1845
Prikaza
1
Komentar
Učetvrtak, 19. listopada, članovi Uprave dm-a predstavili su poslovne rezultate koji su potvrdili vodeću poziciju ove tvrtke na tržištu drogerijskih proizvoda. U poslovnoj 2016./2017., u Hrvatskoj, dm je ostvario 2,1 milijardu kuna prometa te rast od 5,4 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu.
Više od 74 milijuna kuna dm je uložio u modernizaciju 37 prodavaonica, novi logistički centar te otvorenje dvaju specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC).
- Proteklu poslovnu godinu obilježio je veći broj kupaca koji su kupovali više. Podavaonice dm-a lani je svaki dan posjetilo više od 86 tisuća kupaca, a prosječna kupovina iznosila je 76,38 kuna. Ostvarili smo i rast prodaje u segmentu OTC proizvoda u iznosu od 27,93 posto - naglasio je direktor dm-a Mirko Mrakužić.
Važnu ulogu u pozicioniranju ove tvrtke na domaćem (hrvatskom) tržišu ima robna marka dm-a koja je u protekloj poslovnoj godini ostvarila 29,41 posto udjela u ukupnom prometu. U ponudu vlastite marke dm je uvrstio novi proizvod dekorativne kozmetike trend IT UP, a asortiman marke dmBio proširen je s više od 100 novih organskih proizvoda.
- dmBio marka ostvarila je rast prodaje od 66,8 posto, što ukazuje na rast potražnje za ekološkim proizvodima. U protekloj poslovnoj godini, prodaja ekološke hrane u dm-u porasla je za 4,41 posto pri čemu je prodaja ekoloških prehrambenih proizvoda hrvatskih proizvođača rasla za 7,44 posto - istaknula je Gordana Picek, voditeljica Nabave, marketinga i PR-a te Prodajne regije u dm-u.
dm je prodavaonica u kojoj kupci najčešće i najradije kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu, proizvode za brigu o kućanstvu i kozmetičke proizvode te mjesto gdje građani najčešće kupuju proizvode bio hrane
Istraživanje Ipsosa potvrdilo je kako se dm, u odnosu na konkurenciju, najviše ističe u brizi za zaposlenike. Čak 75 posto ispitanika smatra kako dm najviše brine o svojim radnicima. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama višu od 9.000 kuna, u protekloj poslovnoj godini dm je organizirao 137 edukacija te je razvio projekt dm akademije.
- Dugoročni cilj akademije jeste: svim zaposlenicima dm-a u prodavaonicama u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji omogućiti školovanje za zanimanje drogerista. Nakon edukacije, djelatnici će lakše ići ukorak s današnjim potrebama kupaca te će, zahvaljujući novim znanjima iz botanike, kemije, farmakologije, prehrane i ekonomije, kupcima moći osigurati još bolju uslugu i stručne savjete - kazala je Ana Fostač-Krilčić, voditeljica Ljudskih resursa i Prodajne regije.
dm posluje u 157 prodavaonica te, u 60 gradova, zapošljava 1.399 radnika. U poslovnoj godini 2017./2018. dm će uložiti 90 milijuna kuna u modernizaciju prodavaonica i razvoj asortimana, stoji u informaciji s kojom je uprava društva upoznala svoje kupce i hrvatsku javnost.