3774
Prikaza
0
Komentara
SLAVONSKI BROD - Zahvaljujući pomoćnicima u nastavi djeca s poteškoćama u razvoju postigla su izvrsne rezultate na radost svih, s toga je ovaj projekt nešto što bi trebalo biti konstanta a ne ovisiti o prolasku projekata na Eu natječajima - zaključeno je na današnjoj završnoj konferenciji Helping projekta, koji je financiran s 1,2 milijuna kuna bespovratnih sredstava EU socijalnog fonda i oko sto tisuća kuna sredstava Ministarstva i gradske potpore.
Projekt Helping - projekt je pružanja pomoći u nastavi uečnicima s teškoćama u razvoju. Školske 2015./2016. godine u projekt je bilo uključeno osam slavonskobrodskih osnovnih škola, u kojima je s 30 učenika radilo 27 pomoćnika. Škole uključene u Helping bile su Antun Mihanović i Hugo Badalić sa po pet učenika, Bogoslav Šulek i Ivana Brlić Mažuranić - četiri, Dragutin Tadijanović i Đuro Pilar sa po jednim učenikom, zatim Vladimir Nazor sa dva te Milan Amruš sa osam učenika.
Osim roditelja i mališana koji su stekli povjerenje i sigurnost uz svoje asistente te lakše svaldavali gradivo i zadatke koji su se našli pred njima i sami pomoćnici iz ovoga projekta nose pozitivno iskustvo i svi su izrazili želju za nastavkom sudjelovanja u projektu i iduće škoslke godine.
Naime, prema riječima Anite Vačić iz Razvojne Agencije grada Slavonskog Broda, sutra završava rok za slanje projektnog prijedloga za Helping II, koji bi se primjenjivao u nastavnoj 2016./2017. godini.
- Prijavili smo 45 djece, a prihvaćeno je njih 44 što je značajan napredak u odnosu na prethodnu godinu. Predviđeno je da se angažira 39 pomoćnika, s tim da bi od tog broja njih petero radilo s dvoje djece. Uz to od ukupnog broja pomoćnika jedan je stručni komunikacijski posrednik, mogli bismo reći prevoditelj za gluhonijemo dijete, koji će morati proći obuku i imati položen ispit - pojasnila je Veočić tijekom završne konferencije Helping projekta, upriličene u gradskoj upravi Slavonskog Broda.
- I ovaj projekt dokaz je kako u Slavonskom Brodu radimo na stvaranju što boljih uvjeta za učenike povećavajući na taj način svima jednak pristup cjeloživotnom obrazovanju - zaključila je dogradonačelnica Tea Tomas.
Sami pomoćnici u nastavi, u anketi provedenoj tijekom trajanja projekta, uz ostalo a s ciljem poboljšanja kvalitete rada s djecom, zatražili su više didaktičkih materijala i češću suradnju s defektolozima. Iz Grada je stiglo obećanje kako će se taj dio pokušati 'pokriti' apliciarnjem na druge natječaje koji će omogućavati nabavku adekvatnog didaktičkog materijala.