SLAVONSKI BROD - Kao što je SBplus, prije mjesec dana, najavio, izvođač radova na brodskom podvožnjaku u Osječkoj ulici, Osijek Koteks, od 15 studenog, svojim punim kapacitetom, krenut će u izgradnju. Na naš upit - što se s 'punim kapacitetom' čekalo - odgovoreno nam je - Završetak osječke obilaznice na kojoj je Osijek Koteks angažirao glavninu svoje tehnike i ljudi.
Ukoliko prometna signalizacija za privremenu regulaciju prometa bude pravilno postavljena, u ponedjeljak, 17. studenog, putni prijelaz pruge u Osječkoj ulici bit će zatvoren idućih 18 mjeseci.
Svjesni činjenice kako bi, tijekom izgradnje podvožnjaka, reguliranje prometa u gradu i prigradskim naseljima mogao biti jedan od ozbiljnijih problema, istražili smo na koji način je to riješeno te utvrdili četiri 'crne točke'. Prvo, loša cesta kroz Gornju Vrbu, koja će dodatno biti uništena; drugo, prvenstvo prolaza preko pruge u Gornjoj Vrbi; treće, brodski kružni tok Svačićeva-Gupčeva ulica i četvrto kružni tok kod bivšeg Getroa - koji se također nalazi na trasi obilaznice podvožnjaka.
Sukladno balkanskom odnosu prema poslu i društvenoj imovini, cesta kroz Gornju Vrbu, vjerojatno, bit će kvalitetno sanirana nakon što bude potpuno uništena tijekom 18-mjesečne izgradnje podvožnjaka. Prvenstvo prolaza na putnom prijelazu preko pruge u Gornjoj Vrbi, zahvaljujući Hrvatskim željeznicama, riješeno je zdravorazumski - vozači koji prelaze prugu imati će prvenstvo prolaza. Međutim, izgradnja kružnih tokova Svačićeva-Gupčeva i 'Getro', dinamički nije usklađena, iako njih i podvožnjak gradi isti investitor, Hrvatske ceste.
Zašto jednostavno kad može komplicirano
Iako bi logično bilo kružne tokove izgraditi prije početka radova na podvožnjaku, investitor je uspio sva tri objekta započeti istovremeno - kao da je namjerno planirao izazvati što je moguće veći prometni kaos u Slavonskom Brodu, tijekom 18-mjesečne izgradnje podvožnjaka.
Mada je investitor potpisao oba ugovora s izvođačem radova na izgradnji kružnih tokova - Cestarom iz Slavonskog Broda - izgleda, radovi neće započeti sve dok prometna gužva u Brodu ne bude na svom vrhuncu.
Iako izvori SBplusa, bliski investitoru i izvođačima radova, tvrde kako će radovi na rotorima teći bez zatvaranja prometa, svim vozačima jasno je o kakvom prometu će biti riječ.
No, što je tu je. Grad Slavonski Brod, na svojim stranicama, obavijestio je građane kako će u ponedjeljak, 17. studenoga 2014. godine, zbog početka radova na izgradnji podvožnjaka, biti postavljena privremene regulacija prometa u Osječkoj ulici, od Mostarske do Ulice Dragutina Račkog.
Ukoliko prometna signalizacija za privremenu regulaciju prometa bude pravilno postavljena, odobrit će se zatvaranje navedene dionice. Za vrijeme trajanja privremene regulacije prometa, građani će moći koristiti alternativne pravce:
Branimirova ulica - Ulica Josipa
Bašića - Ulica Vida Došena - Ulica Vladimira Vidrića
Ulica Vjenceslava Novaka - Ulica fra
Marijana Lanosovića
Aleja Miroslava Krleže - Ulica Josipa Hlišića – Željeznička ulica -
Ulica Mile Budaka
Ulica Mile Budaka – Željeznička ulica - Ulica Tadije Smičiklasa –
Runjaninova ulica - Aleja Miroslava Krleže
Ulica Nikole Zrinskog - Ulica K.Š. Đalskog – Milanovićeva ulica – Vrazova
ulica - Lučka ulica (Bjeliš-D423)
Lučka ulica (Bjeliš) - Ferde Filipovića - Vrbskih žrtava - ŽC 4210 (Gornja
Vrba)
Budući da nadzor nad izgradnjom sva tri objekta - podvožnjakom i rotorima - provodi zagrebačka tvrtka 'Centar za organizaciju građenja', zamolili smo njihovog nadzornog inženjera,Tomislava Pitlovića, neka nam predstavi dinamiku i komentira planirani promet tijekom izgradnje podvožnjaka.
"O alternativnim prometnim pravcima odluku donose nadležna tijela - Hrvatske ceste, policija i drugi", kazao je Pitlović, ne želeći ih komentirati, a za dinamiku radova na podvožnjaku kazao je kako je ona sukladna planu:
"Do kraja veljače 2015. planiran je završetak prelaganja postojećih instalacija; do kraja ožujka zaštita građevinske jame (dijafragma); do ljeta ulazne rampe; do srpnja zaštita građevinske jame podvožnjaka i pothodnika; do studenog bi trebali biti gotovi podvožnjak i pothodnik, a u ožujku 2016. godine bit će završene prometnice s pripadajućom infrastrukturom, za SBplus kazao je Pitlović.
Cesta u Gornjoj Vrbi 'pripremljena' za povećan promet.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
tihos8917.11.2014. u 23:16
@Stipe u pravu si. Kod Getroa nikad nije bila gužva. Po meni je bolje napravit kružni tok kod Halajka, jer tamo je poginula jedna cura i jako je gadno za izaći sa sporednih cesta. A što se tiće obilaska zbog... Prikaži sve pruge, pa brate mili nemorate svi ići preko osječke do grada, ima i drugih ulaza u grad.
-
manemoj15.11.2014. u 20:42
Valjda će se sada više vozit na biciklu!! Ionako ima bisera koji ne mogu ni po kilu šećera otić, a da ne sjednu u auto!! Najveći šou će da bude prije Božića!! Pitam se kome uopće padne na pamet u... Prikaži sve te dane ići bilo šta kupovati u trgovine koje su u Svačićevoj npr., sada kada ima toliko velikih trgovina sa ogromnim parkiralištima izvan grada??
-
Tonda15.11.2014. u 19:23
Najbolje da se izbjegne taj kaos u prometu, ni ne praviti podvožnjak. Izgleda da će se sa ovim podvožnjakom dogoditi slična situacija kao sa bazenima. Trebamo ga, pa kad se napravi, zašto smo ga pravili,jer skup je, kriza je, bacanje... Prikaži sve novaca itd., pa nam sada ne treba.
-
juraSB15.11.2014. u 18:11
Pa da li je normalno da se zaobilazni pravci rade preko Livade kroz Branimirovu ulicu koja nema označene prijelaze za pješake osm na ulazu iz Osječke ulice.....onaj tko je ovo osmislio treba za nagradu to isto raditi u Pekingu....kada netko... Prikaži sve nastrada opet uzrok bude rupa ....
-