6465
Prikaza
5
Komentara
SLAVONSKI BROD - Sredinom kolovoza prošle godine najavili smo kako će brodska tvrtka PZC, pod dirigentsdkom palicom Tome Opačka, za 16,4 milijuna kuna, graditi sjeverni vozni trak brodske Svačićeve ulice te, za priključak Vukovarske ulice s prvom brodskom avenijom, izgraditi prvi kružnoi tok s dvije vozne trake.
Prije šest dana, objavili smo kako PZC ruši stabla koja se nalaze na trasi ceste i, na taj način, ustvari, započeo je proces izgradnje tog vrijednog infrastrukturnog objekta.
Danas pak, izdvojeno, objavljujemo izvadak iz projekta - kružni tok - koji će povezati Vukovarsku ulicu sa Svačićevom avenijom. Iz nacrta rotora vidljivo je kako će to biti prvi i, zasad, jedini brodski kružni tok sa dvije vozne trake u kojeg će se ulaziti također s dvije vozne trake.
Unatoč toj činjenici - da se radi o prvom takvom prometnom objektu u Slavonskom Brodu - ne bi trebalo očekivati veće prometne probleme, jer je i brodskim vozačima, u međuvremenu, vožnja kroz rotor postala rutina.
Kako će, međutim, izgledati spoj Svačićeve avenije s dvije vozne trake u rotor 'kod Halajka' s jednom voznom trakom, također ćemo objaviti.
Cijelu tu glupost sa potenciranjem rotora po gradu je isforsirao doktor na čelu grada. Bez ikakve prometne ili kakve druge studije, bez ikakvih konzultacija sa strukom, nego po sistemu, vidio u Pleternici pa onda i Brod mora imat rotor. Tako... Prikaži sve da o struci nemamo šta pričati. Drugo, stručnjaci u Hrvatskim cestama ne projektiraju ni ne izvode radove, nego se sve outsourcea. Promet se u gradu ne odvija brže, tko god je išao u špici po Svačičevoj znat će o čemu pričam. Kolone su napravljene gdje ih nikad nije bilo. A za smirivanje intenziteta prometa u gradu je najviše učinila EU sa svojim otvaranjem granica.
pogled_u_nistavilo@ . .Molim te, kaži mi, koje si ti struke? Sve znaš! Očekujem da su stručnjaci iz Hrvatskih cesta sve dobro promislili, osmislili, nacrtali. Nama samo ostaje čekati kraj radova. Sve tvrdnje mnogih komentatora-znalaca, ovdje su pobijene. Promet se odvija... Prikaži sve brže nakon kružnih tokova, nema beskrajnih čekanja na njima, kako je to nekada znalo biti, a naročito na semaforu kod podvožnjaka, prema ĐĐ. Znalo se čekati i preko 8 minuta dok dođeš na red ući u raskrižje...