SLAVONSKI BROD - U prilogu SBTV-ove novinarke, Ivane Vrdoljak, od 18. ožujka, o izgradnji brodskog kružnog toka Svačićeva-Gupčeva, glasnogovornica Hrvatskih cesta, Tamare Pejić, govorila je o dinamici izvođenja radova i njihovoj gotovosti te pritom, blago rečeno, petljala (zaobilazno govorila, okolišala, izvlačila se...).
- Rotor će biti spreman za prometovanje krajem ovog mjeseca (ožujka op.a.) u visokoj fazi dovršenosti. Međutim, određeni dijelovi gdje će biti potrebno staviti još dodatne instalacije - od drugih poduzeća, ti radovi će biti završeni krajem travnja, kazala je Pejić.
U pravilu, kad glasnogovornica nevješto petlja, tvrtku za koju radi - u ovom slučaju Hrvatske ceste - kompromitira kao lažove. Naročito je to glupo ako petljati nije potrebno.
Umjesto da pristojno kaže kako nisu predvidjeli sve poslove koje treba uraditi, a posebno one ispod zemlje, te da će zbog toga završetak rotora kasniti 30-ak dana - i nikome kruna s glave pala ne bi - ona petlja.
Evo u čemu je glasnogovornica petljala
Prvo. 'Rotor će biti spreman za prometovanje krajem ovog mjeseca' - notorna je glupost jer se kroz to raskršće (hrv. križanje, raskrižje, križište, krstopuće) za vrijeme izvođenja radova 'prometuje'.
Drugo. "... u visokoj fazi dovršenosti" neće biti "do kraja ožujka", nego je u toj i takvoj "visokoj fazi gotovosti" od subote 22. ožujka, a takav će ostati sve do sanacije štete u planiranju i njegove gotovosti - 'krajem travnja', kako reče glasnogovornica.
Treće. "Biti će potrebno staviti još dodatne instalacije - od drugih poduzeća" petljanje je s dvostrukim akslom. Naime, nema dodatnih instalacija, a sve instalacije od 'drugih poduzeća' postojale su i prije nego je izgradnja rotora započela. Dakle, nema dodatnih radova koje bi uzrokovao netko izvan tvrtke Hrvatske ceste - kao investitora i organizatora cijelog posla.
Dakako, ne tvrdimo kako je do propusta došlo namjerno kako bi 'ne predviđenih i naknadnih radova' bilo što više izvan ponudbenog troškovnika. Tek, citiramo, shit happens.
Četvrto. "Radovi će biti završeni krajem travnja", reče glasnogovornica i prešuti činjenicu da je to kašnjenje od mjesec dana, odnosno 25 posto vremena predviđenog za izgradnju. Naime, član uprave HC-a, Nenad Maljković, izvođače radova uveo je u posao 24. studenog 2014. godine i tada kazao kako je rok gotovosti tog objekta - četiri mjeseca. Dakle, kraj ožujka, a ne "kraj travnja"
Dakako, ne insinuiramo kako bi odgovorni u Hrvatskim cestama - investitorima (poreznim obveznicima, s posebnim naglaskom na Brođanke i Brođane) - trebali platiti penale zbog kašnjenja. U obliku nečijeg otkaza, na primjer. Naime, ovdašnji svijet zna kako se brodski rotor ne gradi u besprijekorno uređenoj državi - te da reda, ni ovim povodom, ne mogu očekivati.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
uciteljica24.03.2015. u 17:51
kaže tamaris: "ovo je i tako trebalo biti jedno od velikih stvari našeg gradonačelnika" Moram te razočarati - s ovim projektom kružnog toka, kao i s projektom podvožnjaka u Osječkoj (i kod Halajka), gradonačelnik nema veze koliko je crno ispod... Prikaži sve nokta. Ovo je projekt financiran iz državnog proračuna odlukom Vlade RH i za financiranje su lobirali lokalni SDPovci, a ne gradonačelnik. On se samo voli kititi tuđim perjem, a SDP mu to nekim čudom tolerira. Da je to bilo na gradonačelniku to se nikada ne bi dogodilo. Uostalom što se nije dogodilo ranije, ipak je čovjek (pre)dugo gradonačelnik.
-
poletarac24.03.2015. u 10:34
Autor teksta nije naveo da su izvođači radova krenuli u posao nakon novogodišnjih praznika kako ne bi stvarali dodatnu gužvu u vrijeme blagdana. Možda je bez obzira na zvaničan datum uvođenja u posao postignut dogovor o produžetku istih zbog blagdana.... Prikaži sve Sve u svemu izvođači se po mome uistinu trude da radovi budu što prije završeni. Nije ni njima jednostavno raditi uz sav promet, velika je to odgovornost i prema kvaliteti radova i prema sudionicima u prometu. Još malo strpljenja i sve će biti ok.
-
Tonda24.03.2015. u 09:58
tamaris@ Autor clanka je svega nakakao, mozda i previse, ali bit je bilo reci kako je glasnogovornica ili muljala ili nije znala sto govori obzirom da nikakve potrebe za laganjem nije bilo. A ako se dobro sjecam, razlog ovih dodatnih... Prikaži sve radova su krivo ucrtane instalacije pod zemljom, nesto na sto projektant nije mogao utjecati.
-
tamaris24.03.2015. u 08:27
autoru članka, blago rečeno, ne kakaj!!! ja sam brođanka koja nastoji u što manjoj mjeri koristiti ulice vezane za taj rotor u ovo vrijeme izgradnje, i jedva čekam da burde gotov, ali neka onda sve što se nalazi u podzemlju... Prikaži sveu te nove prometnice bude napravljeno kako spada a ne da uskoro npr. vodovodu pukne cijev, ili plinu neki vrag i onda će ga ponovo kopati. stvar je u dobroj pripremi projektne dokumentacije prije građevinkih radova a to očito nije bilo sve napravljeno.... ovo je i tako trebalo biti jedno od velikih stvari našeg gradonačelnika kojeg autor ovog teksta i njegovu pravnicu poznatu Majetičku diže u nebesa a sve okolo smrdi...vodite vi firmu ili građevinske radove kad tako sve znate pametovati... gdje ste se vi toliko uspješnim pokazali !!!
-