SLAVONSKI BROD - Grad Požega dobio je i šesti kužni tok. Objekt je to koji, i bez znanja o njegovim dimenzijama, izgleda impresivno, kao i cijena po kojoj je izgrađen, s pripadajućom infrastrukturom - 15 milijuna kuna.
S tim rotorom hvalio se požeški gradonačelnik Zdravko Ronko, odgovarajući, u prosincu prošle godine, na jedno od vijećničkih pitanja u kojem je insinuirano kako je cijela investicija, primarno, u funkciji kontroverznog poduzetnika Ivana Rimca i projekta kojeg on vodi na obližnjoj građevinskoj parceli, pod nazivom 'Interspar'.
Novaca je sve manje u državnoj blagajni, a mi, izgleda, sve dalje od prioriteta.
Naime, kazao je tad Ronko, „Grad Požega kružni tok neće financirati vlastitim sredstvima jer su investitori Hrvatske ceste, Hrvatske vode i jedna austrijska firma".
Brodski gradonačelnik Mirko Duspara, za četiri brodska rotora, platio je 1,4 milijuna kuna. Dakle, deset puta manje nego vrijedi ovaj jedan u Požegi. Mogli bismo kazati - Duspara je racionalno gradio, kad bi bilo moguće uspoređivati kruške i jabuke. Ali nije. Kao što nije moguće uspoređivati Brodske i Vinkovačke bazene.
Informaciju prenosimo s ciljem podsjećanja kako Slavonski Brod vapi za slična, najmanje dva, kružna toka: Svačićeva - Gupčeva i Svačićeva - Hanibala Lucića. U cijeloj brodskoj 'aveniji' trebalo bi ih bit šest.
Istina jeste da je požeški gradonačelnik Ronko SDP-ovac, kao predsjednik Vade i šef Hrvatskih voda, ali je i istina da SDP tvrdi kako je „žalosna uprava koja računa na političku vertikalu" (Mario Vučinić). Drugim riječima, postao župan Marušić, Vučinić, Grubišić… ili netko bolji od njih, Slavonski Brod ne može računati na sredstva iz državne kese - samo zbog 'političke vertikale'.
Očito, brodski rotori čekat će bolja vremena za potpuna i cjelovita rješenja. Koliko dugo i kakva rješenja trebamo očekivati? pitali smo Damira Klaića, brodskog pročelnika Upravnog odjela za graditeljstvo, prostorno uređenje i zaštitu okoliša.
- Točno je da 'Hrvatske ceste', kao vlasnici ceste u Svačićevoj ulici, trebaju izgraditi pet rotora: kod Halajka, kolodvora, Gupčeve, Olivine i kod mosta u Zrinskoj ulici. Međutim, novca je sve manje u državnoj blagajni, a mi, izgleda, sve dalje od prioriteta. Zbog toga, Grad već duže vrijeme razmišlja o privremenim rješenjima kako bismo, barem kod Halajka i u Gupčevoj ulici, povećali protočnost prometa i sigurnost u njemu.
I s tim u vezi, jučer se sastao brodski Savjet za sigurnost prometa i razmatrao optimalna rješenja. O kakvim rješenjima se radi uskoro ćete biti upoznati, kazao nam je Klaić.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
slavonac_d02.05.2013. u 07:14
novacura, samo što je problem u tome što poštovani g. Duspara, koliko ja vidim, uopće ne želi ni to malo koliko može djelovati na gospodarsku sliku grada.
-
slavonac_d01.05.2013. u 19:26
Koliko sam ja skužio g. Duspara rješava samo građevine za sport, rekreaciju i kulturu što je jako lijepo, ali gdje će ljudi raditi kako bi s nekim novcima mogli to sve koristiti to je pitanje.
-
jedandanzivota01.05.2013. u 13:23
Ankice, jako sam zadovoljan što se gradonačelnik Duspara posvađao s nekima u gradu. Namjere nekih su bile, opljačkati ovaj grad, preuzeti vlast u njemu i tjerati vodu na svoj mlin. Taj scenario je bio poznat na divljem zapadu...no, nije im... Prikaži sve uspjelo, na naše zadovpljstvo...Podrška Mirku Duspari i poruka, čuvati i dalje ovaj grad od najezde problematičnih grupa i problematičnih ljudi...
- Prikaži sve komentare
-