Gospodarstvo : Građevinarstvo

Objavljeno: 21.6.2017. u 0:01
Prikaza: 7457
|
Autor: Jerko Zovak

Preziranje struke, zakona i građana

Novi most možete koristiti - na vlastitu odgovornost!

  • sb
  • Željko Jekavić

"Korištenje mosta moguće je samo na vlastitu odgovornost", glasi posljednja rečenica Završnog izvješća glavnog nadzornog inženjera, Dražena Leke, direktora Alfa inženjeringa iz Slavonskog Broda, dostavljenog 'investitoru', Turističkoj zajednici Grada Slavonskog Broda, koja je "obnavljala povijesni drveni/vodeni most u Homverku Tvrđave Brod".

TRAŽEĆI stručno mišljenje o objektu, za kojeg glavni nadzorni inženjer osobno tvrdi kako je upotrebljiv tek "na vlastitu odgovornost", tri inženjera građevinarstva i dva arhitekta, potpisniku ovog članka, grohotom su smijali se tvrdeći kako je u pitanju nekakva greška u pisanju Izvješća, novinarsko nerazumijevanje materije, ili šala.

Nakon što su dobili informaciju da je - sukladno Rješenju Željke Perković, dipl. ing. arh., pročelnice brodskog Konzervatorskog odjela Uprave za zaštitu kulture Ministarstva kulture i toleriranju glavnog nadzornog inženjera Dražena Leke - izvođač radova 'Piramida Brod' odstupio od glavnog projekta te Most rekonstruirao bez institucionalno verificirane dokumentacije, nitko se od inženjera više smijao nije. Dapače, doslovno svi, zaključili su kako je u pitanju "nevjerojatna drskost" i/ili rijetko viđena "zloporaba položaja i ovlasti".

U ovom poslu prezirani su propisi, struka, investitor i građani 

Sredinom 2010. godine, doktori Vladimir Jerković i Mirko Duspara, kao vodeći ljudi brodske gradske uprave, prihvatili su ideju struke da se rekonstruira drveni most u Tvrđai Brod. S tim ciljem, oni su podređenima izdali projektni zadatak neka krenu u realizaciju projekta.

U svibnju 2011. godine Ingart d.o.o. iz Slavonskog Broda - njihov projektant Željko Devčić dipl.ing.građ. - za Grad Slavonski Brod, izradio je Glavni izvedbeni projekt Drvenog mosta s pripadajućim ponudbenim troškovnikom.

Nepoznatog dana na nepoznatom mjestu, Turistička zajednica Grada Slavonskog Broda i njezin osnivač, Grad Slavonski Brod, sklopili su Ugovor o međusobnim pravima i obvezama s ciljem financiranja dopune projektne dokumentacije i izvođenje radova rekonstrukcije Mosta.

01. lipnja 2012. - Temeljem projektne dokumentacije Željka Devčića, Upravni odjel za graditeljstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša Grada Slavonskog Broda, Upravnom odjelu za komunalni sustav i komunalno redarstvo Grada Slavonskog Broda, kao investitoru, izdao je Rješenje za građenje Mosta. Između ostalog, iz tog Rješenja vidljivo je kako Ministarstvo kulture, Uprava za zaštitu kulturne baštine, Konzervatorski odjel u Slavonskom Brodu suglasni su s projektiranim načinom rekonstrukcije Mosta.

14. studenog 2014. - Mada je Grad Slavonski Brod naručio i dobio projektnu dokumentaciju za most preko kojeg će moći prometovati protupožarna vozila i autobusi - na izričito traženje Željke Perković - Hrvatsko vijeće za kulturna dobra "preporučilo je most obnoviti kao pješački s mogućnošću nužnog, kolnog prometa, dok bi se kolni pristup (opskrba, interventna vozila, obnova) preselio na drugi postojeći odnosno povijesni sjeverni ulaz - Osječka vrata".

03. ožujka 2015. - Na sastanku 'na vrhu' s predstavnicima Ministarstva kulture i Grada Slavonskog Broda, između ostalog, zaključeno je: "... Za potrebe konkretnog izvođenja radova potrebno je dopuniti dokumentaciju u grafičkom dijelu te izraditi troškovnik radova do dovršenja obnove mosta".

U srpnju 2015. - Alfa inženjering izradio je ponudbeni Troškovnik sanacije stupova.

17. srpnja 2015. - Iako je projekte naručio Grad Slavonski Brod; Mada je iz Rješenja za građenje vidljivo kako je investitor Grad Slavonski Brod, Konzervatorski odjel u Slavonskom Brodu, Turističkoj zajednici Grada Slavonskog Broda izdao je 'prethodno odobrenje za radove dopune dokumentacije i rekonstrukcije stupišta mosta u Tvrđavi Brod. U 2. točki Rješenja ističe se kako "radovi trebaju biti izvedeni prema dostavljenoj dokumentaciji koju je izradio Alfa inženjering Dražena Leke iz Slavonskog Broda u srpnju 2015. godine. Unatoč silnome trudu potpisanog novinara da uđe u trag "dokumentaciji Alfa inženjeringa" - temeljem koje je, navodno, most zakonito rekonstruiran, do nje nismo uspjeli doći. Nema je u gradskoj upravi, nema je u Turističkoj zajednici, nema je u Konzervatorskom odjelu (mada ju spominju u svome Rješenju) niti je ima kod izvođača radova.

21. srpnja 2015. - Unatoč činjenici da "dokumentacija koju je izradio Alfa inženjering" nije prošla zakonom propisanu proceduru, dakle nije postala sastavni dio 'Građevinske dozvole', Povjerenstvo Turističke zajednice u sastavu: Marija Bašić, Hrvoje Špicer i Biljana Lončarić - u izboru između ponuditelja 'Piramida Brod' i 'Vukojević gradnja' - donijeli su Odluku o povjeravanju poslova sanacije stupova drvenog mosta tvrtki Piramida Brod po cijeni od 537.313,75 kuna. Je li ponuda bila napisana pisaćim strojem ili rukom, kao u prilogu, nije nam poznato.

16. listopadada 2015. - Utvrdivši  da je njegov projekt, bez njegova znanja odbacen, Devčić je "Kao projektant Glavnog i izvedbenog projekta broj T. D.-a: 30-512/11, od svibnja 2011., na  kojeg je dobivena Građevinska dozvola, Potvrda glavnog projekta i Rješenje o građenju", zatražio je da se s table gradilišta uklone njegovi podaci i stave podaci projektanta koji je izradio izmjene i dopune glavnog projekta odnosno podaci o izmjeni i dopuni odgovarajućeg akta kojim se odobrava građenje...".

23. veljače 2017. - Unatoč pravovremenom upozorenju glavnog projektanta, šefica Konzervatorskog odjela u Slavonskom Brodu, Željka Perković, izdala je "odobrenje za nastavak građevinskih radova u realizaciji projekta rekonstrukcije drvenog mosta u honwerku Tvrđave Brod". Pritom, posebno je navedeno kako radovi trebaju biti izvedeni "prema dostavljenoj dokumentaciji i troškovniku radova izrađenom od tvrtke 'Alfa inženjering' d.o.o. iz Slavonskog Broda...". Prema onoj zakonitoj dokumentaciji kojoj nismo mogli ući u trag.

17. svibnja 2017. - Kao investitoru, Turističkoj zajednici Grada Slavonskog Broda, izvođač radova Piramida Brod, dostavio je Zapisnik o primopredaji građevine, kojeg su potpisali izvođač radova Vlatko Mirković i nadzorni inženjer Dražen Leko, ali za investitora potpisala nije dr.sc. Biljana Lončarić.

05. lipnja 2017. - Nakon sedam godina navodnog (pre)projektiranja i rekonstrukcije Drvenog mosta, u Završnom izvješću glavnog nadzornog inženjera,Dražena Leke, u zaključku stoji: "Izjavljujem da su izvedeni građevinski radovi na građevini u skladu s ugovornim troškovnikom o izvođenju građevinskih radova na sanaciji stupova mosta i izradi drvene konstrukcije mosta. Kako se radi o povijesnoj građevini, svi elementi su prilagođavani na terenu prema uvjetima koje su nam diktirali povijesni elementi. Zbog svega toga, ne možemo utvrditi točnu nosivost mosta. Također, postavljene ograde na mostu su dio povijesne strukture te kao takve ne zadovoljavaju sigurnosne uvjete... Zbog toga, korištenje mosta moguće je samo na vlastitu odgovornost".

8. lipnja 2017. - Mada direktorica Turističke zajednice, dr. sc. Biljana Lončarić, nije željela potpisati Zapisnik o primopredaji građevine niti Pisanu izjavu o predaji dokumentacije, iz njezinog dopisa Piramidi Brod i Alfa inženjeringu vidljivo je kako primjedbe nisu supstancijalnog nego efemernog karaktera. 

Pitali smo

Nakon dužeg istraživanja, raznim institucijama, ustanovama i trgovačkim društvima uputili smo niz pitanja, uglavnom, istog sadržaja.

"... Iz kopije priloženih dokumenata vidljivo je kako rekonstrukcija Mosta nije izvedena sukladno Rješenju o građenju, nego prema troškovniku, geodetskoj snimci postojećeg stanja i usmenim naputcima danim izvođaču radova 'u hodu'. Pritom, od izvornih i odobrenih projekata odstupljeno je do mjere da je konačni proizvod, Most, prema Zaključnom mišljenju glavnog nadzornog inženjera - neupotrebljiv, odnosno upotrebljiv "na vlastitu odgovornost".

1. Je li, u ovom slučaju i u ovom obujmu, investitor smio odstupiti od Glavnog projekta, bez njegove zakonite izmjene i dopune?
2. Je li izvođač radova, pri rekonstruiranju Mosta, smio odstupiti od Glavnog projekta, bez njegove valjane izmjene i dopune.
3. Je li ovako izgrađen Most održiv - ili je, iz sigurnosnih razloga, zbog 'neutvrdive nosivosti', nužno promjeniti mu izvornu namjenu?
4. U vezi s ovim objektom, što će poduzeti Građevinska inspekcija MGIPU?
Općinsko državno odvjetništvo nismo pitali: Ima li u ovom predmetu elemenata kaznenog djela, jer oni svoj posao svakako rade sukladno pozitivnim zakonskim propisima i diskrecijskim pravima ovlaštenih. Posljedično, kao i dosad, sami će utvrditi je li baš nužno 'postupati'.

Evo što su odgovorili odgovorni

Damir Klaić, Pročelnik Upravnog odjela za graditeljstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša Grada Slavonskog Broda, koji je izdao Rješenje za građenje Mosta: "Nastavno na Vašu zamolbu, a vezano na Zahtjev za izmjenu i/ili dopunu Rješenja za građenje - Izgradnja drvenog tzv. „Vodenog mosta" u Tvrđavi Brod - Klasa: UP/I-350-05/11-05/79, Urbroj: 2178/01-10-12-23, od 1. 6. 2012. godine, ovim putem Vas obavještavamo da Grad Slavonski Brod, Upravni odjel za graditeljstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša, nije nikada zaprimio Zahtjev za izmjenom i/ili dopunom prethodno spomenutog Rješenja".

Biljana Lončarić, direktorica Turističke zajednice u ulozi investitora: Korektno je dostavila traženu dokumentaciju te izjavila kako će ustrajati u valjanom i zakonitom okončanju rekonstrukcije mosta.

Vlatko Mirković, izvođač radova: "Radili smo kako nam je rečeno i sukladno snimkama postojećeg stanja kojeg je napravila tvrtka MIG".

Inoslava Šimović, Građevinska inspekcija MGIPU - Objavit ćemo odgovor koji nam dostavi njihova glasnogovornica.

Zakon o gradnji - Temeljem članka 58. Nadzorni inženjer dužan je u provedbi stručnog nadzora građenja: (1.) Nadzirati građenje tako da bude u skladu s građevinskom dozvolom, odnosno glavnim projektom, ovim Zakonom, posebnim propisima i pravilima struke.

Temeljem članka 167. Novčanom kaznom u iznosu od 100.000,00 do 150.000,00 kuna kaznit će se za prekršaj pravna osoba u svojstvu izvođača ako: 
1. gradi, a ne ispunjava uvjete za obavljanje djelatnosti građenja prema posebnom zakonu (članak 53. stavak 2.)
2. pristupi građenju bez pravomoćne, odnosno izvršne građevinske dozvole ili ako nije prethodno izvršena prijava građenja (članak 53. stavak 3.)

Dio nama dostupne relevantne dokumentacije, temeljem koje je trebao biti rekonstruiran 'Vodeni most' u Tvrđavi Brod, nalazi se u prilogu ovog članka, a hoće li neki od sudionika u procesu, nakon predanog Završnog izvješća o gotovosti mosta, izraditi dodatnu dokumentaciju i, post festum, pokušati provesti propisanu proceduru izmjena i dopuna Rješenja o građenju, ostaje vidjeti. 

Broj komentara: 19

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
Petar Bašić

Petar Bašić

Komentirano: 23.6.2017. | 11:37

1

Hvala na pitanju, @pegaz, sjajno sam prošao... Utvrdio sam da u mom Brodu ima osamstotinjak inteligentnih ljudi. Za intelektualca je to ohrabrujuće bez obzira što ima i devet puta više onih drugih...
Borislav Stipić

Borislav Stipić

Komentirano: 23.6.2017. | 1:43

2

"Radili smo kako nam je rečeno i sukladno snimkama postojećeg stanja kojeg je napravila tvrtka MIG". (Vlatko Mirković). Ma ovo je "genijalno"! Vaja, ne radi li se prema glavnom i izvedbenom projektu, a ne prema onome kako netko nešta reče (da ne velim kaže)? A tvrtka MIG je radila samo geodetsku podlogu koja je trebala poslužiti izradi 3D modela koji je, pak, trebao poslužiti za utvrđivanje statičkih osobina otkopanih ostataka mosta.
pegaz

pegaz

Komentirano: 22.6.2017. | 21:02

3

Petre, kako prođe na izborima?
badjadjola

badjadjola

Komentirano: 22.6.2017. | 20:44

4

Bandićeve fontane, parkirališta u staroj jezgri grada i Dusparini mostovi prko kojih se ne može prelaziti. Pitam se kako će vatrogasno vozilo doći napr. do galerije Ružić ako preko „antiknog mosta“ i ljudi prelaze na vlastitu odgovornost? Izbori su bili nedavno, glasali ste za ovakve nebuloze ili niste ni izašli na izbore. Tako da trpite inox u baroknoj jezgri, lunapark na sajmu cvijeća i vatromet kao naveći domet gradske uprave. To je naš izbor pa tako i odgovornost.
badjadjola

badjadjola

Komentirano: 22.6.2017. | 20:15

5

Milijuni kuna za ćupriju koja dolazi s uputama kao za viagru. Ovo ima samo u Brodu i treba od samog tog čina napravit turistički spektakl. Pređite most ako imate muda! i selfiji,,,
livada

livada

Komentirano: 22.6.2017. | 10:40

6

nema tvrđava nikakve veze ni s antikom ni sa srednjim vijekom, građena je u vrijeme baroka - potpuno drugi stil, način gradnje, funkcionalnost. most mora imati izdržljivost za vatrogasna vozila iz pukog razloga da bi mogla reagirati u slučaju požara. ovo je samo nastavak seljačluka i stihije pri obnovi i "modernizaciji" tvrđave stare 302 godine. branka kaminski je prije skoro 30 godina ponudila projekt obnove, ništa od toga. zlatko uzelac je ponudio pomoć, ništa od toga. na kraju se svaki objekt obnavlja kako se kome svidi; lupi se malo armature, malo ljepila pa se sve zamaskira... na sjevernom dijelu tvrđave je stovarište građevinskog materijala i parkiralište, kanali se održavaju jednom godišnje, autima ulazi tko i kako hoće. kapela sv. ane se obnavlja više od 10 godina i dan danas nije u funkciji. sramotno je koliko malo je napravljeno na obnovi tvrđave, a još veća sramota kako su neki objekti obnovljeni. nova nadstrešnica od inoxa i stakla na klasičnoj gimnaziji je vrhunac gluposti
borat

borat

Komentirano: 22.6.2017. | 9:57

7

Ne kužim kojem je biseru uopće palo na pamet raediti takav most sa suludom idejom da će preko njega ići nekakava moderna vozila pa bila ona i vatrogasna? Tom genijalcu Devčiću? Postoje u svijetu brojni srednjovjekovni dvorci i nigdje ih nitko nije "preuređivao da bi mogla ući vatrogasna vozila. Treba uzeti projektante koji su upoznati s rješenjima poznatih antičkih i srednjovjekovnih konglomerata.
borat

borat

Komentirano: 22.6.2017. | 9:52

8

Šta pizdite - pa napravili su most mnogo lepši nego je bio. Kao da je projektant iz Trebinja. Pa nismo mi ništa bolji od gedžovana. Isto balkansko smeće. Evo dokaza. http://www.index.hr/Vijesti/clanak/-vucurevic-samo-sam-se-salio-kada-sam-rekao-da-cu-izgraditi-stariji-i-ljepsi-dubrovnik/669455.aspx Ma de ba dobro je :)
Petar Bašić

Petar Bašić

Komentirano: 21.6.2017. | 15:13

9

6 godina za obnovu jednog drvenog mostića, koji je na kraju koštao milijune kuna... Počelo je već s preplaćivanjem tarabe oko gradilišta mosta, koja je plaćena i do pet puta skuplje od tržišne cijene (zbog čega me gradonačelnik više puta tužio za klevetu tražeći nebulozne odštete!) zatim je nastavljeno s potpunom neorganiziranošću (dovedeni su kopači, bez da je izmještena struja, npr), pa se nastavilo s plaćanjem pedesetak tisuća kuna tvrki iz Osijeka za "ekspertizu može li iskopani cigleni most podnijeti teret vatrogasnog vozila od 25 tona na novom mostu" premda su se cigle iz građevine mogle vaditi rukom!?... Kako je počelo, tako je i završilo.
pink_panther

pink_panther

Komentirano: 21.6.2017. | 15:03

10

Ovo 'korištenje na vlastitu odgovornost' treba shvatiti doslovno i ozbiljno. Đibani su naime središnji dio dakle onaj između staza najširi dio tako fino iznivelirali da svaka gredica ima svoju visinu pa su tako svaka treća-četvrta ispravno postavljene i u istoj ravnini a sve ostale prave udubljenja koje služe mogućem spoticanju pješaka a što se da vidjeti već i na naslovnoj fotografiji. Ne zaključujem naravno po fotografiji već na osnovu toga što sam već cca 55 puta prešao preko njega a valja naglasiti da je prvih 10-tak dana sve bilo o.k. i 'pod špagu napravljeno' da bi se zatim gredice polako počele neravnomjerno udubljivati što znači da će kako vrijeme bude više odmicalo to biti sve izraženije pa je lako moguća skora rekonstrukcija istoga po starom dobrom običaju. A zašto đibani? Pa jednostavno zato jer se izvođač radova tako bahato ponašao ( mislim na finalne radove vezane uz drvogradnju ) kao da grade Eiffelov toranj zabranjujući građanima da slikaju radove tjerajući ih sa gradilišta i ulaskom u konflikt sa svakim ko bi se usudio izvaditi mobitel da bi ih slikao kako rade. Bilo je dosta pritužbi građana na ovakvo ponašanje. Na kraju se ispostavilo da su isfušarili most a prava je šteta jer most je zaista lijep.

Broj komentara: 19

Komentirati članak možete samo ako ste prijavljeni!

RegistracijaPrijava
Prikaži sve komentare 12

Komentari članaka objavljuju se u realnom vremenu. SBplus.hr ne može se smatrati odgovornim za izrečeno. Zabranjeno je vrijeđanje, psovanje i klevetanje. Upisi s takvim sadržajem bit će izbrisani.

Ostali članci u rubrici
SBplus.hr, Slavonski Brod : Pogledajte kako grade najsloženiju brodsku prometnicu

Pratimo gradnju prve brodske avenije

Pogledajte kako grade najsloženiju brodsku prometnicu

21.5.2018. | 10:45
Riječ je o iskopu dubokom oko metra, a kada sve bude gotovo sjeverni kolnički trak imat će širinu oko sedam i pol metara. Od toga će širina prometnice biti oko sedam metara a 50 cm će otpasti na rigol.
Riječ je o iskopu dubokom oko metra, a kada sve bude gotovo sjeverni kolnički trak imat će širinu oko sedam i pol metara. Od toga će širina prometnice biti oko sedam metara a 50 cm će otpasti na rigol.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Radovi na brodskoj 'Palači pravde'

Uređenje

Radovi na brodskoj 'Palači pravde'

9.5.2018. | 11:15
Uz sve ostale radove koji su u tijeku u Gradu Slavonskom Brodu, radi se i na uređenju slavonskobrodskog Županijskog suda.
Uz sve ostale radove koji su u tijeku u Gradu Slavonskom Brodu, radi se i na uređenju slavonskobrodskog Županijskog suda.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Nakon isteka krajnjeg roka, rušenje nezakonitih građevina

Borba države protiv bespravne gradnje

Nakon isteka krajnjeg roka, rušenje nezakonitih građevina

6.5.2018. | 16:00
Većinu dosad srušenih građevina uklonili su sami vlasnici jer je to za njih povoljnije nego kada uklanjanje provodi ugovorna tvrtka građevinske inspekcije.
Uvjeti ozakonjenja ostaju isti, odnosno, može se legalizirati samo ona zgrada koja je vidljiva na karti Državne geodetske uprave izrađenoj na temelju snimanja iz zraka započetog 21. lipnja 2011.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Vlasnica objasnila zašto je velika 'pojela' malu kuću

Priča o građevini u Zrinskoj ulici

Vlasnica objasnila zašto je velika 'pojela' malu kuću

4.5.2018. | 18:30
Nakon objave fotografije neobične građevine u slavonskorbodskoj Zrinskoj ulici, javila se i vlasnica Mirela Suljević koja je objasnila o čemu se tu zapravo radi.
Nakon objave fotografije neobične građevine u slavonskorbodskoj Zrinskoj ulici, javila se i vlasnica Mirela Suljević koja je objasnila o čemu se tu zapravo radi.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Umjesto stare stavljaju klinker opeku

Obnova Trnoružice

Umjesto stare stavljaju klinker opeku

3.5.2018. | 19:45
Preko postojećih cigli ide stiropor, a na njega ukrasna cigla. Postavlja se takozvana klinker opeka debljine desetak milimetara, koja se lijepi na stiropor kako bi napravili kopiju cigle i zadržali postojeći izgled zgrade.
Preko postojećih cigli ide stiropor, a na njega ukrasna cigla. Postavlja se takozvana klinker opeka debljine desetak milimetara, koja se lijepi na stiropor kako bi napravili kopiju cigle i zadržali postojeći izgled zgrade.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Velika kuća 'pojela' malu

Čudo arhitekture u Sl. Brodu:

Velika kuća 'pojela' malu

3.5.2018. | 15:00
Brat i sestra prodali su majčinu kuću u Zrinskoj ulici u Slavonskom Brodu. Novi vlasnik je oko stare kuće sagradio novu. Od stare kuće ostali su samo zidovi...
Brat i sestra prodali su majčinu kuću u Zrinskoj ulici u Slavonskom Brodu. Novi vlasnik je oko stare kuće sagradio novu. Od stare kuće ostali su samo zidovi...
SBplus.hr, Slavonski Brod : Počinje gradnja sjevernog kolničkog traka

Izgradnja prve brodske avenije

Počinje gradnja sjevernog kolničkog traka

23.4.2018. | 10:25
Rok za završetak prve faze izgradnje sjevernog kolničkog traka Svačićeve ulice je osam mjeseci od početka radova, a kako sada stvari stoje rok će biti ispoštovan.
Rok za završetak prve faze izgradnje sjevernog kolničkog traka Svačićeve ulice je osam mjeseci od početka radova, a kako sada stvari stoje rok će biti ispoštovan.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Hoće li vrtićarci iz Trnoružice još biti u "Braci i seki"

Obnova vrtića

Hoće li vrtićarci iz Trnoružice još biti u "Braci i seki"

15.4.2018. | 13:30
Podsjetimo, radovi su započeli sredinom veljače. Iako su loši vremenski uvjeti u jednom trenutku donekle usporili radove, oni su, s ljepšim danima, ponovno intenzivirani. Za vrijeme trajanja radova djeca koja pohađaju ovaj vrtić, privremeno su preseljena u obližnji Dječji vrtić "
Podsjetimo, radovi su započeli sredinom veljače. Iako su loši vremenski uvjeti u jednom trenutku donekle usporili radove, oni su, s ljepšim danima, ponovno intenzivirani. Za vrijeme trajanja radova djeca koja pohađaju ovaj vrtić, privremeno su preseljena u obližnji Dječji vrtić "
SBplus.hr, Slavonski Brod : Završni radovi na izgradnji prostora Kajak kanu kluba

Još jedan objekt za sportaše

Završni radovi na izgradnji prostora Kajak kanu kluba

12.4.2018. | 9:45
Donosimo fotografije iz kojih se nazire unutarnji izgled budućeg, 9.6 milijuna kuna vrijednog, objekta Kajak kanu kluba.
Donosimo fotografije iz kojih se nazire unutarnji izgled budućeg, 9.6 milijuna kuna vrijednog, objekta Kajak kanu kluba.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Zbog radova uvedena posebna regulacija prometa

Vozače pozivaju na strpljenje

Zbog radova uvedena posebna regulacija prometa

7.4.2018. | 12:40
U jednoj od najprometnijih slavonskobrodskih ulica uvedena je posebna regulacija prometa, pa se vozače upozorava na oprez i strpljenje u prometu, kako zbog novonastale prometne situacije tako i zbog mogućih gužvi.
U jednoj od najprometnijih slavonskobrodskih ulica uvedena je posebna regulacija prometa, pa se vozače upozorava na oprez i strpljenje u prometu, kako zbog novonastale prometne situacije tako i zbog mogućih gužvi.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Ministarstvo upozorava na nužnost legalizacije

Broj rješenja u Brodu i Županiji

Ministarstvo upozorava na nužnost legalizacije

6.4.2018. | 11:00
Građevinska je inspekcija tijekom 2017. godine zaprimila više od četiri tisuće prijava bespravne gradnje, tako da su imali pune ruke posla u obilascima na terenu i donošenju rješenja.
Građevinska je inspekcija tijekom 2017. godine zaprimila više od četiri tisuće prijava bespravne gradnje, tako da su imali pune ruke posla u obilascima na terenu i donošenju rješenja.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Na snazi je posebna regulacija prometa

U središtu grada

Na snazi je posebna regulacija prometa

27.3.2018. | 12:08
U središtu Slavonskog Broda na snazi je privremena regulacija prometa. Vozače se moli za razumijevanje.
U središtu Slavonskog Broda na snazi je privremena regulacija prometa. Vozače se moli za razumijevanje.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Ulaganje od 370 milijuna kn kako bi spriječili novo pucanje

Modernizacija savskog nasipa:

Ulaganje od 370 milijuna kn kako bi spriječili novo pucanje

5.3.2018. | 15:30
Ugovaranje radova planirano je do svibnja s rokom izvođenja radova od 20 mjeseci. Ukupna procijenjena vrijednost nabave radova na navedenih šest dionica je oko 160 milijuna kuna.
Ugovaranje radova planirano je do svibnja s rokom izvođenja radova od 20 mjeseci. Ukupna procijenjena vrijednost nabave radova na navedenih šest dionica je oko 160 milijuna kuna.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Ministarstvo opet poziva na legalizaciju građevina

Predaja zahtjeva do kraja lipnja

Ministarstvo opet poziva na legalizaciju građevina

25.2.2018. | 17:30
Ako imate objekt koji ste sagradili bez valjanih dozvola, do 30. lipnja 2018. godine možete predati zahtjev za njegovo ozakonjenje.
Ako imate objekt koji ste sagradili bez valjanih dozvola, do 30. lipnja 2018. godine možete predati zahtjev za njegovo ozakonjenje.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Hoće li prva brodska avenija biti gotova prije roka

Pratimo radove

Hoće li prva brodska avenija biti gotova prije roka

19.2.2018. | 10:45
Na gradilištu je tijekom današnjeg dana angažirano nekoliko bagera što je, rijetka slika iz središta grada. Radi se punom parom, radovi su intenzivirani, a evo hoće li biti gotovi i prije roka.
Na gradilištu je tijekom današnjeg dana angažirano nekoliko bagera što je, rijetka slika iz središta grada. Radi se punom parom, radovi su intenzivirani, a evo hoće li biti gotovi i prije roka.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Drži vodu dok majstori odu, ili ...

Hoće li s proljeća biti bolje?

Drži vodu dok majstori odu, ili ...

6.2.2018. | 18:21
Dok se s jedne strane ulaže u velike i 'oku prvo vidljive' prometnice, sporedne ulice druga su zona, da ne kažemo, ona sumraka.
Dok se s jedne strane ulaže u velike i 'oku prvo vidljive' prometnice, sporedne ulice druga su zona, da ne kažemo, ona sumraka.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Od jednih će uzeti više kako bi drugi plaćali manje

Vlada opet glumi Robina Hooda

Od jednih će uzeti više kako bi drugi plaćali manje

6.2.2018. | 10:10
"Želimo da oni koji su siromašniji, koji imaju lošiju nekretninu, plaćaju manje, a oni koji imaju bolju da plaćaju više. Bit će različiti koeficijenti i s obzirom na to gdje se nekretnine nalaze."
"Želimo da oni koji su siromašniji, koji imaju lošiju nekretninu, plaćaju manje, a oni koji imaju bolju da plaćaju više. Bit će različiti koeficijenti i s obzirom na to gdje se nekretnine nalaze."
SBplus.hr, Slavonski Brod : Hoće li Hrvatske ceste poslušati Brođane?

Bageri u Svačićevoj

Hoće li Hrvatske ceste poslušati Brođane?

24.1.2018. | 16:30
Rok za završetak radova prve faze izgradnje sjevernog kolničkog traka Svačićeve ulice je osam mjeseci. Kada bude gotova, avenija u Svačićevoj itekako će doprinijeti smanjenju prometnih gužvi u Slavonskom Brodu.
Rok za završetak radova prve faze izgradnje sjevernog kolničkog traka Svačićeve ulice je osam mjeseci. Kada bude gotova, avenija u Svačićevoj itekako će doprinijeti smanjenju prometnih gužvi u Slavonskom Brodu.
SBplus.hr, Slavonski Brod : U prvoj polovini 2018. obnova 88 kilometara nasipa

Ulaganja Hrvatskih voda

U prvoj polovini 2018. obnova 88 kilometara nasipa

17.1.2018. | 13:40
Trenutačno se u raznim fazama, zakonom propisane procedure provedbe postupaka javne nabave, nalaze radovi ukupne vrijednosti oko 200 milijuna kuna (s PDV-om), koji će u prvoj polovini 2018. omogućiti obnovu 88,27 kilometara nasipa.
Trenutačno se u raznim fazama, zakonom propisane procedure provedbe postupaka javne nabave, nalaze radovi ukupne vrijednosti oko 200 milijuna kuna (s PDV-om), koji će u prvoj polovini 2018. omogućiti obnovu 88,27 kilometara nasipa.
SBplus.hr, Slavonski Brod : Provjerili smo je li u pitanju još jedan skandal

Ni žbukanje ni pituranje

Provjerili smo je li u pitanju još jedan skandal

14.1.2018. | 11:30
I zaista, uobičajenim privremenim semaforom reguliran je i usporen promet samo južnim voznim trakom, jer su radnici vidljivom trakom ogradili kraću dionicu i "žbukali" betonsku ogradu uz cestu.
I zaista, uobičajenim privremenim semaforom reguliran je i usporen promet samo južnim voznim trakom, jer su radnici vidljivom trakom ogradili kraću dionicu i "žbukali" betonsku ogradu uz cestu.
SBplus.hr, Slavonski Brod :
SBplus.hr, Slavonski Brod :
SBplus.hr, Slavonski Brod :