2876
Prikaza
0
Komentara
SLAVONSKI BROD - "Je li je izdavač oglasa odgovoran kada mu marketinški materijal, umjesto u poštanskim sandučićima, završi kao smeće na javnoj površini?", pita naš redoviti čitatelj ispod fotografija koje nam je dostavio.
Mada opetujemo, ta srpska zajebancija i u ovom slučaju toliko je primjenjiva da ju naprosto treba ponaviti: "Može da bude, al' ne mora da znači".
Drugim riječima, dakako, Interspar i drugi "izdavači" odgovorni su za svaki prospekt kojeg, uglavnom, hrvatski proletarijat marljivo raznosi po kućma i dvorištima.
Odgovorni su po najmanje dva osnova: prvo, jer od nikoga nisu tražili dopuštenje da im sandučiće zatrpavaju timn papirima i drugo, jer ih nosači, ponekad, kao na priloženim fortografijama, naprosto odlože na jednom mjestu jer im je to lakše nego svaki posebno isporučiti potencijalnim kupcima.
Bilo bi interesantno znati jesu li, ikad', komunalni redari fotografirali takve slučajeve i prijavu dostavili na adresu "izdavača".