Nakon obavljene kupnje, s vrećicama u rukama i bez osobnog prijevoza, zovemo taxi službu. Operater kaže kako će vozilo za tri minute biti pred trgovačkim centrom i uistinu tako je bilo. Smještamo stvari u prtljažnik, sjedamo u automobil i vozaču ljubazno ponovimo još jedanputa adresu odredišta u Brodskom Vinogorju.
Vožnjom 'okolokole pa na mala vrata', kojom mi je vozač taxia naplatio vožnju više nego li da je vozio najkraćim putem, osjetila sam se legalno prevarenom. Platila sam bez prigovora, ali s gorčinom u grlu.
Od Kauflanda vozač kreće prema kružnom toku, kroz podvožnjak i na rotoru u Kumičićevoj, umjesto da nastavi prema Budakovoj i preko Kolonije, vozač odlučuje ići ravno prema brzoj cesti. Izlazimo na brzu cestu, a vozač se odvaja prema nadvožnjaku koji vodi prema Zlatnom cekinu i nastavlja put prema kružnom toku u Vinogorju, odakle vozi ravno do skretanja u brdo kamo je naše konačno odredište. Taksimetar pokazuje 30 kuna, koje uredno plaćamo, bez prigovora, ali s gorčinom u grlu.
Pitate se zašto? Pa zato što sam se osjećala, legalno prevarenom. Kako sam i ranije koristila usluge taxi službe Non-stop i bila zadovoljna njihovom uslugom nisam ni trena dvojila koga zvati, ali nakon ovoga dobro ću razmisliti. Naime, do ovoga puta, nikada vožnju od Kauflanda do obiteljske kuće u Brodskom Vinogorju, nisam platila više od dvadeset kuna. I nije problem u razlici od deset kuna, jer zbog njih neću propasti, problem je u nekorektnom odnosu vozača prema putniku, a ja ne volim kad me netko na očigled pravi budalom. Vožnjom 'okolokole pa na mala vrata' vozač taxija upravo je to učinio.
Čak i ako nikakvim zakonom, pa niti onim o zaštiti potrošača, nije propisano da taxi vozi najkraćim putem, bilo bi moralno i korektno da upravo tako voze. I većina tako i čini. Činili su to do ovoga puta i vozači ove taxi kuće. Zašto su to promijenili ne znam, ali znam kako nije korketno.
Nisam došla u ovaj grad jučer pa da ne znam kojim putem je najbliže doći od točke A do točke B. Nije niti vozač od jučer u ovome gradu. Pa čemu onda takvo nepoštivanje klijenata. Ne znam je li riječ o osobnoj odluci vozača ili naputku koje je dobio od vlasnika, ali kako god nije u redu varati klijente. Ako je već cijena koju ističu, kao onu po kojoj voze, nerentabilna, onda bi daleko poštenije bilo da istaknu cijenu koja će pokriti njihove troškove i naravno zaradu. Jer tada ne bi imali potrebu 'vozati' putnike.
Sigurna sam kako smo svi, ne samo taksistima, nego i u svim ostalim situacijama kada smo 'prevareni' kao potrošači, bili spreminiji platiti uslugu i po višoj cijeni, ali uz njihov korektan odnos prema kupcu usluga.
Očito, u moru konkurencije, oni koji nude ulsuge nisu toga svjesni, nego nam 'mažu' oči nižim cijenama, a onda nas - bez da trepnu - prevare. Kao ovaj vozač, koji je možda i zabunom krenuo duljim putem, ali bi i u tom slučaju bilo fer i pošteno da se ispričao. Uz ispriku pokazao bi poštivanje, a onda bi i vožnja uokola bila dio one 'tko radi taj i griješi'. Ovako, ovaj je vozač svojim odnosom bacio nimalo lijepu sliku i na svoje kolege taksiste. I neizravno, svima onima koji će njemu sjesti u taxi vozilo poručio: budite Non-stop na oprezu, da vas ne 'izvozamo'.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Lovra13.02.2017. u 07:14
Gospođa je malo pobrkala lončiće. Razlika u udaljenosti je 100 metara, tako da nije on nju duže vozio, i možda je s obzirom na ograničenje brzine u budakovoj i kroz koloniju ju i brže dovezao. A to što joj je... Prikaži sve uzeo 10kn više, uopće mi nije žao. https://www.google.hr/maps/dir/45.1614708,18.0183495/45.1823337,17.9958786/@45.1737551,17.9998954,14.5z
-