SLAVONSKI BROD - Nakon punih 11 godina, Turistička zajednica Brodsko-posavske županije predstavila je danas novi promidžbeni materijal za turiste koji dolaze na ovo područje i koji žele na jednom mjestu vidjeti koje sve sadržaje mogu posjetiti u Brodskom Posavlju.
Prigodno, vodič je i
nazvan "Graničarsko Posavlje" jer je "...ovaj kraj Hrvatske,
njegova sakralna i profana arhitektura, spomenici, tradicijska kultura, plesovi
i pjesma, pa čak i gastronomija bitno određena baš u posljednjih tri stotine godina
od kada je ovaj kraj definiran kao graničarski; zemljopisno i
interkulturalno...", kako je u predstavljanju knjižice rekao recenzent
povjesničar Petar Bašić, stručni suradnik za europske projekte na Fakultetu za
odgojne i obrazovne znanosti.
Brošura je napravljena u početnoj nakladi od šest tisuća primjeraka od čega polovica na engleskom i njemačkom jeziku u prijevodu Slavice Košča i Kristiana Nikolića.
"Protežući se gotovo 150 kilometara uz stoljetnu graničarsku Savu, od prvih obronaka Moslavine na zapadu do dubokih ravničarskih spačvanskih slavonskih prašuma na istoku, ova županija ima jedinstvenu ponudu do sada skrivenu europskom turističkom tržištu. Ako uzmemo u obzir da više od 15 milijuna ljudi ionako prođe našim tranzitnim područjem, trebamo učiniti sve da ih barem pokoji postotak zaustavimo ovdje makar na jedan dan, čime bismo već ušli u red turistički najatraktivnijih hrvatskih županija." - rekao je Bašić.Na današnjoj promociji u županijskoj velikoj vijećnici novi je vodič uvodno predstavila je odnedavna direktorica Turističke zajednice Brodsko-posavske županije Ružica Vidaković koja je istakla kako je njezina osnovna poslovna strategija pokrenuti odmah sve aktivnosti koje za relativno malen novac koji je na raspolaganju mogu bitno povećati turističke rezultate na ovome području. Glavna funkcija turističkih zajednica je biti na usluzi poduzetnicima u turizmu i povećati broj potrošača koji će u našem kraju ostvariti turističku potrošnju.
Paralaleno s pripremom klasične brošure, napravljen je stoga i redizajn web stranica brodskoposavske turističke zajednice, pristupilo se i početku provođenja kampanja na društvenim mrežama, a uskoro će turistička ponuda biti oglašena i preko internetskih tražilica, ciljano na europske prostore s kojih je i do sada dolazilo najviše gostiju.
Dio sredstava za širenje ovih aktivnosti priskrbit će se i iz namjenskih sredstava Hrvatske turističke zajednice koja programski potpomaže kvalitetne programe koje predložu lokalne turističke zajednice.
O novome vodiču govorio je i pomoćnik ministrice europskih fondova i regionalnog razvoja Dragan Jelić koji je također istaknuo važnost pravodobnih i iscrpnih informacija koje posjetitelji mogu dobiti na mrežama, ali i važnost ovakvih publikacija koje u sažetom obliku gostima koji su već došli otkrivaju turističke bisere ovoga kraja.
Naravno, većina turističkih dolazaka i dalje će se bilježiti na moru, ali kontinentalni turizam je velika prilika za Hrvatsku jer je u odnosu na obalu moguće ostvariti velike pomake, kako u odnosu na strane tako i domaće goste koji već znaju što im Slavonija pruža. Također je podsjetio na brojne prilike koje mali poduzetnici imaju za dobivanje bespovratnog novca iz europskih fondova za razvoj osobito ruralnog turizma kojim možemo spojiti tradicijske prednosti i suvremene poslovne prilike.
Osim spomenutih, priloge su recenzirali i dr.sc. Ivančica Marković (kultura), Hrvoje Hricak, mag. geografije (zemljopisno-prirodne osobitosti) i Dubravka Mesić, mag. kineziologije (sport i rekreacija).
Predstavljanju su nazočili i zamjenik župana Damir Mirković, koji je podržao ove napore TZ Brodsko-posavske, direktor HGK Krešimir Rudec, načelnik općine Brodski Stupnik, Goran Jelinić, na čiju inicijativu je direktorica Vidaković najavila i lokalne promidžbene aktivnosti posvećene ponudi pojedinih općina u suradnji s njihovim tijelima za razvoj turizma, direktorica TZ grada Slavonskoga Broda dr.sc. Biljana Lončarić, nadležni pročelnici i suradnici i drugi.
Autor ove publikacije i direktor poduzeća Princeps j.d.o.o. Alen Vrlazić rekao je na kraju da je opsežan materijal od prve ideje do realizacije izveden za manje od dva mjeseca. Na 32 stranice brošure je u 40-tak kartica teksta i stotinjak fotografija predstavljeno gotovo dvije stotine pojedinih znamenitosti u području arhitekture, prirodnih ljepota, gastronomije, cikloturizma, zabave, manifestacija, tradicijskih zanimljivosti i drugoga.
Prvo izdanje je u potpunosti besplatno, kao poklon poduzetnicima u turizmu, a već sada će se pristupiti pripremi sljedećih izdanja, kako besplatnih publikacija opće promidžbene namjene poput ove, tako i tematskih publikacija o ugostiteljstvu, sportskoj tradiciji i ponudi, lovnom turizmu i fotosafarijima, izletničkom turizmu...
Također, za potrebe web marketinga pristupit će se snimanju kratkih filmova, za koje je po prvi put nabavljena i foto i video oprema. Takvi višeminutni video prilozi su atraktivni za dijeljenje na društvenim mrežama, a uz korištenje snimki iz zraka ukazuju na do sada skrivene ljepote čak i onim posjetiteljima koji su na nekoj lokaciji već bili, zovući ih da se vrate u ponovni posjet.
Brošura je napravljena u početnoj nakladi od 6000 primjeraka od čega polovica na engleskom i njemačkom jeziku u prijevodu Slavice Košča i Kristiana Nikolića.
- Najnoviji
- Najstariji
-
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama plusportal.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona. -
Zeitform124.05.2018. u 22:08
Ružica je sa turističkim pedigreom,kakvim takvim,za razliku od drugih,a osobito prethodnika joj Huljića.Njegova jedina turistička poveznica je činjenica kako nije znao voditi restoran čak ni u vremenima SFOR-a,kada su se dolari šakom i kapom razmetali po Brodu.
- Prikaži sve komentare
-