SLAVONSKI BROD - Objavljujući informaciju o završetku javne nabave za Rekonstrukciju i izgradnju spojne ceste od ulice M. Gupca do N.Š. Zrinskog (D423) u Slavonskom Brodu - I. faza izgradnje - kružni tok na raskrižju Osječke i Ul. N.Š. Zrinskog s mostovima na kanalu Glogovica, uzgred, spomenuli smo: kad bi Hrvatske ceste svoje naplatne kućice izmjestile istočnije i zapadnije od Slavonskog Broda, promet u gradu, konačno, bio bi riješen na zadovoljavajući način i duži rok.
Pretpostavljajući kako nije tek našem posjetitelju imena 'blade' nejasno na što smo mislili kad smo govorili o 'izmještanju naplatnih kućica', donosimo primjer kako bi to, uvjetno, trebalo izgledati. Crvenom bojom označili smo mjesta na kojima se trenutno nalaze naplatne kućice na istočnom i zapadnom ulazu u Slavonski Brod, a plavim kružićima označili smo gdje bi, otprilike, trebalo te kućice izmjestiti.
Kad bi Hrvatske auto ceste kućice izmjestili na predložene lokacije, Brođani i njihovi posjetitelji autocestu bi mogli koristiti kao novu 'sjevernu veznu cestu'. Ulazili bi i izlazili na autocestu bez obveze plaćanja cestarine.
Na zahtjev, a ne molbu, jednog od stranih trgovaca koji i hrvatskoj drvnoj industriji uzima dušu, Hrvatske auto ceste učinile su isto u 'Zagrebu'. Od tad, Zagrepčani i njihovi susjedi posjećuju se - i u toj robnoj kući kupuju - bez obveze plaćanja cestarine.
Kad bi Bođani bili hrvatski građani u vrijednosnom rangu Zagrepčana, Riječana, Splićana, Zadrana... onda bi oni koji žive u istočnom dijelu grada, a željeli bi na svinjokolju u Slobodnicu na primjer, ne bi morali platiti 5,00 kuna za svoj automobil, a 7,00 kuna ako vuku i prikolicu, odnosno 11,00 kuna za 'Tamić' ili 16,00 kuna za kamion.
Kad bi, dakle, Brođani imali političke predstavnike koji bi ih u Zagrebu zaštititi od uobičajene, bezmalo rutinske, metropolitstičke eksploatacije i diskriminacije - kućice bi brzo izmještene bile. Budući da ni ti Slavonci nemaju status ravnopravan Hrvatima iz Zagreba i drugih centara moći, malo će pričekati i na tu sitnicu.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
NikolaS27.11.2015. u 08:50
Presijecanje autoceste naplatnim kućicama je stvarno budalasta ideja. Pa zamislite samo kada bi svaki grad uz autocestu napravio isto. Putovali bi do Zagreba dva dana, a ne dva sata. Zagrebačka obilaznica je njihova obilaznica, a ne autocesta, a Zagreb si... Prikaži sve ju je napravio tako da izgleda kao auto cesta. Ni mi Brođani po njoj ne plaćamo cestarinu. Zašto smo si mi obilaznicu napravili ovakvom, pa ju još dodatno zakrčili, govori samo o nama. U Zagrebu su si i ulice napravili višetračne, a mi ne možemo ni jednu poštenu četverotračnu. Ekskluziva sa SB tablicama bio bi presedan u Hrvatskoj (a vjerojatno i šire), stoga takvu ideju smatram utopističkom. Nije da ja ne bih volio da bude ovako kako vi želite, ali s obzirom da su ideje neostvarive, zato ih smatram budalaštinama. Lupetate tu s idejama i vizijama kao Živi zid.
-
Marsonijanac26.11.2015. u 11:34
Nisam sklon komentirati tuđa mišljenja ali ovaj put potpisujem od riječi do riječi tekst gospodina Petra Bašića.Dodajem da bi korist bila i za Industrijsku zonu Brod s tim da s uredi željeznički prijelaz Klis .Ovu ideju treba podržati i svi... Prikaži sve koji mogu nešto učiniti da zaživi neka to učine o d m a h.Brodskim prometnicama vozim preko 45 godina i valjda sam nešto naučio.
-
PBasic26.11.2015. u 09:35
Zato što smo imali tako pametne poput vas, mi nemamo brzu cestu. Cesta koja ima 3-4 semafora, još 5-6 križanja i oko stotinjak(!) gospodarskih objekata na njoj, s izravnim skretanjem na i sa njihovih parkirališta nije brza cesta. Brzm cestom... Prikaži sve od Slobodnice do Getroa treba oko 25-30 minuta a autocestom 6 minuta... Najjednostavnije je da Vlada naloži HAC-u da za SB tablice cestarina od 4 kune ne vrijedi, a da i Slavonski Brod istok i Slavonski Brod zapad imaju istu cijenu cestarine za ostale pravce (kako bi na primjer, kamion koji dolazi iz Zagreba umjesto da skreće u grad i prolazi "brzom cestom" do Getroa, jednstavno otišao do Getroa autocestom po istoj cijeni. Administrativnim postupkom, od 3 rečenice bi se puno pomoglo prometu u gradu.
- Prikaži sve komentare
-