4329
Prikaza
1
Komentar
SLAVONSKI BROD - Na križanju ulica Dr. Mile Budaka i Eugena Kumičićqa jutros je tvrtka Cestar dovezla svoje bagere i počela s radovima na izgradnji privremenog kružnog toka.
Ovaj rotor trebao bi doprinijeti rasterećenju prometnih gužvi koje 'opterećuju' Kumičićevu ulicu i 'guše' kružni tok na križanju Svačićeve i Gupčeve ulice. Naime, još i prije izgradnje kružnog toka u Svačićevoj ulici, mnogi su upozoravali kako bi njegova fukncionalnost mogla doći u pitanje zbog semafora u Kumičićevoj ulici. No bez obzira na to u izgradnju kružnog toka se išlo, isti je završen a prometne gužve, posebice u jutarnjim satima te oko 13 i 15 sati, postale su svakodnevica. Apeli neka vozači koriste alternativne pravce i time rasterete promet na toj dionici, slabo su urodili plodom. Zbog toga, u Gradu su odlučili krenuti u izgradnju privremenog kružnog toka. Dok ne osiguraju sredstva za stalni.
Na sastanku koji je u brodskoj Gradskoj upravi održan 26. svibnja, a o čemu je SBplus izvjestio OVDJE, svjesni činjenice kako je novi kružni tok Svačićeva-Gupčeva poremetio prometnu protočnost u tim ulicama, predstavnici gradske uprave predložili su privremenu regulaciju prometa s privremenim kružnim tokom.
Predloženo je da takozvani privremeni kružni tok ima PVC ili betonske rubnjake, a predstavnici policije - koji su se tada složili s predloženim rješenjima - predložili su da radovi budu izvedeni što je moguće brže. Razlog tome je činjenica kako se u gradu u ovome trenutku gradi podvožnjak u Osječkoj, rotor kod bivšeg Getroa, a najavljena je i gradnja rotora kod Halajka što sve utječe na prometne gužve u gradu.
Ako je suditi po jutros viđenom, privremeni kružni tok u Kumičićevoj, kao i onaj u Svačićevoj, bit će rađen bez zatvaranja prometnica. Jutrošnje uklanjanje rubnjaka i mini zelenih otoka, uz mehanizaciju Cestara, stvorilo je gužvu, no koliko se dalo primjetiti veće nervoze vozača nije bilo.
- Pitanje je što će biti poslije i koliko se opet vodilo računa o onome što se događa u prometu. Primjerice, ukoliko postojeće križanje neće biti prošireno, nego će samo biti postavljen privremeni rotor, autobusi će teško prolaziti, posebice oni "dupli". Bojim se kako bi opet moglo biti problema, ali pričekajmo pa ćemo vidjeti. Kod nas ionako sve ide na način da se prvo napravi pa se onda popravlja - kazao nam je pola u šali pola u zbilji jedan od vozača autobusa.
Želeći maksimalno povećati protok vozila Kumičićevom ulicom, u blizini kružnog toka, ukinut je jedan pješački prijelaz. O čemu se radi vidljivo je na priloženom izvatku iz projekta.