7823
Prikaza
9
Komentara
SLAVONSKI BROD - Na kojem mjestu i zbog čega Hrvatske ceste grade najveći brodski kružni tok vrijedan 15 milijuna kuna, objavili smo ovdje. Prema najnovijim informacijama iz te Brođanima najdraže tvrtke - jer će tijekom dvije godine izgraditi pet rotora (istočni ulaz u grad, Gupčeva-Svačićeva, Vukovarska-Svačićeva, Hanibala Lucića-Svačićeva, I.G. Kovačića-Zrinska), istočnu veznu cestu (ako uspiju otkupiti još četiri kuće koje im stoje na putu) i podvožnjak u Osječkoj ulici - SBplus dobio je informaciju kako izvođač radova, na kružnom toku kod Hebranga, idući tjedan počet će s radovima na pobijanju pilota u Glogovicu.
Prvo će početi s radovima nizvodno, dakle južnu stranu rotora, a potom i uzvodno u koritu Glogovice. Izvođači radova, Osijek koteks i Feliks regulacije, imaju obvezu kružni tok završiti do rujna 2016. godine. Bit će to najveći i najskuplji brodski kružni tok koji će, uz podvožnjak u Osječkoj ulici, služiti kao ključna poveznica Svačićeve ulice i Istočne vezne ceste.
Po završetku ovih objekata, valjda od 2017. godine, Slavonski Brod dobit će, pored Sjeverne vezne ceste, još jednu izuzetno važnu prometnicu kroz grada - njegovom cijelom dužinom - od istočnog do zapadnog ulaza/izlaza.
Evo ovako momci vidim da ste se uskomešali s mojim komentarom i da me smatrate idiotom i budalom.Vidim da čovjek ne smije pogriješiti da ga malograđani ne ismijavaju, ali mislim da nisam ništa više pogriješio od same autorice teksta čiji... Prikaži sve je naslov "Dovršena prva brodska avenija"!!!Pa ako je autorici dovršeno nešto gdje još ima bagera i onih što lopataju ne znam što će onda reći kad to zaista bude završeno.
Ja kliknuo na naj komentar a njega nigdje. Ja sam za to da Babo redovito pali mješalicu. Nema veze što troši naš novac na nekvalitetne građevine koje ni jesec dana ne mogu izdržati, bitno da se gradi. Primjeri: kružni tok... Prikaži sve kod mal crkve i odvojak osječke ulice koji je u rekordnom roku nakon puštanja u promet ponovo raskopan. Inače, taj je odvojak čuven po novom cestovnom elementu koji se zove - STEPENICA. Naime, genijalci su napravili nešto poput stepenice na tom odvojku, a stručno se to navodno zove denivelacija. Neka, meni je drago da se naš novac troši za plaćanje loše itzvedenih radova ljudima koji su na isti način od grada već dobili milijune i milijune poslova. A kome to nije drago? Nek se javi taj pokvarenjak!
Idejno prometno rješenje mj 1:1000 Zrinskoga (piše zrinska!?) – Osječka – Gjalskoga – Hebrang – Svačićeva u jednom dijelu još dugo će ostati samo idejno. Štoviše, izgradnjom rotora kod Hebranga, podvožnjaka ispod željezničke pruge u Osječkoj i nadvožnjaka (vjerojatno) negdje... Prikaži sve između Lanosovićeve i Naselja Klis posve nepotrebno će biti u Idejnom prometnom rješenju ucrtano križanje Svačićeve i Osječke između rotora na Hebrangu i podvožnjaka jer budući nadvožnjak i podvožnjak koji je pri kraju izgradnje, uz rotor kod Hebranga, omogućit će brzu i nesmetanu prometnu komunikaciju istočnog dijela Grada kroz Osječku i Gjalskoga prema središtu grada i prema Zapadu, odnosno obrnuto. Štoviše, izgradnjom spomenutog nadvožnjaka, i sam podvožnjak u Osječkoj ulici izgubit će značaj koji ima u ovom trenutku. Uz sve to, ako bi se navedeno križanje ipak danas-sutra gradilo, obuhvatilo bi puno sadašnjih privatnih kuća, dvorišta i vrtova u ulici Račkoga i Osječkoj ulici, a čini mi se, i gradsko zemljište ili važan dio istoga na prostoru iza buduće II. gimnazija, sadašnje Ekonomske škole i budućeg Veleučilišnog kampusa.