SLAVONSKI BROD - Svojevremeno, na njemačkoj televiziji, pitao reporter direktora Mercedesa: Zašto Mercedes ne vozi trke? a direktor mu odgovorio: Istina, Mercedes ne vozi trke, ali trkači voze Mercedes.
Isto bismo mogli kazati i za predstavnike Hrvatskih cesta koji grade podvožnjak u brodskoj Osječkoj ulici - oni ne informiraju javnost (i) putem portala SBplus, ali sami posjećuju taj informativni medij.
Naime, nakon naše objave kako su, u jednom slučaju, ponijeli se neprofesionalno - jer javnost nisu informirali kako će zatvoriti pothodnik za pješake i bicikliste - u subotnje jutro, javio nam se predstavnik te tvrtke s novim informacijama.
Dakako, za propust ispričali se nisu, niti im je palo na pamet tražiti ponudu za objavu poslovne informacije. Uglavnom, velika je to monopolistička tvrtka s pokojim ostatkom socijalističkog mentalnog sklopa 'rukovodilaca' pa mogu si priuštiti tako luksuzno ponašanje.
U srijedu, 1. lipnja, izvođač radova planira zatvoriti promet kroz podvožnjak kako bi mogao početi s montažom (pocinčanih) bukobrana. A, hoće li ti elementi izgledati 'europski' ili 'balkanski' ostaje vidjeti.
Evo što slijedi
Neovisno o poimanju informiranja javnosti koje imaju vođe Hrvatskih cesta i izvođača radova, zahvaljujući ugovornoj poslovnoj suradnji koju SBplus ima s Gradom Slavonskim Brodom, donosimo nekoliko novih informacija o događanjima na tom podvožnjaku i oko njega.
Do utorka 31. siječnja, trebali bi biti završeni radovi u pothodniku za pješake i bicikliste, a odnose se na finaliziranje ploha stepenica i poda hodnika te postavljanje čeličnih kanalica/vodilica za bicikle. Vodilice bit će postavljene na postojećoj betonskoj rampi te uz rukohvate za pješake, koji će biti montirani na sredini stepeništa. Kako će ta 'naknadna pamet' izgledati, ostaje vidjeti.
Osječki Sindikat biciklista, na svojoj Facebook stranici, svojevremeno, aktualizirao je pitanje koje postavljaju u mnogim hrvatskim gradovima, a odnosi se na kanalice za lakše guranje bicikala, dječjih i invalidskih kolica s mostova, pothodnika i drugih objekata na kojima postoje stepenice.
Takve kanalice odavno su prepoznate kao praktično rješenje u mnogim zapadnoeuropskim državama sa snažnom biciklističkom tradicijom poput Nizozemske, Njemačke ili Austrije. Postoje i kod nas u Hrvatskoj: prva kanalica (betonska) napravljena je na Škriljevu u Rijeci na tamošnjem pothodniku ispod pruge, a potom je slična kanalica postavljena i u Zagrebu, na južnoj strani Mosta mladosti.
Privremeno, zatvorit će podvožnjak
U srijedu, 1. lipnja, izvođač radova planira zatvoriti promet kroz podvožnjak kako bi mogao početi s montažom (pocinčanih) bukobrana. A, hoće li ti elementi izgledati 'europski' ili 'balkanski' također ostaje vidjeti.
Nakon upita u Ministarstvu prometa... investitor je dobio dopuštenje postaviti vertikalnu signalizaciju biciklistima i pješacima - neka ne prolaze kroz podvožnjak, nego neka slijede crvenu stazu do pothodnika za pješake i bicikliste.
Bilo je i smiješnih kritika projekta
Budući da takve, izričite, signalizacije nije bilo, neki pješaci koristili su podvožnjak umjesto podhodnika. Vidjevši to, jedan od kolega brodskih novinara, na pasja kola, kritizirao je investitora "jer pješačku stazu projektirao je preusko".
Tom novinaru, nekim komentatorima na SBplusu i pješacima koji koriste podvožnjak kao gospođa s naslovne fotografije, skrećemo pozornost na činjenicu da ne radi se o pješačkoj nego o "servisnoj stazi iznad kanala za održavanje odvodnje i rasvjete, dimenzija 75 x 38 cm". Da, slučajno, glavni projektant nije Brođanin, u podvožnjaku bi nalazila se 'jeftinija' varijanta odvodnje - slivnici, a ne kanalice. Tada te "pješačke staze" u podvožnjaku ne bi bilo niti bi, posljedično, naš (ne)ugledni novinar imao što kritizirati.
Nakon što završe s mjerenjem buke poslije postavljanja bukobrana - a što će dogoditi se u okviru preostalog vremena od 90 dana dobivenih za privremeno korištenje podvožnjaka i pothodnika - izvođač radova očekuje uspješan završni tehnički pregled te ishođenje uporabne dozvole za cijeli objekt. Nakon toga, SBplus angažirat će stalnog suradnika i eksperta za sve, Fadila, kako bi dao svoju završnu ocjenu ovog ponajvažnijeg brodskog prometnog objekta.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
manemoj29.05.2016. u 09:09
Da padaju zlatni pilici..da kanalicama teku dragulji..da prljavim brodsjim zrakom lete novcanice eura....tu su brodjani da svemu nadju manu! A sinoc kasno oko ponoci....prolazim pokraj Broda...a iz rafinerije suklja ohromni gusti..vjerovatno otrovni dim koji eto nikom ne smeta..mozda pojedincima..! Medjutim... Prikaži sve za naci manu rotoru, snimititi neko benigno krivo parkiranje nekog nesretnika u Brodu...auuu lomace..drvlje..osuda....giljotina!
-
Stipe28.05.2016. u 12:16
"ne radi se o pješačkoj nego o "servisnoj stazi " - radi se o betonskim pločama ili kako se to već zove. One nisu pješačke ili biciklističke ili za dječja kolica, zato što ne bi mogle podnijeti takav teret, već... Prikaži sve zbog toga što je netko rekao da su "samo" servisne. Na koji vas točno način gospođa u podvožnjaku "ugrožava"? Zato što nema ograda? Pa nema ih ni na keju pa ljudi ne padaju u Savu, niti se itko sekira hoće li pasti ili neće. Nek paze kako hodaju!
-
Stipe28.05.2016. u 12:10
Sviđa mi se ovaj primjer s autima. Zamislite da kupite Mercedesa od 5 metara, pravu limuzinu, ali vam upotrebljivog prostora recimo u kabini ili prtljažniku projektant auta uzme jedno pola metra za svoje servisne potrebe. U situaciji kada je u... Prikaži sve automobilima svaki centimetar dragocjen, analogno, u našem podvožnjaku gdje se zbog nemogućnosti ili nehtijenja izmještanja par obiteljskih kuća "štedilo" na prostou, netko galantno 1.5 metar širine ostavi za "jednom u sto godina". Logično, nema što.
-