Gospodarstvo : Industrija

Objavljeno: 15.9.2018. u 8:40
Prikaza: 4080
|
Autor: AP

Bartol Jerković, Specijalna vozila ĐĐ:

"Imat ćemo 320 mil. kn prihoda, a nagodinu i 10 posto više"

Slavonski Brod : "Imat ćemo 320 mil. kn prihoda, a nagodinu i 10 posto više"Bartol Jerković(Foto: SBplus/arhiva)

Prije posla s izvozom vagona imali smo oko 400 zaposlenih, a danas 562. Samo ove godine smo zaposlili 30 ljudi, a u kooperacijama koje su izravno vezane uz nas radi dodatnih 350 do 400 osoba.

SLAVONSKI BROD Tvrtka Đuro Đaković Specijalna vozila (ĐĐSV) iz Slavonskog Broda u posljednje vrijeme ostvaruje izuzetan rast poslovanja s plasmanom gotovo čitave proizvodnje u izvoz, a očekivanja za naredno razdoblje još su optimističnija. Kako se poduzeće, čiji su glavni asortiman željeznički vagoni te tenkovi i bojna vozila, uspjelo pozicionirati na zahtjevnom europskom tržištu te kakve su im perspektive, kao i one cijele hrvatske metalske industrije, s predsjednikom Uprave ĐĐSV-a Bartolom Jerkovićem, razgovarali su novinari Poslovnog dnevnika. Njihov razgovor prenosimo u cijelosti:

U razdoblju od 2015. do 2018. sklopili smo ukupno 16 ugovora sa sedam kupaca iz Francuske, Njemačke i Austrije za ukupno 1255 vagona. Okvirna vrijednost čitavog posla bila je 116 milijuna eura. Do kraja prvog polugodišta smo isporučili ukupno 735 vagona dok ih 520 u raznim fazama razvoja i proizvodnje.

"Kako je vaša tvrtka došla u poziciju da gotovo cjelokupnu proizvodnju vagona plasira u izvoz?

Europskim prugama trenutno vozi oko pola milijuna teretnih vagona, a mnogi od njih su stari 30 ili više godina. To znači da su mnoge željezničke flote u fazi modernizacije i da je tu velika prilika za proizvođače vagona. Tijekom kriznih godina, od 2008. do 2011., godišnji volumen svih isporučenih vagona u Europi višestruko se smanjio, s 18.500 na 6400. Nakon toga je još intenzivnije nastavljen trend da se ovakva industrija seli iz Zapadne u istočnu Europu, a od 2011. imamo kontinentalni rast narudžbi za postojanih 3,3 posto godišnje. U EU trenutno djeluje maksimalno 14, a zapravo tek 12 ozbiljnijih igrača u ovom sektoru. Od toga su tri velika: GBX u Poljskoj, Astra Rail u Rumunjskoj i Tatravagonka u Slovačkoj koji pokrivaju 75 posto tržišta.  Nas ostalih devet smo manji igrači specijalizirani za posebne narudžbe te prihvaćamo i manje serije. Okvirno na nas devet otpada 1600 vagona godišnje, od čega mi pokrivamo četvrtinu. Da se stekne dojam kakva nam je konkurencija, redom se radi o EU zemljama koje su u Uniji dulje od nas i uglavnom imaju zaokruženu čeličnu industriju, dok mi moramo najveći dio materijala uvoziti. Trenutno nam izvoz donosi 95 posto prihoda. 

Jesu li vam konkurencija Kina, Indija i slične zemlje koje imaju snažnu i jeftinu industriju?

Vagoni su roba koja ima veliku težinu i gabarite (12-18 m i 22t) te relativno nisku cijenu pa nisu baš pogodni za uvoz iz Kine i dalekih zemalja jer trošak prijevoza vagona prelazi 10 posto njegove vrijednosti. Cijena standardnih vagona kreće se na razini 80 do 100 tisuća eura, a zna li se da se u ovom sektoru radi s minimalnim profitnim maržama koje su 3-7 posto, jasno je da je prijevoz na veće udaljenosti neisplativ. Drugi važan razlog su visoki standardi kvalitete vagona i certifikati koje zahtijeva EU tržište, a posebno ciljani razvoj konfiguracija vagona sukladnih zahtjevima pojedinih kupaca. Naša konkurentna prednost je što smo u stanju unutar godinu dana razviti i proizvesti novi tip 'korisnički-krojenog' vagona, par mjeseci brže od konkurencije. Tržište traži kvalitetu i nisku cijenu, ali je i brzina isporuke jedna od ključnih stvari za konkurentnost.  

Koliko ste konkretno imali ugovora u proteklom razdoblju i kakva vam je sada knjiga narudžbi?

U razdoblju od 2015. do 2018. sklopili smo ukupno 16 ugovora sa sedam kupaca iz Francuske, Njemačke i Austrije za ukupno 1255 vagona. Okvirna vrijednost čitavog posla bila je 116 milijuna eura. Do kraja prvog polugodišta smo isporučili ukupno 735 vagona dok ih 520 u raznim fazama razvoja i proizvodnje. Naš glavni naručitelj je do 2011. godine bio HŽ, a nadam se da će to biti i u budućnosti. U razdoblju od 2000. do 2011. smo im isporučili ukupno 1200 vagona, a zadnja narudžba od 50 vagona je bila te godine. No, 2013. mi smo, uslijed krize i nedostataka narudžbi, došli na nula vagona. Tada smo se jače okrenuli izvozu i već naredne godine je bilo isporučeno 100 vagona. Do 2016. je to naraslo na 260, a lani smo ugovorili 390 vagona. Očekivanja za 2018. su puno veća jer je već dosad ugovoreno 635 vagona. To je vidljivo i po prihodima koji su 2017. bili 290 milijuna kuna, a ove godine očekujem 10 posto više. Tijekom naredne godine se očekuje daljnji rast za 10-ak posto. 

Koliki su vaši kapaciteti i možete li zadovoljiti pojačanu potražnju za vagonima?

Naša tvrtka je u proteklom razdoblju prošla investicijski ciklus i modernizaciju čime smo povećali kapacitete, ali i dobili sve potrebne certifikate. Vagoni su prijevozna sredstava i tu su vrlo rigorozni sigurnosni standardi. Tako osim standarda kvalitete koje mora imati sama tvrtka, mi moramo imati posebne certifikate za svaku novu seriju vagona. Po pojedinačnom modelu ta testiranja i papirologija koštaju i do 300 tisuća eura.  U zadnje 3-4 godine je investirano više od pet milijuna eura, a od toga 40 posto otpada na lakirnicu koja je, između ostalog, morala zadovoljiti i stroge NATO-standarde za proizvodnju borbenih vozila. Trenutno su naši kapaciteti 40-ak, a po potrebi i više, vagona mjesečno te se nadam da ćemo trend od 500-injak vagona godišnje zadržati i povećati. U slučaju većih ulaza ugovora mi bismo mogli zadovoljiti kapacitet i od 600 ili čak i više vagona, uz manju prilagodbu čitavog sustava i proširenje kooperacije. 

Kakvi su danas trendovi na tržištu željezničkih vagona, a u odnosu na razdoblje od prije 10 ili 20 godina?

Glavna razlika je da su nekad glavni kupci vagona bile željezničke kompanije, a danas su to u 95 posto slučajeva leasing kuće. One na sasvim drugi način pristupaju biznisu koji je puno pragmatičniji i brutalniji. To postaju globalni igrači koji u svojim flotama imaju 60-70 tisuća vagona. To mijenja čitavu industriju jer se manjim željezničkim operaterima ne isplati kupovati vagone nego u pravilu unajmljuju točno specificiran vagon na određeno vrijeme. Kako dolazi do okrupnjivanja tržišta, mislim da će za manje igrače u narednom razdoblju najstabilniji biznis biti održavanje i reparacija tih silnih vagona koji postoje na tržištu ili će se tek plasirati. S druge strane, vagoni su nekad bili uglavnom standardizirani i čak ste mogli napraviti lager robe, dok je danas sve personalizirano i svaka narudžba je drukčija. Trenutno nam je najpopularniji model na tržištu vagon za prijevoz kolutova limova za autoindustriju. Radi se modelu Shimmns, a koji će biti predstavljen i na predstojećem sajmu transporta u Berlinu koji se održava narednog tjedna. 

Vaša tvrtka, Đuro Đaković Specijalna vozila, ima željeznički i vojni program. Kakva je trenutno situacija s vojnim dijelom?

Koliko god ova dva programa bila različita, u najvećoj mjeri su tehnološki kompatibilna. Strojarske tehnologije su jedinstvene. S obzirom na to da su obje niše tržišno osjetljive, naš sistemski cilj je bio održati oba programa s podjednakim učešćem u prihodima. Na žalost, to najčešće nije tako te imamo cikluse u kojima nam 90-ak posto ukupnog poslovanja čini samo jedan segment. U ovom trenutku nam 3-5 posto prihoda otpada na poslove s MORH-om, uglavnom na sistemsko održavanje tenkova i BOV-ova, i otprilike toliko na suradnju s proizvođačem borbenih stanica Kongsbergom te Patrijom. Za primjer, 2012. gotovo uopće nismo radili vagone nego AMV 8x8 Patria i nešto manje održavali tenkove. Te nam je godine prihod bio 794 milijuna kuna. Stvarna i velika promjena bi se dogodila s nekim značajnijim poslom za MORH ili ino-kupca i to bi nam uvelike promijenilo strukturu poslovanja, a naravno i prihode i rezultate poslovanja.  

Kako je u zadnjih 10-ak godina tekao razvoj ĐĐSV-a i Đuro Đaković Grupe općenito?

Prema sadašnjem stanju ĐĐSV obujmom zaposlenih i ostvarenim prihodom čini oko polovicu ĐĐ Grupe, ne računajući ostale tvrtke koje imaju u svojem imenu Đuro Đaković a nisu u vlasništvu ĐĐ Grupe. Mi smo, ĐĐSV,  prije ovog posla s izvozom vagona imali znatno manje ljudi nego danas. Tada je bilo oko 400 zaposlenih, a danas nas je 562. Samo ove godine smo povećali broj ljudi za 30, a procjenjujem da u kooperacijama koje su izravno vezane uz nas radi dodatnih 350-400 ljudi. Đuro Đaković je na svojem vrhuncu 1990. imao oko 15 tisuća zaposlenih u 30-ak vezanih tvrtki, od čega je na ovoj lokaciji u Slavonskom Brodu bilo 12 tisuća ljudi. Danas je u Industrijskoj zoni Đuro Đaković 50-ak tvrtki koje, samo na ovoj lokaciji, imaju oko 5000 zaposlenih. Zanimljiv je podatak ĐĐ Energetike i infrastrukture po kojem je potrošnja električne energije 1990. jednaka onoj iz 2017., a što bi značilo da je razina proizvodnje slična, ali s puno manje radnika. 

Posao s BOV-om u Kuvajtu

Kakva je situacija s natječajem za novi BOV u Kuvajtu, a gdje ste i vi s Patriom bili ponuditelj?

Projekt je i dalje otvoren, ali se već nekoliko godina ne donosi odluka o njegovom pokretanju. Priprema vojnih narudžbi uvijek traje jako dugo, a u arapskom svijetu to zna potrajati i duže od standardnog. U konkurenciji su ostala dva igrača: američki General Dynamics, jedna od najvećih svjetskih kompanija u vojnoj branši, i Đuro Đaković. Naši rezultati su prema svim testiranjima bili bolji, ali u konačnici je to uvijek politička odluka. Hoće li se, kada i kako rasplesti ta situacija, teško je reći. Naš stav je da sve dok iz Kuvajta ne dobijemo službenu informaciju da je projekt ukinut, ili da su na natječaju pobijedili Amerikanci, smatramo da smo unutra i da imamo šansu dobiti posao. Generalnim sporazumom s Patriom dogovoreno je da u Kuvajtu nastupamo mi kao 'prime contractor'.", piše poslovni.

Broj komentara: 2

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
Slavonac1

Slavonac1

Komentirano: 15.9.2018. | 21:04

1

Vidim po komentarima ispod clanaka o Djuri Djakovicu da pojedinci rade sve sto mogu da naruse ugled Djure Djakovica prije kljucne dokapitalizacije koja ce znaciti i stabilnost firme i povecanje materijalnih prava radnika, jer koliko citam posla ima dovoljno, a samo zadovoljni radnici mogu to kvalitetno odraditi. Vjerujem da sa pozitivnim razvojem ove firme dosta politicki podobnih kadrova gubi svoj visegodisnji utjecaj kojim su doveli firmu u stanje sa pocetka ovog gornjeg clanka (citaj 0 vagona). Vec sam napisao u jednom komentaru prije da oni koji puno pricaju o tome da jako vole Djuru uloze novac da 'spase' radnike tj. svoje birace, ali siguran sam da to nitko od njih nece napraviti. Djuro ce ovaj put uspjeti u svom usponu, te ce se naci kapital koji ce stabilizirati financijsku situaciju, a time dati i sigurnost radnicima Djure Djakovica i njihovim obiteljima. Pozdrav iz ponosne Slavonije!
Josipa15

Josipa15

Komentirano: 15.9.2018. | 10:17

2

Zanimljivo... a najvili radnicima da će im kasniti plaća ovaj mjesec...

Broj komentara: 2

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava

Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

Ostali članci u rubrici
SBplus.hr, Slavonski Brod : U Slavonskom Brodu gradit će trup ratne napadačke podmornice

Dobra vijest

U Slavonskom Brodu gradit će trup ratne napadačke podmornice

13.9.2018. | 11:30
Odluku o gradnji trupa podmornice u Slavonskom Brodu investitori su donijeli, jer su ustanovili kako upravo slavonskobrodske tvrtke imaju najbolju opremu i najsposobnije stručnjake i majstore za zavarivanje i obradu čeličnih ploča.
Odluku o gradnji trupa podmornice u Slavonskom Brodu investitori su donijeli, jer su ustanovili kako upravo slavonskobrodske tvrtke imaju najbolju opremu i najsposobnije stručnjake i majstore za zavarivanje i obradu čeličnih ploča.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Novi, 127 milijuna kuna vrijedan, ugovor Specijalnih vozila

Đuro Đaković Grupa

Novi, 127 milijuna kuna vrijedan, ugovor Specijalnih vozila

27.8.2018. | 10:50
Tvrtka Đuro Đaković Specijalna vozila d.d. je u prethodnih deset godina razvila, proizvela i isporučila veću količinu različitih tipova teretnih vagona za zapadnoeuropsko tržište, primarno se orijentirajući na konfiguracije usklađene sa specifičnim zahtjevima kupaca i krajnjih ko
Tvrtka Đuro Đaković Specijalna vozila d.d. je u prethodnih deset godina razvila, proizvela i isporučila veću količinu različitih tipova teretnih vagona za zapadnoeuropsko tržište, primarno se orijentirajući na konfiguracije usklađene sa specifičnim zahtjevima kupaca i krajnjih ko
SBplus.hr, Slavonski Brod : 'Želimo li novi uspon, moramo riješiti dva ključna problema'

Uprava odlučno krenula u promjene

'Želimo li novi uspon, moramo riješiti dva ključna problema'

31.7.2018. | 15:00
Industrijska rješenja i dalje su najveći gubitaš te 'uteg grupacije' bez čijeg se rješavanja ne može očekivati poboljšanje stanja. Đuro Đaković postat će ponovno profitabilan i atraktivan investitorima tek kada se riječi 'starih repova'.
Industrijska rješenja i dalje su najveći gubitaš te 'uteg grupacije' bez čijeg se rješavanja ne može očekivati poboljšanje stanja. Đuro Đaković postat će ponovno profitabilan i atraktivan investitorima tek kada se riječi 'starih repova'.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Potpisali 53 milijuna kuna vrijedan ugovor

Đuro Đaković Grupa

Potpisali 53 milijuna kuna vrijedan ugovor

16.7.2018. | 13:15
U sjeni velikog nogometnog uspejha hrvatske ngoometne reprezentacije prolazi još jedna pozitivna vijest. Riječ je o vrijednom ugovoru koji su potpisali ĐĐ Grupa i Industrijska rješenja.
U sjeni velikog nogometnog uspejha hrvatske ngoometne reprezentacije prolazi još jedna pozitivna vijest. Riječ je o vrijednom ugovoru koji su potpisali ĐĐ Grupa i Industrijska rješenja.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Skupština donijela odluku o novoj dokapitalizaciji

Đuro Đaković Grupa

Skupština donijela odluku o novoj dokapitalizaciji

2.7.2018. | 8:00
Povećanje temeljnog kapitala bit će provedeno javnom ponudom uz potpuno isključenje prava prvenstva postojećih dioničara, s tim da će oni, suprotno prvotnim najavama, ipak imati mogućnost sudjelovanja u postupku upisa novih dionica pod jednakim uvjetima kao i ostali ulagatelji.
Povećanje temeljnog kapitala bit će provedeno javnom ponudom uz potpuno isključenje prava prvenstva postojećih dioničara, s tim da će oni, suprotno prvotnim najavama, ipak imati mogućnost sudjelovanja u postupku upisa novih dionica pod jednakim uvjetima kao i ostali ulagatelji.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Hoće li uspjeti nova dokapitalizacija Đure Đakovića?

Uoči glavne Skupštine

Hoće li uspjeti nova dokapitalizacija Đure Đakovića?

19.6.2018. | 9:20
U rujnu prošle godine Skupština je bila donijela odluku o dokapitalizaciji u iznosu od 250 milijuna kuna. Na taj se iznos išlo i zbog obećavajuće ponude tvrtke Crni čelik, iza koje su stajali inozemni investitori iz Kanade i Kuvajta.
U rujnu prošle godine Skupština je bila donijela odluku o dokapitalizaciji u iznosu od 250 milijuna kuna. Na taj se iznos išlo i zbog obećavajuće ponude tvrtke Crni čelik, iza koje su stajali inozemni investitori iz Kanade i Kuvajta.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Imenovana Uprava Đuro Đaković Grupe

Nadzorni odbor donio odluku

Imenovana Uprava Đuro Đaković Grupe

13.6.2018. | 18:45
Uprava je imenovana na novo mandatno razdoblje u trajanju od četiri godine, odnosno od 1. srpnja ove do 30. lipnja 2022. godine.
Uprava je imenovana na novo mandatno razdoblje u trajanju od četiri godine, odnosno od 1. srpnja ove do 30. lipnja 2022. godine.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Ugovorili posao vrijedan 87 milijuna kuna

ĐĐ Specijalna vozila

Ugovorili posao vrijedan 87 milijuna kuna

7.6.2018. | 11:42
Đuro Đaković Specijalna vozila, tako će tijekom 2018. godine projektirati oba modela vagona, a potom izraditi prototipove te provesti TSI ispitivanje i certifikaciju vagona.
Đuro Đaković Specijalna vozila, tako će tijekom 2018. godine projektirati oba modela vagona, a potom izraditi prototipove te provesti TSI ispitivanje i certifikaciju vagona.
SBplus.hr, Slavonski Brod : "Đuro" traži 100 milijuna kuna

Nova dokapitalizacija

"Đuro" traži 100 milijuna kuna

25.5.2018. | 9:36
Dokapitalizacija će se smatrati uspješnom ako se upiše najmanje 1,75 milijuna dionica. Podsjetimo, prošle godine pokušaj dokapitalizacije za 250 milijuna kuna nije uspio zbog nedovoljnog interesa investitora.
Dokapitalizacija će se smatrati uspješnom ako se upiše najmanje 1,75 milijuna dionica. Podsjetimo, prošle godine pokušaj dokapitalizacije za 250 milijuna kuna nije uspio zbog nedovoljnog interesa investitora.
SBplus.hr, Slavonski Brod : TEP-ovci uskoro sele

SBplus doznaje

TEP-ovci uskoro sele

24.5.2018. | 13:20
Djelatnici Đuro Đaković Termoenergetskih postrojenja prije dvije godine ostali su bez zgrade Uprave, a danas je pred njima skora selidba.
Djelatnici Đuro Đaković Termoenergetskih postrojenja prije dvije godine ostali su bez zgrade Uprave, a danas je pred njima skora selidba.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Specijalna vozila ugovorila veliku isporuku vagona

Sklopljeni novi ugovori

Specijalna vozila ugovorila veliku isporuku vagona

18.5.2018. | 10:45
Đurina Specijalna vozila sada imaju ugovore sa sva tri najveća europska leasing operatera što svakako zvuči obećavajuće za budućnost tvrtke i njezina poslovanja.
Đurina Specijalna vozila sada imaju ugovore sa sva tri najveća europska leasing operatera što svakako zvuči obećavajuće za budućnost tvrtke i njezina poslovanja.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Đurina dionica poskupila gotovo pet posto

Dobitnik dana

Đurina dionica poskupila gotovo pet posto

16.5.2018. | 16:45
Time je dionica slavonskobrodskog metalskog diva tek donekle ublažila ovogodišnji minus koji iznosi 25,6 posto.
Time je dionica slavonskobrodskog metalskog diva tek donekle ublažila ovogodišnji minus koji iznosi 25,6 posto.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Đuro ostvario dobit od gotovo 4 milijuna kuna

Poslovanje u prva tri mjeseca

Đuro ostvario dobit od gotovo 4 milijuna kuna

30.4.2018. | 16:08
Đuro Đaković Grupa danas je javnosti podnijela izvješće o poslovanju grupacije za razdoblje prvo do treći mjesec 2'018. godine, a koje u cijelosti prenosimo:
Đuro Đaković Grupa danas je javnosti podnijela izvješće o poslovanju grupacije za razdoblje prvo do treći mjesec 2'018. godine, a koje u cijelosti prenosimo:
SBplus.hr, Slavonski Brod : Pravomoćna presuda se ne nazire, Aparatima prijeti blokada

Spor u 'slučaju Čarapović' se nastavlja

Pravomoćna presuda se ne nazire, Aparatima prijeti blokada

24.4.2018. | 14:30
Ni 10 godina od izbijanja afere oko suspektne naplate potraživanja ĐĐ Aparata, pravomoćna presuda se ne nazire
Ni 10 godina od izbijanja afere oko suspektne naplate potraživanja ĐĐ Aparata, pravomoćna presuda se ne nazire
SBplus.hr, Slavonski Brod : Ugovor vrijedan 38,5 milijuna kuna

Specijalna vozila

Ugovor vrijedan 38,5 milijuna kuna

27.3.2018. | 12:00
Potpisani ugovor nastavak je suradnje i rezultat višegodišnjih aktivnosti u razvoju novih proizvoda, ali i razvoja odnosa s kupcima.
Potpisani ugovor nastavak je suradnje i rezultat višegodišnjih aktivnosti u razvoju novih proizvoda, ali i razvoja odnosa s kupcima.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Šveđani ulažu u Đuru Đakovića?

Sastanak s premijerom

Šveđani ulažu u Đuru Đakovića?

14.3.2018. | 13:00
Čelnik fondacije Wallenberg koja u vlasništvu ima kompanije koje generiraju oko 30 posto švedskog BDP-a, u Zagreb dolazi kako bi predstavio planove ulaganja u hrvatske tvornice.
Čelnik fondacije Wallenberg koja u vlasništvu ima kompanije koje generiraju oko 30 posto švedskog BDP-a, u Zagreb dolazi kako bi predstavio planove ulaganja u hrvatske tvornice.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Kod nas posla ima, plaće su dobre, osigurat ćemo vam i stan

Iz Montaže poručuju:

Kod nas posla ima, plaće su dobre, osigurat ćemo vam i stan

12.2.2018. | 14:45
Iz Montaže poručuju kako nema potrebe da mladi Slavonskog Broda, sa završenim zanimanjima potrebnima na poslovima na kojima je ova tvrtka angažirana, budu bez posla. Čak što više, kažu imat će odlične plaće, osigurano stalno usavršavanje, pobrinut će se i za stambeno zbrinjavanje
Iz Montaže poručuju kako nema potrebe da mladi Slavonskog Broda, sa završenim zanimanjima potrebnima na poslovima na kojima je ova tvrtka angažirana, budu bez posla. Čak što više, kažu imat će odlične plaće, osigurano stalno usavršavanje, pobrinut će se i za stambeno zbrinjavanje
SBplus.hr, Slavonski Brod : Tvrtka iza čijeg uspjeha stoji znanje te rad i samo rad

Stalno trebaju nove radnike

Tvrtka iza čijeg uspjeha stoji znanje te rad i samo rad

8.2.2018. | 17:30
"Tajna je našeg uspjeha rad, rad i samo rad. Svjesni smo da napretka nema bez stalnog ulaganja i zato kontinuirano obnavljamo i ulažemo u nove strojeve. Sami radimo strojeve i razvijamo nove proizvode prema zahtjevima tržišta. Puno znanja stoji iza nas i to nam daje prednost pred
"Tajna je našeg uspjeha rad, rad i samo rad. Svjesni smo da napretka nema bez stalnog ulaganja i zato kontinuirano obnavljamo i ulažemo u nove strojeve. Sami radimo strojeve i razvijamo nove proizvode prema zahtjevima tržišta. Puno znanja stoji iza nas i to nam daje prednost pred
SBplus.hr, Slavonski Brod : Specijalna vozila potpisala novi ugovor za njemačko tržište

Dobra vijest

Specijalna vozila potpisala novi ugovor za njemačko tržište

8.2.2018. | 16:05
Ovaj, više desetaka milijuna kuna vrijedan ugovor predstavlja nastavak i rezultat višegodišnjih aktivnosti u razvoju novih proizvoda, ali i razvoju odnosa s kupcima, piše u priopćenju za medije.
Ovaj, više desetaka milijuna kuna vrijedan ugovor predstavlja nastavak i rezultat višegodišnjih aktivnosti u razvoju novih proizvoda, ali i razvoju odnosa s kupcima, piše u priopćenju za medije.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Novi ugovor vrijedan deset milijuna kuna

Đuro Đaković

Novi ugovor vrijedan deset milijuna kuna

6.2.2018. | 10:22
Desetmilijunski ugovor koji je tvrtka iz sastava grupacije Đuro Đaković potpisala ovih dana predstavlja kontinuitet na poslu na kojem su se i do sada iskazali.
Desetmilijunski ugovor koji je tvrtka iz sastava grupacije Đuro Đaković potpisala ovih dana predstavlja kontinuitet na poslu na kojem su se i do sada iskazali.
SBplus.hr, Slavonski Brod :
SBplus.hr, Slavonski Brod :
SBplus.hr, Slavonski Brod :