju Grada s našim portalom, novac nije njegov nego Brođanki i Brođana. A kad je u pitanju izbor između volje gradonačelnika i ostvarive potrebe građana, mi smo na strani građana. Neovisno o tome tko je gradonačelnik.
Iz galerije fotografija vidljivo je kako se pristupilo sanaciji uništene i po pješake opasne plohe, koja je popločena toliko glatkim pločicama i ima toliko lošu odvodnju da bi projektanta trebalo poslati na dopunsku nastavu u srednju građevinsku školu, a ne na fakultet.
Sukladno pravilima novinarske struke i dobrom običaju našeg načina rada, odgovorne u gradskoj upravi upitali smo zbog čega pješačke staze u Naselju Slavonija I saniraju kao ulični kolnik - flekavo.
- Zbog toga što nemamo dovoljno novaca sanirati sve od infrastrukture što bi u Gradu sanirati trebalo, zasad, želimo prostor učiniti funkcionalnim i neopasnim po pješake. U tijeku je ishođenje suglasnosti kod projektanta za arhitektonskim preinakama do kojih treba doći jer vrijeme je pokazalo kako neka rješenja nisu bila dobra. Budući da je dug proces za temeljitu rekonstrukciju infrastrukture i u tom naselju - naročito zbog toga što većinu investicija pokušavamo financirati izvanproračunskim sredstvima - probleme rješavamo sukladno raspoloživim materijalnim mogućnostima. Dakako, trudit ćemo se da, nakon naše intervencije, prostor ne bude vizualno 'devastiran', za SBplus, kazao je pročelnik Damir Klaić.
Način sanacije pješačkih staza koji primjenjuje andrijevačka općinska uprava - u asfalt inkorporira betonske opločnjake.
Prema djelu „Divlja misao“ Claudea Lévija-Straussa ovdje bi mogla biti riječ o krpežu (bricolage) a ako je tako, Duspara je krpar (bricoleur) koji krpari. Dok Staruss misli na strukturne improvizacije u kojima je improviziranje tehničkih rješenja kod manjih popravaka, uz... Prikaži sveuz uporabu priručnih materijala i alata snalažljivo, ovdje je i nevješto, neprihvatljivo.