4577
Prikaza
4
Komentara
SLAVONSKI BROD - Tijekom vrućih i suhih lipnja i srpnja, radovi na podvožnjaku u Osječkoj ulici napredovali su predviđenom dinamikom. Uspoređujući fotografije taj napredak lijepo je vidljiv.
Dok je komunikacija Osječka – Mostarska ulica već danima zatvorena zbog radova na tri ogromna kanalizacijska šahta i prespajanju kanalizacije iz Naselja Matija Ivanić na sustav u Osječkoj ulici, radi se i na obje strane podvožnjaka a počeli su radovi i na denivelaciji dijela ceste na ulazu u budući podvožnjak s južne strane željezničke pruge.
I inače je različita dinamika radova na sjevernoj u odnosu na južnu stranu. Čini se kako je dio najjednostavnijih radova, iskop zemlje između zidova dijafragme i na jednoj i na drugoj strani poprilično ujednačen i u velikoj mjeri gotov u punom profilu i u širinu i u dubinu, ali na sjevernoj strani, gotovo u cijeloj duljini položena je betonska košuljica potrebna za nosivu ploču ispod kolničkog traka (strop budućeg „sanduka podvožnjaka") te je armiran i izbetoniran najveći dio 80 cm debele nosive ploče. Na ovoj strani iskop je završen u cijeloj duljini skoro do same pruge.
U isto vrijeme, na južnoj strani podvožnjaka taj dio radova zgotovljen je u manjoj mjeri, ali kontinuirano se radi na armiranju i betoniranju bočnih zidova. Brođanima se to skupa, možda, čini sporo i nedovoljno učinkovito, no šef gradilišta, neslužbeno, za SBplus rekao je kako se sve odvija po planu i kako nema razloga sumnjati da će ovaj, vrlo složeni graditeljski projekt, biti završen u planiranom roku (ožujak 2016. godine).
Za sada, temeljem viđenog, slučajni promatrač može vjerovati kako će rajčice koje su radnici, širom gradilišta, slučajno zasadili krajem proljeća, iako bez ikakve zaštite, zalijevanja i gnojidbe, uskoro i zreti. Osim toga, vjerujemo kako do završetka radova, na trasi neće izrasti i koje višegodišnje stablo.