1221
Prikaza
1
Komentar
SLAVONSKI BROD - U sklopu projekta brendiranja novi gradski vizualni identitet i slogan izrađivali su studenti i nastavnici Grafičkog fakulteta iz Zagreba, a nakon anketiranja građana i stručne ocjene najboljim je proglašen rad studenta Grafičkog fakulteta Darka Škulja sa sloganom Uplovite u bajku.
Danas je nagrađeni autor predstavio knjigu grafičkih standarda, cjelovit priručnik za praktičnu primjenu nagrađenog vizualnog identiteta, koji je uručen predsjedniku gradske Turističke zajednice Mirku Duspari te predstavnici Đuro Đaković Holdinga koji se prvi od gospodarskih subjekata odlučio primijeniti novi logotip grada na vlastitim promotivnim materijalima.
Voditeljica projekta i prodekanica Grafičkog fakulteta dr. Jasenka Pibernik istaknula je odličnu suradnju s Gradom, gradskom turističkom zajednicom i Institutom za turizam u izradi novog vizualnog identiteta koji donosi novi pogled na budućnost Slavonskog Broda zadržavajući sve vrijedne elemente identiteta koje treba sačuvati. Tom prigodom dr Pibernik naglasila je i važnost pravilne primjene i poštivanja knjige grafičkih standarda novog vizualnog identiteta radi dobre komunikacije s publikom i postizanja jačih efekata u doživljaju grada.
Predsjednik gradske Turističke zajednice, gradonačelnik Mirko Duspara zahvalio se predstavnicima Grafičkog fakulteta na suradnji u projektu brendiranja grada, kao i Đuro Đaković Holdingu na iskorištenoj prilici da javnosti pokaže novi vizualni identitet grada. Pozvao je i druge gospodarske subjekte, posebno gradska trgovačka društva i ustanove, da učine isto.
Knjiga grafičkih standarda novog vizualnog identiteta bit će dostupna u Brod-turistu.(sb)