SLAVONSKI BROD - Stalni posjetitelj našeg portala koji je želio ostati anoniman, a podaci su poznati redakciji, obratio se SBplus-u sa žalbom na brodski Trgovački centr Interspar, tvrdeći kako je prevaren.
Uvidom u dostavljeni nam račun i pakovanje kupljenog artikla, i sami smo utvrdili kako je, zaista, naš posjetitelj a Intersparov kupac - prevaren. Istina, ne puno ali ipak prevaren.
- Mada nikad ne kontroliram cijene artikala kupljenih u trgovini, slučajno, u oči mi je upala razlika između deklarirane cijene na omotnici i naplaćene po računu. Naime, na omotnici piše kako je cijena 'obiteljskog pakovanja pilećih bataka' 29,99 kuna po jednom kilogramu, a da se u vrećici nalazi 0,873 kg te da je vrijednost tog pakovanja 26,18 kn. Međutim, na računu je vidljivo kako su mi za tih 0,873 kg pilećih bataka naplatili 29,67 kn i pritom prevarili me da je cijena 33,99 kuna po jednom kilogramu - kazao nam je naš posjetitelj.
Dakle, onaj tko kontrolira samo iznose na računu, ništa primijetiti neće, jer cijene po jednom kilogramu otisnute na robi i računu - nisu iste.
U ovom slučaju postoji mogućnost za najmanje dva stava. Ili Interspar perfidno vara svoje kupce i na taj način zarađuje ekstra profit, ili je u pitanju greška čovjeka opterećenog velikim poslom, malom plaćom i 'radom nedjeljom'.
S obzirom na sadržaj odgovora 'voditeljice Interspar hipermarketa Slavonski Brod', Draženke Basara, vjerujemo kako je u pitanju ljudski faktor - nenamjeran propust.
Mada, u svom odgovoru, gospođa Basara obraća se novinaru SBplus-a kao kupcu, u ime stvarnog kupca, potpisnik ovog priloga zahvaljuje na isprici i pozivu u Interspar na primitak povrata 3,49 kuna. U trgovinu će, kaže naš posjetitelj, možda i doći, ali javiti se nikome neće niti će tražiti povrat svoga novca.
Zaključno mogli bismo reći: kupcima ne bi bilo na odmet, povremeno, provjeriti jesu li cijene na artiklima istovjetne cijenama na računu, a vlasnicima (i) supermarketa, vjerojatno, koristilo bi da europeizirano usklade količinu rada, vrijeme provedeno na poslu i naknade plaćene za to svojim zaposlenicima. Tada bi, uvjereni smo, i trgovac i kupac bili zadovoljniji.
Na naš upit: 'Poštovani, molimo vas komentirajte ovaj nesklad između deklarirane i naplaćene cijene jednog od vaših artikala', dobili smo odgovor koji donosimo u prilogu.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
X_faktor30.03.2016. u 12:03
Prije par godina u Intersparu, kupovina pred Uskrs - za kolace, sunka, pokloni za djecu...obavimo kupnju, racun astronomski. Platimo karticom na tri rate. Pri izlasku mi nije jasno otkud tolika cijena, i pomislim da je sunka preskupa jer smo ostalo... Prikaži sve manje vise izracunali trosak. Bile su dvije vrste sunke - ona na akciji koju smo kupili i ona skuplja. Provjerimo racun da nismo zabunom uzeli skuplju. Na racunu cijena sunke na akciji ali puta 6 ili 9 komada, ne sjecam se tocno. Vratimo se na blagajnu. Naime, pakiranje sunke je na sebi imalo dvije naljepnice s bar kodom. Jedna pojedinacno, druga po cijelom paketu. Jedna s jedne, druga s druge strane. Blagajnica je skenirala kod paketa. Rijesen problem. Ali pitam se koliko ih je taj dan manji komad sunke platilo po cijeni paketa.
-