NOVA GRADIŠKA – U utorak, 11. travnja, održana je posljednja sjednica novogradiškog gradskog u ovom mandatu. Bila je to prigoda da s predsjednikom Gradskog vijeća prim. doc. dr. sc. Zoranom Jukićem razgovaramo o djelovanju Vijeća u devetomjesečnom mandatu i zatražimo neka ocjeni njegovo funkcioniranje, te rad gradskih službi koje su tehnička potpora u radu Vijeća, piše novagra.
Mandat od devet mjeseci
- Gradsko vijeće Grada Nove Gradiške praktički je radilo devet mjeseci jer je u ovom sastavu konstituirano nakon izvanrednih izbora. Bili smo u zaostatku sa sjednicama tako da smo intenzivirali rad i u zadnjih devet mjeseci. Danas je održana deseta sjednica. Raspravili smo i usvojili one točke dnevnog reda koje smo morali usvojiti.
Što se tiče nekih velikih zahvata u infrastrukturi i nekih financijskih zahvata, u smislu velikih kredita, dogovoreno je da ne ulazimo u to jer je ovo Gradsko vijeće imalo mandat od samo devet mjeseci. S time su upoznati i vladajući i oporba i toga smo se držali. Išle su one odluke i rasprave koje smo morali provesti, kao što je bilo usvajanje izvješća i slično, usvajanje proračuna, održavanje i izgradnje komunalne infrastrukture, ali bez velikih zahvata.
Bilo je konstruktivno ali ne i monotono
Što se tiče ponašanja članova Gradskog vijeća, odnosno klubova, jako sam zadovoljan. Nije bilo monotono, međutim, nije prelazilo granicu pristojnosti pa mogu reći da su članovi Gradskog vijeća bili konstruktivni. Kao predsjednik Gradskog vijeća sam poticao konstruktivan dijalog. U ovo predizborno vrijeme bilo je za očekivati da će biti nekih žestokih diskusija na granici incidenta. Toga, međutim, nije bilo. Osobno sam zadovoljan i smatram da smo odradili ovih devet mjeseci onako kako je to trebalo odraditi.
Gradske službe treba modernizirati
Prevelike su tehničke obveze gradskih službi, a nisu se modernizirale u tehničkom i tehnološkom pogledu. To im stvara prevelike obveze u kratkom vremenu. Predlagao sam gradonačelniku da se uvede elektronska dokumentacija u pripremi sjednica Gradskog vijeća jer bi to puno olakšalo rad tehničkoj službi i vijećnicima. Iskreno govoreći puno bi to olakšalo i rad novinarima jer bi jednim klikom pred sobom imali sve ono o čemu ćemo razgovarati i odluke koje smo donijeli. Tu nisam zadovoljan jer tu malo kasnimo. S uređenjem ove gradske vijećnice koja je, iskreno govoreći, u velikoj mjeri nefunkcionalna, mišljenja sam da bi ju trebalo uradit u tehničkom i tehnološkom dijelu, a što se tiče medija da ne dolazi do konfrontacija da li je netko povlašten ili nije. Trebalo bi to uraditi kako bi rad bio transparentan, jednostavniji, elektronski prihvatljivije i vremenski ekonomičnije. Svima bi bilo bolje i svima bi bilo lakše. Gradonačelnik je za početak obećao tablete da izbacimo silne papire. Mišljenja sam da se barem 50 do 60 kilograma papira uludo potroši, a da ne kažem koliko treba vremena da se sve fotokopira i umnoži. Vjerujem da će sadašnji gradonačelnik, ako ostane, u tom tehničkom dijelu učinit poboljšanja, jer se radi o mladom čovjeku visoko obrazovanom, koji je arhitekt i kojemu je to blisko – kazao je prim. doc. dr. sc. Zoran Jukić.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -