SLAVONSKI BROD - Brodska Turistička zajednica organizirala je jučer tiskovnu konferenciju kako bi predstavila rezultate svoga rada i turističke trendove na području Slavonskog Broda i okolice; turističkom prometu 2000.-2014.; te predstojećim investicijskim aktivnostima u turističkom sektoru i smještajnim kapacitetima.
Iako broj noćenja, prema podacima Turističke zajednice raste, a u prošloj godini dosegao je 25,5 tisuća, još uvijek je to daleko od prijeratnih 90,8 tisuća, koliko je noćenja ostvareno 1984. godine.
- Brojke o dolascima i noćenju gostiju najbolje govore o stalnom porastu i ukupnom poboljšanju stanja u turističkoj djelatnosti na području Slavonskog Broda. Više od pola inozemni su gosti, a među njima najviše ima Nijemaca, potom Bugara, Slovenaca, Rumunja, Talijana, Francuza, Nizozemaca. Kako se doista radilo o stalnom porastu govori i podatak da je u 2014. ostvareno 1,3 puta više noćenja nego u 2000. godini - kazala je direktorica brodske Turističke zajednice, dr.sc. Biljana Lončarić.
- Osim rasta broja noćenja, stanje se proteklih godina mijenjalo na bolje i u oblasti smještajnih kapaciteta - istaknuo je predsjednik Turističke zajednice, Mirko Duspara. On i Lončarić slažu se kako je, za privlačenje turista i poboljšanje stanja u turizmu, nužno raditi na povećanju smještajnih kapaciteta. Zbog toga pozdravljaju dva nova privatna ulaganja: Hotel na Šetalištu Braće Radić i obnovu hotela Park.
Čelni ljudi gradske turističke zajednice, dakle, kažu kako su pokrenuli mnoge aktivnosti da se turizam - tranzitni i boravišni - oporavi i dočeka bolje dane te kako su sigurni da su u tome pogledu na dobrom putu.
Da broj noćenja nije identičan broju turista poznata je činjenica. Isto tako je poznato da kapaciteti, kulturni i sportski, s kojima grad raspolaže, mogu biti korišteni u turističke svrhe. No jesu li dovoljno iskorišteni? Uzmemo li za primjer prošlogodišnji listopad, kada je u Slavonskom Brodu boravilo 1100 mažoretkinja iz 11 europskih zemalja s kojima je došlo više od 500 članova stručnog i pratećeg osoblja - mogli bismo kazati da nije.
Njihova tri dana boravka u Slavonskm Brodu i okolici, sigurno su doprinjeli činjenici da je taj grad na prvom mjestu u istočnoj Hrvatskoj po broju ostvarenih inozemnih noćenja. No je li njihov sportski boravak iskorišten za promociju turističke ponude grada, kako bi se bar nekolicinu njih zainteresiralo da, danas sutra, sa svojim obiteljima, ako nikako drugačije ono u prolazu, navrate u Slavonski Brod?
U Službi turističkih vodiča grada Slavonskog Broda kažu kako je mažoretkinjama nuđeno razgledavanje grada i okolice, ali da su, zbog nedostatka vremena, oni odlučili se na individualna razgledavanja.
Bilo bi dobro da su pritom 'na svakom koraku' nailazili na prepoznatljiv brodski turistički suvenir.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
denovo25.01.2015. u 16:31
Primjer Lošinja kako se odmaknuti od "sunce i more" formule i učiniti destinaciju prepoznatljivom: http://www.tportal.hr/lifestyle/obiteljidom/367107/Losnju-veliko-priznanje-medu-tri-najbolja-turizma-na-svijetu.html i http://www.tz-malilosinj.hr/MiomirisiIOkusiLosinja.aspx
-
nikola_tesla23.01.2015. u 11:53
Ma to je standard, kakice ima svugdje, to je odraz društva, negdje više, negdje manje...
- Prikaži sve komentare
-