Gospodarstvo : Građevinarstvo

Objavljeno: 21.6.2017. u 0:01
Prikaza: 7540
|
Autor: Jerko Zovak

Preziranje struke, zakona i građana

Novi most možete koristiti - na vlastitu odgovornost!

  • sb
  • Željko Jekavić

"Korištenje mosta moguće je samo na vlastitu odgovornost", glasi posljednja rečenica Završnog izvješća glavnog nadzornog inženjera, Dražena Leke, direktora Alfa inženjeringa iz Slavonskog Broda, dostavljenog 'investitoru', Turističkoj zajednici Grada Slavonskog Broda, koja je "obnavljala povijesni drveni/vodeni most u Homverku Tvrđave Brod".

TRAŽEĆI stručno mišljenje o objektu, za kojeg glavni nadzorni inženjer osobno tvrdi kako je upotrebljiv tek "na vlastitu odgovornost", tri inženjera građevinarstva i dva arhitekta, potpisniku ovog članka, grohotom su smijali se tvrdeći kako je u pitanju nekakva greška u pisanju Izvješća, novinarsko nerazumijevanje materije, ili šala.

Nakon što su dobili informaciju da je - sukladno Rješenju Željke Perković, dipl. ing. arh., pročelnice brodskog Konzervatorskog odjela Uprave za zaštitu kulture Ministarstva kulture i toleriranju glavnog nadzornog inženjera Dražena Leke - izvođač radova 'Piramida Brod' odstupio od glavnog projekta te Most rekonstruirao bez institucionalno verificirane dokumentacije, nitko se od inženjera više smijao nije. Dapače, doslovno svi, zaključili su kako je u pitanju "nevjerojatna drskost" i/ili rijetko viđena "zloporaba položaja i ovlasti".

U ovom poslu prezirani su propisi, struka, investitor i građani 

Sredinom 2010. godine, doktori Vladimir Jerković i Mirko Duspara, kao vodeći ljudi brodske gradske uprave, prihvatili su ideju struke da se rekonstruira drveni most u Tvrđai Brod. S tim ciljem, oni su podređenima izdali projektni zadatak neka krenu u realizaciju projekta.

U svibnju 2011. godine Ingart d.o.o. iz Slavonskog Broda - njihov projektant Željko Devčić dipl.ing.građ. - za Grad Slavonski Brod, izradio je Glavni izvedbeni projekt Drvenog mosta s pripadajućim ponudbenim troškovnikom.

Nepoznatog dana na nepoznatom mjestu, Turistička zajednica Grada Slavonskog Broda i njezin osnivač, Grad Slavonski Brod, sklopili su Ugovor o međusobnim pravima i obvezama s ciljem financiranja dopune projektne dokumentacije i izvođenje radova rekonstrukcije Mosta.

01. lipnja 2012. - Temeljem projektne dokumentacije Željka Devčića, Upravni odjel za graditeljstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša Grada Slavonskog Broda, Upravnom odjelu za komunalni sustav i komunalno redarstvo Grada Slavonskog Broda, kao investitoru, izdao je Rješenje za građenje Mosta. Između ostalog, iz tog Rješenja vidljivo je kako Ministarstvo kulture, Uprava za zaštitu kulturne baštine, Konzervatorski odjel u Slavonskom Brodu suglasni su s projektiranim načinom rekonstrukcije Mosta.

14. studenog 2014. - Mada je Grad Slavonski Brod naručio i dobio projektnu dokumentaciju za most preko kojeg će moći prometovati protupožarna vozila i autobusi - na izričito traženje Željke Perković - Hrvatsko vijeće za kulturna dobra "preporučilo je most obnoviti kao pješački s mogućnošću nužnog, kolnog prometa, dok bi se kolni pristup (opskrba, interventna vozila, obnova) preselio na drugi postojeći odnosno povijesni sjeverni ulaz - Osječka vrata".

03. ožujka 2015. - Na sastanku 'na vrhu' s predstavnicima Ministarstva kulture i Grada Slavonskog Broda, između ostalog, zaključeno je: "... Za potrebe konkretnog izvođenja radova potrebno je dopuniti dokumentaciju u grafičkom dijelu te izraditi troškovnik radova do dovršenja obnove mosta".

U srpnju 2015. - Alfa inženjering izradio je ponudbeni Troškovnik sanacije stupova.

17. srpnja 2015. - Iako je projekte naručio Grad Slavonski Brod; Mada je iz Rješenja za građenje vidljivo kako je investitor Grad Slavonski Brod, Konzervatorski odjel u Slavonskom Brodu, Turističkoj zajednici Grada Slavonskog Broda izdao je 'prethodno odobrenje za radove dopune dokumentacije i rekonstrukcije stupišta mosta u Tvrđavi Brod. U 2. točki Rješenja ističe se kako "radovi trebaju biti izvedeni prema dostavljenoj dokumentaciji koju je izradio Alfa inženjering Dražena Leke iz Slavonskog Broda u srpnju 2015. godine. Unatoč silnome trudu potpisanog novinara da uđe u trag "dokumentaciji Alfa inženjeringa" - temeljem koje je, navodno, most zakonito rekonstruiran, do nje nismo uspjeli doći. Nema je u gradskoj upravi, nema je u Turističkoj zajednici, nema je u Konzervatorskom odjelu (mada ju spominju u svome Rješenju) niti je ima kod izvođača radova.

21. srpnja 2015. - Unatoč činjenici da "dokumentacija koju je izradio Alfa inženjering" nije prošla zakonom propisanu proceduru, dakle nije postala sastavni dio 'Građevinske dozvole', Povjerenstvo Turističke zajednice u sastavu: Marija Bašić, Hrvoje Špicer i Biljana Lončarić - u izboru između ponuditelja 'Piramida Brod' i 'Vukojević gradnja' - donijeli su Odluku o povjeravanju poslova sanacije stupova drvenog mosta tvrtki Piramida Brod po cijeni od 537.313,75 kuna. Je li ponuda bila napisana pisaćim strojem ili rukom, kao u prilogu, nije nam poznato.

16. listopadada 2015. - Utvrdivši  da je njegov projekt, bez njegova znanja odbacen, Devčić je "Kao projektant Glavnog i izvedbenog projekta broj T. D.-a: 30-512/11, od svibnja 2011., na  kojeg je dobivena Građevinska dozvola, Potvrda glavnog projekta i Rješenje o građenju", zatražio je da se s table gradilišta uklone njegovi podaci i stave podaci projektanta koji je izradio izmjene i dopune glavnog projekta odnosno podaci o izmjeni i dopuni odgovarajućeg akta kojim se odobrava građenje...".

23. veljače 2017. - Unatoč pravovremenom upozorenju glavnog projektanta, šefica Konzervatorskog odjela u Slavonskom Brodu, Željka Perković, izdala je "odobrenje za nastavak građevinskih radova u realizaciji projekta rekonstrukcije drvenog mosta u honwerku Tvrđave Brod". Pritom, posebno je navedeno kako radovi trebaju biti izvedeni "prema dostavljenoj dokumentaciji i troškovniku radova izrađenom od tvrtke 'Alfa inženjering' d.o.o. iz Slavonskog Broda...". Prema onoj zakonitoj dokumentaciji kojoj nismo mogli ući u trag.

17. svibnja 2017. - Kao investitoru, Turističkoj zajednici Grada Slavonskog Broda, izvođač radova Piramida Brod, dostavio je Zapisnik o primopredaji građevine, kojeg su potpisali izvođač radova Vlatko Mirković i nadzorni inženjer Dražen Leko, ali za investitora potpisala nije dr.sc. Biljana Lončarić.

05. lipnja 2017. - Nakon sedam godina navodnog (pre)projektiranja i rekonstrukcije Drvenog mosta, u Završnom izvješću glavnog nadzornog inženjera,Dražena Leke, u zaključku stoji: "Izjavljujem da su izvedeni građevinski radovi na građevini u skladu s ugovornim troškovnikom o izvođenju građevinskih radova na sanaciji stupova mosta i izradi drvene konstrukcije mosta. Kako se radi o povijesnoj građevini, svi elementi su prilagođavani na terenu prema uvjetima koje su nam diktirali povijesni elementi. Zbog svega toga, ne možemo utvrditi točnu nosivost mosta. Također, postavljene ograde na mostu su dio povijesne strukture te kao takve ne zadovoljavaju sigurnosne uvjete... Zbog toga, korištenje mosta moguće je samo na vlastitu odgovornost".

8. lipnja 2017. - Mada direktorica Turističke zajednice, dr. sc. Biljana Lončarić, nije željela potpisati Zapisnik o primopredaji građevine niti Pisanu izjavu o predaji dokumentacije, iz njezinog dopisa Piramidi Brod i Alfa inženjeringu vidljivo je kako primjedbe nisu supstancijalnog nego efemernog karaktera. 

Pitali smo

Nakon dužeg istraživanja, raznim institucijama, ustanovama i trgovačkim društvima uputili smo niz pitanja, uglavnom, istog sadržaja.

"... Iz kopije priloženih dokumenata vidljivo je kako rekonstrukcija Mosta nije izvedena sukladno Rješenju o građenju, nego prema troškovniku, geodetskoj snimci postojećeg stanja i usmenim naputcima danim izvođaču radova 'u hodu'. Pritom, od izvornih i odobrenih projekata odstupljeno je do mjere da je konačni proizvod, Most, prema Zaključnom mišljenju glavnog nadzornog inženjera - neupotrebljiv, odnosno upotrebljiv "na vlastitu odgovornost".

1. Je li, u ovom slučaju i u ovom obujmu, investitor smio odstupiti od Glavnog projekta, bez njegove zakonite izmjene i dopune?
2. Je li izvođač radova, pri rekonstruiranju Mosta, smio odstupiti od Glavnog projekta, bez njegove valjane izmjene i dopune.
3. Je li ovako izgrađen Most održiv - ili je, iz sigurnosnih razloga, zbog 'neutvrdive nosivosti', nužno promjeniti mu izvornu namjenu?
4. U vezi s ovim objektom, što će poduzeti Građevinska inspekcija MGIPU?
Općinsko državno odvjetništvo nismo pitali: Ima li u ovom predmetu elemenata kaznenog djela, jer oni svoj posao svakako rade sukladno pozitivnim zakonskim propisima i diskrecijskim pravima ovlaštenih. Posljedično, kao i dosad, sami će utvrditi je li baš nužno 'postupati'.

Evo što su odgovorili odgovorni

Damir Klaić, Pročelnik Upravnog odjela za graditeljstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša Grada Slavonskog Broda, koji je izdao Rješenje za građenje Mosta: "Nastavno na Vašu zamolbu, a vezano na Zahtjev za izmjenu i/ili dopunu Rješenja za građenje - Izgradnja drvenog tzv. „Vodenog mosta" u Tvrđavi Brod - Klasa: UP/I-350-05/11-05/79, Urbroj: 2178/01-10-12-23, od 1. 6. 2012. godine, ovim putem Vas obavještavamo da Grad Slavonski Brod, Upravni odjel za graditeljstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša, nije nikada zaprimio Zahtjev za izmjenom i/ili dopunom prethodno spomenutog Rješenja".

Biljana Lončarić, direktorica Turističke zajednice u ulozi investitora: Korektno je dostavila traženu dokumentaciju te izjavila kako će ustrajati u valjanom i zakonitom okončanju rekonstrukcije mosta.

Vlatko Mirković, izvođač radova: "Radili smo kako nam je rečeno i sukladno snimkama postojećeg stanja kojeg je napravila tvrtka MIG".

Inoslava Šimović, Građevinska inspekcija MGIPU - Objavit ćemo odgovor koji nam dostavi njihova glasnogovornica.

Zakon o gradnji - Temeljem članka 58. Nadzorni inženjer dužan je u provedbi stručnog nadzora građenja: (1.) Nadzirati građenje tako da bude u skladu s građevinskom dozvolom, odnosno glavnim projektom, ovim Zakonom, posebnim propisima i pravilima struke.

Temeljem članka 167. Novčanom kaznom u iznosu od 100.000,00 do 150.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba u svojstvu izvođača ako: 
1. gradi, a ne ispunjava uvjete za obavljanje djelatnosti građenja prema posebnom zakonu (članak 53. stavak 2.)
2. pristupi građenju bez pravomoćne, odnosno izvršne građevinske dozvole ili ako nije prethodno izvršena prijava građenja (članak 53. stavak 3.)

Dio nama dostupne relevantne dokumentacije, temeljem koje je trebao biti rekonstruiran 'Vodeni most' u Tvrđavi Brod, nalazi se u prilogu ovog članka, a hoće li neki od sudionika u procesu, nakon predanog Završnog izvješća o gotovosti mosta, izraditi dodatnu dokumentaciju i, post festum, pokušati provesti propisanu proceduru izmjena i dopuna Rješenja o građenju, ostaje vidjeti. 

Broj komentara: 18

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
Petar Bašić

Petar Bašić

Komentirano: 23.6.2017. | 11:37

1

Hvala na pitanju, @pegaz, sjajno sam prošao... Utvrdio sam da u mom Brodu ima osamstotinjak inteligentnih ljudi. Za intelektualca je to ohrabrujuće bez obzira što ima i devet puta više onih drugih...
Borislav Stipić

Borislav Stipić

Komentirano: 23.6.2017. | 1:43

2

"Radili smo kako nam je rečeno i sukladno snimkama postojećeg stanja kojeg je napravila tvrtka MIG". (Vlatko Mirković). Ma ovo je "genijalno"! Vaja, ne radi li se prema glavnom i izvedbenom projektu, a ne prema onome kako netko nešta reče (da ne velim kaže)? A tvrtka MIG je radila samo geodetsku podlogu koja je trebala poslužiti izradi 3D modela koji je, pak, trebao poslužiti za utvrđivanje statičkih osobina otkopanih ostataka mosta.
pegaz

pegaz

Komentirano: 22.6.2017. | 21:02

3

Petre, kako prođe na izborima?
badjadjola

badjadjola

Komentirano: 22.6.2017. | 20:44

4

Bandićeve fontane, parkirališta u staroj jezgri grada i Dusparini mostovi prko kojih se ne može prelaziti. Pitam se kako će vatrogasno vozilo doći napr. do galerije Ružić ako preko „antiknog mosta“ i ljudi prelaze na vlastitu odgovornost? Izbori su bili nedavno, glasali ste za ovakve nebuloze ili niste ni izašli na izbore. Tako da trpite inox u baroknoj jezgri, lunapark na sajmu cvijeća i vatromet kao naveći domet gradske uprave. To je naš izbor pa tako i odgovornost.
badjadjola

badjadjola

Komentirano: 22.6.2017. | 20:15

5

Milijuni kuna za ćupriju koja dolazi s uputama kao za viagru. Ovo ima samo u Brodu i treba od samog tog čina napravit turistički spektakl. Pređite most ako imate muda! i selfiji,,,
livada

livada

Komentirano: 22.6.2017. | 10:40

6

nema tvrđava nikakve veze ni s antikom ni sa srednjim vijekom, građena je u vrijeme baroka - potpuno drugi stil, način gradnje, funkcionalnost. most mora imati izdržljivost za vatrogasna vozila iz pukog razloga da bi mogla reagirati u slučaju požara. ovo je samo nastavak seljačluka i stihije pri obnovi i "modernizaciji" tvrđave stare 302 godine. branka kaminski je prije skoro 30 godina ponudila projekt obnove, ništa od toga. zlatko uzelac je ponudio pomoć, ništa od toga. na kraju se svaki objekt obnavlja kako se kome svidi; lupi se malo armature, malo ljepila pa se sve zamaskira... na sjevernom dijelu tvrđave je stovarište građevinskog materijala i parkiralište, kanali se održavaju jednom godišnje, autima ulazi tko i kako hoće. kapela sv. ane se obnavlja više od 10 godina i dan danas nije u funkciji. sramotno je koliko malo je napravljeno na obnovi tvrđave, a još veća sramota kako su neki objekti obnovljeni. nova nadstrešnica od inoxa i stakla na klasičnoj gimnaziji je vrhunac gluposti
borat

borat

Komentirano: 22.6.2017. | 9:57

7

Ne kužim kojem je biseru uopće palo na pamet raediti takav most sa suludom idejom da će preko njega ići nekakava moderna vozila pa bila ona i vatrogasna? Tom genijalcu Devčiću? Postoje u svijetu brojni srednjovjekovni dvorci i nigdje ih nitko nije "preuređivao da bi mogla ući vatrogasna vozila. Treba uzeti projektante koji su upoznati s rješenjima poznatih antičkih i srednjovjekovnih konglomerata.
borat

borat

Komentirano: 22.6.2017. | 9:52

8

Šta pizdite - pa napravili su most mnogo lepši nego je bio. Kao da je projektant iz Trebinja. Pa nismo mi ništa bolji od gedžovana. Isto balkansko smeće. Evo dokaza. http://www.index.hr/Vijesti/clanak/-vucurevic-samo-sam-se-salio-kada-sam-rekao-da-cu-izgraditi-stariji-i-ljepsi-dubrovnik/669455.aspx Ma de ba dobro je :)
Petar Bašić

Petar Bašić

Komentirano: 21.6.2017. | 15:13

9

6 godina za obnovu jednog drvenog mostića, koji je na kraju koštao milijune kuna... Počelo je već s preplaćivanjem tarabe oko gradilišta mosta, koja je plaćena i do pet puta skuplje od tržišne cijene (zbog čega me gradonačelnik više puta tužio za klevetu tražeći nebulozne odštete!) zatim je nastavljeno s potpunom neorganiziranošću (dovedeni su kopači, bez da je izmještena struja, npr), pa se nastavilo s plaćanjem pedesetak tisuća kuna tvrki iz Osijeka za "ekspertizu može li iskopani cigleni most podnijeti teret vatrogasnog vozila od 25 tona na novom mostu" premda su se cigle iz građevine mogle vaditi rukom!?... Kako je počelo, tako je i završilo.
miromaric

miromaric

Komentirano: 21.6.2017. | 12:08

10

marketinghr,,,sve to diktira politika.Tako da razni inžinjeri i mudrijaši negledaju struku već politiku.Svaki od njih brani svoju stranku bezpogovorno.Istina im nije bitna,zato pola njih svjesno lažu u propagandne svrhe svoje stranke.

Broj komentara: 18

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
Prikaži sve komentare 12

Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

Ostali članci u rubrici
SBplus.hr, Slavonski Brod : Zašto kasne radovi na prvoj brodskoj aveniji?

Biciklisti imaju prigovore na staze

Zašto kasne radovi na prvoj brodskoj aveniji?

12.9.2018. | 13:30
"Na svim prijelazima preko ceste, na novoj brodskoj aveniji, izuzetno nestručno su napravljeni spojevi s bisiklističkom stazom, koja bi na svojim prijelaznim rubovima trebala biti u razini ceste koju se prelazi, a ne u istoj razini s pješačkom stazom."
"Na svim prijelazima preko ceste, na novoj brodskoj aveniji, izuzetno nestručno su napravljeni spojevi s bisiklističkom stazom, koja bi na svojim prijelaznim rubovima trebala biti u razini ceste koju se prelazi, a ne u istoj razini s pješačkom stazom."
SBplus.hr, Slavonski Brod : U središtu grada još jedna nova pješačka staza

Nova ulaganja

U središtu grada još jedna nova pješačka staza

11.9.2018. | 14:39
Duljina nove pješačke staze je 139 metara, a ugovorena vrijednost radova iznosi 110.704,69 kuna.
Duljina nove pješačke staze je 139 metara, a ugovorena vrijednost radova iznosi 110.704,69 kuna.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Pola milijuna kuna za nadogradnju sportskog objekta

U tijeku radovi

Pola milijuna kuna za nadogradnju sportskog objekta

11.9.2018. | 12:15
Gradska uprava sustavno ulaže u infrastrukturu sportskih objekata u Slavonskom Brodu.
Gradska uprava sustavno ulaže u infrastrukturu sportskih objekata u Slavonskom Brodu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Uređenje objekta gradskog Kluba

Radovi u tijeku

Uređenje objekta gradskog Kluba

20.8.2018. | 12:00
Ukupna vrijednost projekta iznosi oko pola milijuna kuna, a predviđenim građevinsko-obrtničkim radovima bit će zadržani postojeći sadržaji.
Ukupna vrijednost projekta iznosi oko pola milijuna kuna, a predviđenim građevinsko-obrtničkim radovima bit će zadržani postojeći sadržaji.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Raste Hotel Park

Mijenja se lice grada

Raste Hotel Park

6.8.2018. | 9:05
Hoće li za neko vrijeme nekadašnji statusni simbol Grada, nezaobilazno mjesto u kojem su generacije dolazile na jutarnju kavicu, gdje se bistrila lokana i šira politika, gdje su se dočekivale nove godine, održavale zabave, zaustavljali se turisti…ponovo dobiti na važnosti i zasja
Hoće li za neko vrijeme nekadašnji statusni simbol Grada, nezaobilazno mjesto u kojem su generacije dolazile na jutarnju kavicu, gdje se bistrila lokana i šira politika, gdje su se dočekivale nove godine, održavale zabave, zaustavljali se turisti…ponovo dobiti na važnosti i zasja
SBplus.hr, Slavonski Brod : 'Zgrada će imati dvije deke i dva jorgana'

Kreditima financiraju obnovu

'Zgrada će imati dvije deke i dva jorgana'

27.7.2018. | 20:00
Đuro Đaković Stan, kao upravitelj, Fondu je podnio zahtijev za energetsku obnovu čak devet zgrada u Slavonskom Brodu. Od tri, za koje su ugovori već potpisani, radovi su počeli na jednoj, dok se za preostalih šest zgrada treba dogovoriti način plaćanja suvlasničkog udjela.
Đuro Đaković Stan, kao upravitelj, Fondu je podnio zahtijev za energetsku obnovu čak devet zgrada u Slavonskom Brodu. Od tri, za koje su ugovori već potpisani, radovi su počeli na jednoj, dok se za preostalih šest zgrada treba dogovoriti način plaćanja suvlasničkog udjela.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Slavonski Brod trenutno je jedno veliko gradilište

Podržavate li radove

Slavonski Brod trenutno je jedno veliko gradilište

26.7.2018. | 21:00
I dok jedni prigovaraju kako su se sredstva mogla uložiti pametnije, a drugi odobravaju projekte koji su u tijeku, i jedni i drugi na kraju će se vjerojatno složiti kako će, po završetku svih ovih radova, Slavonski Brod dobiti urbaniji i ljepši izgled, koji će uz to donijeti prom
I dok jedni prigovaraju kako su se sredstva mogla uložiti pametnije, a drugi odobravaju projekte koji su u tijeku, i jedni i drugi na kraju će se vjerojatno složiti kako će, po završetku svih ovih radova, Slavonski Brod dobiti urbaniji i ljepši izgled, koji će uz to donijeti prom
SBplus.hr, Slavonski Brod : Rade, milijun kuna vrijednu, pješačku stazu

Radovi u središtu grada

Rade, milijun kuna vrijednu, pješačku stazu

24.7.2018. | 15:20
U središtu Slavonskog Broda u tijeku su građevinski radovi na izgradnji nove pješačke staze u jednoj od frekventnijih gradskih ulica. Vrijednost radova je oko milijun kuna.
U središtu Slavonskog Broda u tijeku su građevinski radovi na izgradnji nove pješačke staze u jednoj od frekventnijih gradskih ulica. Vrijednost radova je oko milijun kuna.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Započeli s izgradnjom novog rotora

Nova milijunska investicija

Započeli s izgradnjom novog rotora

23.7.2018. | 16:30
Grad Slavonski Brod započeo je s radovima na izgradnji novog kružnog toka. Bit će to sedmi rotor kojeg financira sam Grad.
Grad Slavonski Brod započeo je s radovima na izgradnji novog kružnog toka. Bit će to sedmi rotor kojeg financira sam Grad.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Provjerili smo kako teku radovi na brodskom keju

Obala Save poprima novi izgled

Provjerili smo kako teku radovi na brodskom keju

21.7.2018. | 11:30
Na gradilištu je živo čak i subotom. Veliki je broj radnika uključen u izgradnju brodske obaloutvrde i produžetka šetnice. Dinamika je radova ubrzana, a rezultati su već itekako vidljivi.
Na gradilištu je živo čak i subotom. Veliki je broj radnika uključen u izgradnju brodske obaloutvrde i produžetka šetnice. Dinamika je radova ubrzana, a rezultati su već itekako vidljivi.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Započeli s asfaltiranjem prve brodske avenije

Pratimo tijek radova

Započeli s asfaltiranjem prve brodske avenije

10.7.2018. | 16:00
Iako su imali određenih zastoja, dijelom i zbog nepovoljnijih vremenskih uvjeta, radovi ipak teku prema planu te očekuju da će biti gotovi u zadanim rokovima.
Iako su imali određenih zastoja, dijelom i zbog nepovoljnijih vremenskih uvjeta, radovi ipak teku prema planu te očekuju da će biti gotovi u zadanim rokovima.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Što je uzrok kašnjenju izgradnje obaloutvrde i šetnice

'Brodska posavina' i Hrvatske vode znaju

Što je uzrok kašnjenju izgradnje obaloutvrde i šetnice

4.7.2018. | 12:45
Umjesto da budu završeni do ljeta 2018., radovi uvelike kasne. Budući da smo cijelo vrijeme pratili dinamiku te ovdašnju javnost informirali o stanju na gradilištu, odlučili smo utvrditi što je uzrok velikom kašnjenju završetka izgradnje tih, ne samo za Brođanke i Brođane, izuzet
Umjesto da budu završeni do ljeta 2018., radovi uvelike kasne. Budući da smo cijelo vrijeme pratili dinamiku te ovdašnju javnost informirali o stanju na gradilištu, odlučili smo utvrditi što je uzrok velikom kašnjenju završetka izgradnje tih, ne samo za Brođanke i Brođane, izuzet
SBplus.hr, Slavonski Brod : Napreduje izgradnja brodske avenije

Pratimo

Napreduje izgradnja brodske avenije

25.6.2018. | 20:10
Već se neko vrijeme nazire izgled buduće prve brodske avenije, četverotračne prometnice, koja će dodatno rasteretiti gradski promet. Njenu izgradnju pratimo od prvog dana.
Već se neko vrijeme nazire izgled buduće prve brodske avenije, četverotračne prometnice, koja će dodatno rasteretiti gradski promet. Njenu izgradnju pratimo od prvog dana.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Hoće li posao biti obavljen u roku?

pratimo obnovu Hotela Park

Hoće li posao biti obavljen u roku?

24.6.2018. | 16:30
Posao obnove i rekonstrukcije starog Hotela Park, koji je u vlasništvu Rajka Čuljka, dobila je tvrtka HOST čiji su radnici s prvim radovima započeli krajem 2014. Hoće li posao privesti kraju kako je planirano ugovornim obvezama?
Posao obnove i rekonstrukcije starog Hotela Park, koji je u vlasništvu Rajka Čuljka, dobila je tvrtka HOST čiji su radnici s prvim radovima započeli krajem 2014. Hoće li posao privesti kraju kako je planirano ugovornim obvezama?
SBplus.hr, Slavonski Brod : U Slavonskom Brodu postupak legalizacije (pre)spor

Rok za predaju zahtjeva: 30. lipnja

U Slavonskom Brodu postupak legalizacije (pre)spor

18.6.2018. | 18:30
Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja danas je na svojoj službenoj internetskoj stranici još jednom podsjetilo kako uskoro ističe i produženi rok za predaju zahtjeva. Legalizacija bespravno sagrađenih zgrada moći će biti obavljena do 30. lipnja 2018.
Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja danas je na svojoj službenoj internetskoj stranici još jednom podsjetilo kako uskoro ističe i produženi rok za predaju zahtjeva. Legalizacija bespravno sagrađenih zgrada moći će biti obavljena do 30. lipnja 2018.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Pogledajte kako grade najsloženiju brodsku prometnicu

Pratimo gradnju prve brodske avenije

Pogledajte kako grade najsloženiju brodsku prometnicu

21.5.2018. | 10:45
Riječ je o iskopu dubokom oko metra, a kada sve bude gotovo sjeverni kolnički trak imat će širinu oko sedam i pol metara. Od toga će širina prometnice biti oko sedam metara a 50 cm će otpasti na rigol.
Riječ je o iskopu dubokom oko metra, a kada sve bude gotovo sjeverni kolnički trak imat će širinu oko sedam i pol metara. Od toga će širina prometnice biti oko sedam metara a 50 cm će otpasti na rigol.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Radovi na brodskoj 'Palači pravde'

Uređenje

Radovi na brodskoj 'Palači pravde'

9.5.2018. | 11:15
Uz sve ostale radove koji su u tijeku u Gradu Slavonskom Brodu, radi se i na uređenju slavonskobrodskog Županijskog suda.
Uz sve ostale radove koji su u tijeku u Gradu Slavonskom Brodu, radi se i na uređenju slavonskobrodskog Županijskog suda.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Nakon isteka krajnjeg roka, rušenje nezakonitih građevina

Borba države protiv bespravne gradnje

Nakon isteka krajnjeg roka, rušenje nezakonitih građevina

6.5.2018. | 16:00
Većinu dosad srušenih građevina uklonili su sami vlasnici jer je to za njih povoljnije nego kada uklanjanje provodi ugovorna tvrtka građevinske inspekcije.
Uvjeti ozakonjenja ostaju isti, odnosno, može se legalizirati samo ona zgrada koja je vidljiva na karti Državne geodetske uprave izrađenoj na temelju snimanja iz zraka započetog 21. lipnja 2011.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Vlasnica objasnila zašto je velika 'pojela' malu kuću

Priča o građevini u Zrinskoj ulici

Vlasnica objasnila zašto je velika 'pojela' malu kuću

4.5.2018. | 18:30
Nakon objave fotografije neobične građevine u slavonskorbodskoj Zrinskoj ulici, javila se i vlasnica Mirela Suljević koja je objasnila o čemu se tu zapravo radi.
Nakon objave fotografije neobične građevine u slavonskorbodskoj Zrinskoj ulici, javila se i vlasnica Mirela Suljević koja je objasnila o čemu se tu zapravo radi.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Umjesto stare stavljaju klinker opeku

Obnova Trnoružice

Umjesto stare stavljaju klinker opeku

3.5.2018. | 19:45
Preko postojećih cigli ide stiropor, a na njega ukrasna cigla. Postavlja se takozvana klinker opeka debljine desetak milimetara, koja se lijepi na stiropor kako bi napravili kopiju cigle i zadržali postojeći izgled zgrade.
Preko postojećih cigli ide stiropor, a na njega ukrasna cigla. Postavlja se takozvana klinker opeka debljine desetak milimetara, koja se lijepi na stiropor kako bi napravili kopiju cigle i zadržali postojeći izgled zgrade.
SBplus.hr, Slavonski Brod :
SBplus.hr, Slavonski Brod :
SBplus.hr, Slavonski Brod :