4783
Prikaza
10
Komentara
SLAVONSKI BROD - Đuro Đaković Holding, odnosno odnedavno Đuro Đaković Grupa iz Slavonskog Broda nakon dokapitalizacije koja je trebala osigurati stabilnost firme u budućnosti i provedbu restrukturiranja uspješno korača dalje na poslovnom tržištu, iako je u 14 godina izgubila skoro milijardu kuna temeljnog kapitala, što su i najteži trenuci nekadašnjeg gospodarskog diva.
Godinu 2015. proveli smo u restrukturiranu. Bila je to godina čišćenja, napuštanja pojedinih djelatnosti, godina u kojoj su obavljena spajanja određenih firmi, ali i godina u kojoj je smanjen broj zaposlenih. Sretan sam što je ovo potonje, obzirom je otišlo više od 20 posto uposlenih, prošlo bez štrajka i buna. Paralelno s tim radili smo na ulaganju u tvrtku i njen položaj na europskom tržištu što je u konačnici rezultiralo pomacima. Ono što je bitno je da niti u jednom trenutku nismo klonuli duhom. Primjerice izgubili smo HŽCargo, ali izašli smo na EU tržište i događa nam se ugovor za ugovorom što više nije slučajnost. Potvrđuje to i činjenica kako od tri najveća kupca dva rade s nama – kazao je Tomislav Mazal, predsjednik Uprave ĐĐ Grupe, koja danas broji ukupno 950 radnika.
Istih onih kojima uprava kroz ovu 2016. godinu ugovorima pokušava osigurati uposlenost. A kako su danas istakli u tome i uspijevaju. Stabilizirano je poslovanje, a po prvi puta u četiri godine ostvarena je i neto dobit.
- Ukupno 100 milijuna kuna ušlo je u tvrtku isključivo na temelju tehničkog i tehnološkog opremanja zahvaljujući kojima je povećana i konkurentnost i kvaliteta – kazao je Marko Bogdanović, član Uprave Đuro Đaković Grupe, naglasivši pri tome kako se Grupa na mala vrata vratila i u mostogradnju spomenuvši pri tome most na Čiovu koji će uskoro na montažu. Nakon Maslenice ovo je prvi takav posao za Đurine radnike.
Uskoro bi mogli stići i novi poslovi za Specijalna vozila. – Natječaji za BOV su u srednjim i završnim fazama. Tu smo u par zemalja uglavnom na bliskom istoku pa ćemo vidjeti što će od toga biti realizirano – poručio je Mazal, dodavši kako bi ti ugovori bili samo šlag na torti jer Đuro Đaković Grupa i bez njih sada dobro funkcionira.
Određeni problem je kvalitetna radna snaga. – Povećanjem ugovora povećava se i potražnja za kvalitetnom radnom snagom. Problem je primjerice naći kvalitetnog zavarivača, jer vi ga nađete, uložite u njega, obučite ga i onda Vam on ode dalje. Iako bi mnogi od njih ostali raditi ovdje za nešto manje novaca nego li rade primjerice u Njemačkoj, mi sada nismo u mogućnosti nažalost osigurati ni to malo – kazao je Mazal, otvorivši time i pitanje mogućeg uvoza radne snage.
Vrijeme je da g.Mazal i g.Bogdanović pakiraju kofere i odu za Zagreb i da Đuru Đakovića preuzmu oni koji su Đuru i vodili dok ih nije Kukuriku koalicija smijenila.Za mandata Kovačevića i Mazala napravljena je šteta preko 300 miliona kuna,otpušteno... Prikaži sve je 300 radnika,kadrovski devastiran a putovanja iz Zg u Brod godišnje koštaju nekoliko stotina tisuća kuna.Svaki od njih u ove četiri godine uništio je bar po 3-4 službena vozila.Npr.Bogdanović je vozio prvo Audi A6 pa ga uništio,zatim Opel Antaru,zatim Passata pa opet Passata.Brođani dragi dokada mislite takve štetočine trpjeti u svome gradu.Neki dan otvorim novine globus kada preko cijele stranice slika Mazala kao Menadžera tjedna,koliko je platio taj interviju i čijim novcima.Kako ga nije sramota kesit se po novinama i smijati se naivnom narodu.Vrijeme je da se HNS i Vrdoljakovi ljudi maknu iz Đure Đakovića.
"Povećanjem ugovora povećava se i potražnja za kvalitetnom radnom snagom. Problem je primjerice naći kvalitetnog zavarivača, jer vi ga nađete, uložite u njega, obučite ga i onda Vam on ode dalje. Iako bi mnogi od njih ostali raditi ovdje za... Prikaži sve nešto manje novaca nego li rade primjerice u Njemačkoj, MI SADA NISMO U MOGUĆNOSTI NAŽALOST OSIGURATI NI TO MALO " . Ako vam je stvarno stalo da dugoročno poslujete preraspodjelite sredstva za plaće i platite one koji su važni za proces rada, a ne one koji su vama važni.
Nemaju se zasto sikirat. Odu na korzo i pokupe lopatom zavarivace i bravare (politika firmi) :)